loading...
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
آموزش رویت 0 239 amirzarbakhsh
چت روم و گفتگوی انجمن (خرداد ماه 94 ) 87 9059 asma58
جاذبه های گردشگری مشهد 0 560 fns4565
خبر عـــــــــــــــــــــالـــی دارم برا هواداران فـــــــرهاد قـــــــائمی 4 1514 mojtaba83
فینال تمام تورکمنی والیبال ساحلی را گنبدیها بردند 0 597 metman
مصاحبه با رضوان یارعلی نایب قهرمان والیبال جوانان ساحلی ایران 0 613 metman
با والیبالیست ترکمن نامهربانی شد و رفت 1 1282 shirin5
میکائیل تاجر بمب افکن ترمکن صحرا لژیونر شد 0 852 yashar
دعوت از آزمون برای دیدار با روحانی 0 729 metman
آقچه لی: در ست های دوم و سوم اشتباهات فردی زیادی داشتیم 0 606 metman
آقچه لی امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و ترکمنستان شد... 1 1075 metman
خط و نشان ایران برای حریفان/ ترکمنستان مقهور قدرت شاگردان عطایی شد 1 984 metman
برنامه کامل دور مقدماتی رقابت های والیبال قهرمانی جوانان آسیا 3 1135 metman
هاوش گنبد استارت زد 0 751 metman
عطایی ترکیب نهایی تیم ملی جوانان را اعلام کرد 0 610 metman
اکبری: جای خالی قائمی در تیم ملی احساس می‌شود 4 1305 metman
تبریک به حمید چوگان پاسور خوش اخلاق وبا تجربه گنبدی 1 1079 salmani
عکس های ستاره های ورزشی ترکمن صحرا در مجلات و روزنامه های ایرانی و خارجی 19 3110 metman
قبولی دونفر از فوتبالیست های نونهال گنبدی در تست آکادمی بارسلون 1 1374 metman
منصور جزیده: سابقه والیبالی ام روشن است منتها کلاس لابی گری را ندیدم. 0 634 metman

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا: نشست هماهنگی ناظران سازمان لیگ برای رقابت های برتر، دسته یک و زیر گروه سال جاری امروز در فدراسیون والیبال با حضور نمایندگان لیگ والیبال ایران برگزار شد.
حاج آقا نافعی هم به نمایندگی از والیبال گنبد و منطقه ترکمن صحرا در این نشست حضور داشت.

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا: عادل مجللی عضو تیم قایقرانی کشورمان که در دور مقدماتی بهترین رکورد را برای خود ثبت کرد امروز برای تصاحب مدال طلای بازیهای آسیایی به مصاف حریفان می رود .

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا: حبیب الله خواجه سرمربی تیم فوتبال عقاب از سمت خود کناره گیری کرد این دومین کناره گیری بعد از حامد آتابای سرپرست قبلی این باشگاه است که در دو هفته اخیر در باشگاه عقاب رخ می دهد

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا: چند وقتی میباشد که یکی از رپرتاژگران ورزشی خوب منطقه ترکمن صحرا با لباس خبرنگاری برای والیبال گنبدکاووس گزارش خبری تهیه میکند.

حالا کار نداریم که یک رپرتاژگر که قاعدتا باید کارش جمع کردن آگهی باشد، آیا میتواند خبرنگاری نیز بکند یا نه! اما این سئوال پیش می آید که چرا یک رپرتاژگر تبلیغاتی بعضی وقتها اخباری را به گوش خوانندگان میرساند که از بیخ اشتباه میباشد.

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا: هفته چهارم لیگ برتر فوتبال استان گلستان روز جمعه 4 مهر ماه با برگزاری سه دیدار خاتمه یافت. در حساس ترین دیدار این هفته دو تیم مدعی همت گنبد و شهدای آق قلا در ورزشگاه تختی گنبد به مصاف یکدیگر رفتند.

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا: عصر روز شنبه پنجم مهرماه سومین جلسه بین اسپانسر آینده تیم والیبال گنبد با جمعی از بزرگان والیبال و همچنین خبرنگاران ورزشی نویس شهرستان گنبدکاووس در محیطی بسیار صمیمی برگزار شد.

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا: خبرهای خوشی از والیبال گنبد به گوش میرسد مبنی بر اینکه قرار است شرکتی از شهر تهران اسپانسری والیبال گنبد را بر عهده بگیرد.
این خبر حتی تا جایی پیش رفت که خبر جلسه با بعضی از بازیکنان خوب بومیمان با این تیم تازه تاسیس در محل اتاق فکر نیز نیز به گوش اهالی والیبال گنبد رسید.

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا: اعضای شورای شهر گرگان در جلسه روز شنبه خود برای مدیریت تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصمیم گیری می کند این موضوع درحالی توسط شورای چهارم بررسی می شود که کماکان اختلاف نظرهایی بین اعضا بر سر تعیین و انتخاب اعضای هیئت مدیره وجود دارد.

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا: عزت الله پورقاز تنها نماینده امسال ترکمن صحرا در لیگ برتر فوتبال ایران بعد از عملکرد بسیار خوب در مقابل تیم پیکان در هفته گذشته این بار در خانه و در ورزشگاه تختی انزلی 90 دقیقه برای تیمش ملوان به میدان رفت و همچون بازی های گذشته بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس روز جمعه با حضور بیش از پنج هزار نفر در شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا: سردار آزمون اسطوره فوتبال ترکمن صحرا به اردوی تیم ملی فوتبال ایران جهت اردوی تدارکاتی پرتغال دعوت شد این بازیکن که در تیم اعزامی به جام جهانی در روز آخر از اردو خط خورد این بار بسیار امیدوار است تا نظر کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی را به خود جلب کند و در جام ملتهای آسیا که دی ماه امسال برگزار خواهد شد حضور داشته باشد

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا: وقتی که داشتم چند روز پیش فیلم قدیمی بازی فینال جام رمضان آق قلا و تشویق تماشاگران پرشورشان را میدیدم یهو دلم گرفت و یاد روز های والیبال گنبد افتادم.
روز هایی که فراموش کردنش خیلی سخت است.

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا: لیگ برتر فوتبال استان گلستان روز جمعه 4 مهر ماه با برگزاری چهار دیدار وارد هفته چهارم خواهد شد. در مهم ترین دیدار این هفته نیز دو تیم مدعی همت و شهدا به مصاف هم خواهند رفت. 

 

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا: مسابقات استانی آلیش که با حضور ۷۰ کشتی گیر به مناسبت سومین یادواره شهدای اهل سنت و به میزبانی گنبدکاووس برگزار شد با قهرمانی تیم گنبد به کار خود پایان داد.

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا: راس ساعت 7 دوشنبه آخرین شب تابستان 93 جلسه هم اندیشی و نشستی صمیمی بین خبرنگاران و پیشکسوتان و بزرگان پایتخت والیبال ایران به میزبانی مهندس علیپور در سالن یاس شهرستان گنبد کاووس برگزار شد.

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا: درمسابقات کاراته کشوری تهران بدلیل درخشش کسب مدال نقره و برنز مسابقات آقایان: محمد صفا بایرامی و مبین بایرامی ازشهرستان گمیشان به اردوی تیم ملی جهت اعزام به کشور تایلند دعوت شدند.

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا: تیم فوتبال نوجوانان عقاب بندرترکمن با شکست البرز کردکوی قهرمان لیگ برتر نوجوانان گلستان شد و سهمیه مسابقات کشوری را نیز کسب کرد.

تعداد صفحات : 60

درباره ما
Profile Pic
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت یکی از جامع ترین پایگاههای اطلاع رسانی ورزشی منطقه ترکمن صحرا می باشد. این پایگاه ورزشی کار رسمی خود را از اول مهرماه 1393 آغاز کرد. همواره هدف و تلاش این پایگاه خدمت به ورزش منطقه ترکمن صحرا بوده و وابسته به هیچ جناح و گروه خاصی نیست. از شما دوستان عزیز دعوت می شود با پیوستن به این خانواده بزرگ ورزشی برای تیم خبری پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت دلگرمی بزرگی باشید. با تشکر: مدیر پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    والیبال گنبد چگونه تیمی بدهد؟
    به نظر شمابهترین بازیکن تیم والیبال جواهری گنبد در لیگ 94 کدام بازیکن می باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1008
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 963
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 476
  • بازدید ماه : 331
  • بازدید سال : 11,240
  • بازدید کلی : 2,357,480
  • کدهای اختصاصی