loading...
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
آموزش رویت 0 240 amirzarbakhsh
چت روم و گفتگوی انجمن (خرداد ماه 94 ) 87 9059 asma58
جاذبه های گردشگری مشهد 0 560 fns4565
خبر عـــــــــــــــــــــالـــی دارم برا هواداران فـــــــرهاد قـــــــائمی 4 1514 mojtaba83
فینال تمام تورکمنی والیبال ساحلی را گنبدیها بردند 0 597 metman
مصاحبه با رضوان یارعلی نایب قهرمان والیبال جوانان ساحلی ایران 0 613 metman
با والیبالیست ترکمن نامهربانی شد و رفت 1 1282 shirin5
میکائیل تاجر بمب افکن ترمکن صحرا لژیونر شد 0 852 yashar
دعوت از آزمون برای دیدار با روحانی 0 729 metman
آقچه لی: در ست های دوم و سوم اشتباهات فردی زیادی داشتیم 0 606 metman
آقچه لی امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و ترکمنستان شد... 1 1075 metman
خط و نشان ایران برای حریفان/ ترکمنستان مقهور قدرت شاگردان عطایی شد 1 984 metman
برنامه کامل دور مقدماتی رقابت های والیبال قهرمانی جوانان آسیا 3 1135 metman
هاوش گنبد استارت زد 0 751 metman
عطایی ترکیب نهایی تیم ملی جوانان را اعلام کرد 0 611 metman
اکبری: جای خالی قائمی در تیم ملی احساس می‌شود 4 1305 metman
تبریک به حمید چوگان پاسور خوش اخلاق وبا تجربه گنبدی 1 1079 salmani
عکس های ستاره های ورزشی ترکمن صحرا در مجلات و روزنامه های ایرانی و خارجی 19 3110 metman
قبولی دونفر از فوتبالیست های نونهال گنبدی در تست آکادمی بارسلون 1 1374 metman
منصور جزیده: سابقه والیبالی ام روشن است منتها کلاس لابی گری را ندیدم. 0 634 metman

ترکمن اسپورت: دومین هفته از رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد که در مهمترین دیدار تیم والیبال نشسته روانکاران گنبد کاووس موفق شد تیم والیبال شهرداری تبریز را در شهر تبریز شکست دهد.

ترکمن اسپورت: تیم های ملی والیبال ساحلی ایران بامداد امروز(پنج شنبه) برای حضور در بازی های ساحلی آسیا راهی پوکت تایلند شدند.

ترکمن اسپورت: شامگاه چهارشنبه تنها سالن اختصاصی ژیمناستیک استان گلستان در شهرستان گنبدکاووس در میان نظاره همگان در آتش سوخت و به تمامی لوازم و اسباب موجود در آن آسیب جدی وارد شد.

گزارش تصویری از دیدار پیکان - تعاون گنبد

هفته دوم دور رفت رقابت های لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های ایران

پیکان 3 - تعاون گنبد صفر

چهارشنبه 21 آبانماه 1393

تهران - خانه والیبال

عکاس: پیام ثانی

ترکمن اسپورت: نماینده بدمینتون گنبد با اسپانسری بانک توسعه تعاون و با نام « تعاون گنبدکاووس» در بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون باشگاه های کشور جام خلیج فارس  حاضر خواهد شد.

ترکمن اسپورت: تیم والیبال جواهری گنبدکاووس در هفته دوم از رقابت های لیگ برتر کشور  عصر چهارشنبه موفق شد تیم ارتعاشات صنعتی که بدنه اصلی آن ترکیب تیم ملی نوجوانان میباشد را در سالن المپیک شهرستان گنبدکاووس با شکست بدرقه کند و تیم والیبال تعاون گنبد نیز مقابل تیم والیبال پیکان که پر افتخارترین تیم لیگ برتر والیبال ایران میباشد نیز تن به شکست داد.

ترکمن اسپورت: مدتیست که دیگر اثری از لباس مرحوم غیاٍث الدین صحنه در دیوار بزرگ سالن المپیک گنبد نیست و در بازی تعاون گنبد و شهرداری تبریز نیز شاهد پیراهن بازیکن خوش اخلاق و مربی سابق تیمهای والیبال استان گلستان نبودیم تا بیشتر یاد این عزیز را گرامی بداریم و بیشتر به بازیکنانمان یاد دهیم تا راه این بازیکن با اخلاق را ادامه دهند.

ترکمن اسپورت: کاروان تیم ملی سپک تاکرای کشورمان برای حضور در بازیهای ساحلی آسیا بامداد فردا(پنج شنبه) عازم شهر پوکت تایلند خواهد شد.

ترکمن اسپورت: مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمنهای ورزشی روز شنبه برگزار شد که طی آن محمد علیپور که گنبدی نیز میباشند با 37 رای مجددا بعنوان رئیس این فدراسیون تعیین گردید.

iman بازدید : 369 نظرات (0)

رئیس فدراسیون والیبال از برطرف شدن مشکل ورود خبرنگاران زن به سالن‌های والیبال خبر داد.

به گزارش فارس، بعد از اعلام خبر ممنوعیت حضور بانوان خبرنگار توسط برخی مسئولان ذی‌ربط برای پوشش خبری رقابت‌های والیبال، محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال از عدم مشکل برای این موضوع خبر داد.

داورزنی در این خصوص گفت: مشکلی برای حضور بانوان خبرنگار برای پوشش خبری مسابقات وجود ندارد.

این در حالی‌ است که هنوز تکلیف حضور تماشاگران زن برای تماشای رقابت‌های والیبال مشخص نیست.

به نقل از فرارو

ترکمن اسپورت: هفته دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام زنده یاد حسین معدنی در حالی در روز چهارشنبه 21 آبان ماه پیگیری می‌شود که تیم والیبال جواهری گنبد در سالن المپیک میزبان تیم والیبال ارتعاشات صنعتی ایران است و تیم والیبال تعاون گنبد هم باید در تهران به مصاف تیم قدرتمند پیکان تهران برود.

ترکمن اسپورت: روز گذشته شخصی از جناح والیبالی خاصی تماسی با بنده داشتند و گلایه ای در حد تهدید با کشیدن خط و نشانهای فراوان هم کردند که چرا زیادی از این جناح والیبالی انتقاد میکنیم و از ما قول گرفتند که تا نیم فصل لب به انتقاد نگشاییم.

alen2020 بازدید : 374 نظرات (0)

کد خبر: 1183999  زمان ارسال: 1393/08/18 15:14  تعداد بازدید: 33,236


معدني انسان بدون تکبري بود

داورزني: دنيا بسيج شده تا واليبال ايران را بزند!


محمدرضا داورزني روز قبل هشدار داد که خيلي ها در جهان از رشد واليبال ايران خوشحال نيستند. او اشاره مختصري به تلاش کشورهاي مختلف براي ضربه زدن به واليبال ايران داشت.
 


 

 


به گزارش "ورزش سه"، داورزنی گفت که در اجلاس فدراسیون جهانی والیبال، عده ای با تأکید روی جریانی خاص قصد داشتند تا والیبال ایران را محروم یا تعلیق کنند. هنوز ٢٤ ساعت از حرف های سربسته رئیس نگذشته بود که سایت فدراسیون والیبال خبر زیر را روی خروجی خود قرار داد:

«در حالی که چندی پیش در کنگره جهانی ٢٠١٤ والیبال در ایتالیا، میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان به ایران داده شده بود، دکتر آری گراسا با ارسال نامه ای به دکتر محمدرضا داورزنی ضمن عذرخواهی و تشکر از ایران به خاطر پذیرفتن میزبانی قهرمانی نوجوانان جهان، اعلام کرد که کشور آرژانتین به عنوان میزبان این رقابت ها (مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان) معرفی شده است.»

اما جریان تغییر نظر FIVB از جایی آب می خورد که رئیس برزیلی فدراسیون جهانی والیبال با فشار تعدای از فدراسیون های کشورهای مختلف مجبور به ملاقات با سازمان دیده بان حقوق بشر در مورد همان جریان خاصی شد که داورزنی به آن اشاره کرده بود. تصمیمات خیلی زود و در واقع سریع تر از آنچه تصور می شد، گرفته و ابلاغ شد. طبق این تصمیمات، فدراسیون جهانی تا زمان حل مشکل دیگر اجازه برگزاری هیچ رویداد جهانی را به ایران نخواهد داد.

سخنگوی فدراسیون جهانی والیبال در این مورد به یک سایت انگلیسی گفت: FIVB نشست بسیار خوبی با سازمان دیده بان حقوق بشر در ماه اکتبر داشت. در این جلسه، دیده بان حقوق بشر اعلام کرد که فدراسیون جهانی دیگر میزبانی هیچ رویدادی مخصوصا مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان را به ایران نخواهد داد، البته این تصمیم شامل لیگ جهانی که تقویم آن از قبل تنظیم شده) و مسابقات قهرمانی مردان آسیا (که تحت کنترل فدراسیون جهانی نیست) نمی شود.

در این بین مسئولان فدراسیون جهانی قول داده اند در مورد میزبانی تهران در مسابقات قهرمانی آسیا نیز تجدید نظر کنند!

واليبال به ويتريني براي نظام تبديل شده است
 اما داورزني درباره کارشکني کشورهاي ديگر در مقابل واليبال ايران مي گويد: واليبال ايران آنقدر بزرگ شده که دنيا را بسيج کرده آن را بزنند. واليبال ايران برند اجتماعي بزرگي شده و به ويتريني براي نظام تبديل شده است و اين خوشايند خيلي ها نيست، کسانيکه چندين سال است بر عليه نظام کار مي کنند وقتي مي بينند يک رشته حرف دارد و توانمندي جوانان اين مرز و بوم را نشان مي دهد، دست به هر کاري مي زنند تا جلوي آن را بگيرند. خوشبختانه موفقيت هاي واليبال را نمي توانند سانسور کنند. وقتي ما آمريکا را شکست مي دهيم، ايتاليا را مي بريم ديگر جاي حرفي باقي نمي ماند اما برخی کشورهای مخالف با نظام جمهوری اسلامی این موفقیت ها را می بینند، دست به حاشیه سازی و ایجاد مشکل برای ایران می کنند.

واليبال نقشه دشمنان را خراب مي کند
 جهان میلیون ها دلار هزینه می کند که شرایط ایران را بی ثبات نشان دهد اما یک رشته ورزشی مانند والیبال تمام این نقشه ها را خراب می کند. عملکرد والیبال ایران در جهان به گونه ای بوده که برخی دشمنان را نگران کرده و آنان از راههای مختلف به دنبال متوقف کردن این روند رو به رشد هستند. اتفاقاتی که در حال رخ دادن است تنها ورزشی نیست و کاملا موضوع هدایت شده است.

خیلی‌ها منتظرند تا به والیبال ایران ضربه بزنند
 وقتی رییس فدراسیون والیبال اتریش به دنبال محرومیت ورزش ایران است، نباید آن را یک اتفاق دانست که امیدوارم بتوانیم باتدبیر این بحران را نیز پشت سر بگذاریم. خیلی‌ها منتظر هستند که به والیبال ایران ضربه بزنند و با گره زدن مسائل غیر ورزشی به ورزش درصدد هستند قدرت والیبال ایران را تضعیف کنند. در زمانی که خیلی‌ها دوست ندارند والیبال ایران پیشرفت کند باید دست به دست هم به پیشرفت والیبال ایران کمک کنیم و با تدبیر و پیگیری‌ها جلوی بحران‌هایی را که می‌خواهند به وجود آورند، بگیریم و اجازه ندهیم هیچ کارشکنی به والیبال ایران ضربه بزند.

ميزباني ايران و باز هم مشکل ورود بانوان
 سعید درخشنده مسئول کمیته بین الملل فدراسیون والیبال هم گفت: داورزنی در کنگره جهانی رایزنی های زیادی انجام داد تا میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان را بدست آورد. این موضوع قطعی شده و قرار بود که ایران میزبان باشد. اما به خاطر محدودیت هایی که وجود داشت، فدراسیون جهانی در این تصمیم تجدید نظر کرد. خودم احتمال می دهم که موضوع محدودیت حضور بانوان در سالن های والیبال علت اصلی این موضع باشد ولی رسما فدراسیون جهانی این موضوع را نگفته است. البته تاکنون خود من هم نامه آری گراسا به داورزنی را ندیده ام. همه ناظران لیگ جهانی والیبال در تهران، گزارش عدم حضور و محدودی حضور بانوان را در سالن داده بودند. همین مورد تنها نقص کار ایران در میزبانی مسابقات بود. ما هیچ مشکل سخت افزاری و برنامه ریزی ها برای برگزاری مسابقات نداشتیم. باید داورزنی رایزنی هایی را انجام دهد تا مجوز حضور بانوان به طریقی گرفته شود. دیگر فدراسیون جهانی صددرصد تصمیم گرفته و میزبان مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان آرژانتین است. حالا امیدوارم که میزبانی جام ملت های آسیا را از دست ندهیم. جام ملت های آسیا در این دوره بسیار مهم است زیرا قهرمان آن به المپیک می رود و ما درصدد هستیم تا به هر شکل ممکن میزبان آن باشیم.

نام حسين معدني با عزت و افتخار کشور گره خورده
 بازيکنان جوان تيم ملي واليبال که قرار است در قالب تيم ارتعاشات وارد ليگ برتر شوند قصد دارند ياد حسين معدني را هم زنده نگه دارند و بر روي پيراهن خود نيز عکسي از او گذاشته اند. محمد رضا داورزني رئيس فدراسيون واليبال درباره اين اتفاق و مرحوم حسين معدني مي گويد: اثر حسين معدني چه آن زمان که سرمربي تيم ملي بود و چه آن زمان که به عنوان کمک مربي در کنار تيم ملي بود نمايان است. حسين انساني بود که بدون تکبر، بدون غرور و بدون اينکه براي خودش پوزيشني قائل شود که مثلا من زماني سرمربي تيم ملي بودم و الان درست نيست که به عنوان کمک روي نيمکت باشم در کنار تيم بود چون هدف او کمک بود براي عزت و غرور ملت، براي خودش جايگاهي قائل نبود و هرکجا که احساس مي کرد مي تواند کمک کند و تاثيرگذار باشد يا علي مي گفت. بدون شک حسين معدني ساليان سال در بين ما خواهد بود. نام حسين معدني با عزت و افتخار کشور گره خورده و پاک نخواهد شد. او انسان باشخصيتي بود که علي رغم تمام سختي ها و ناملايمتي هايي که در زندگي و کارش وجود داشت اما بسيار صبور بود و آرام البته درون متلاطمي داشت که وقتي با او صحبت مي کردي متوجه آن مي شدي. حسين آرامشش را در خطاطي بدست مي آورد و در اوج مسابقات جهاني هم اين کار را انجام مي داد. خلاصه اينکه اين اتفاق ناخوشايند بار ديگر به ما گوشزد کرد تا بدانيم که مشخص نيست فردا ما هستيم يا که نيستيم پس تا آنجائيکه مي توانيم بايد دل ديگران را بدست آوريم.

دل شکستن راحت است اما دل بدست‌آوردن کار بزرگي است
 دل شکستن خيلي راحت است اما دل بدست‌آوردن کار بزرگي است. من معتقدم که عزت را خداوند به آدم ها مي دهد، آدمها با پول به عزت نمي رسند. اتفاقي که در واليبال ايران افتاده هم به اعتقاد من لطف خداوند بزرگ است که آن را در عرصه جهاني به جايي رساند که دنيا بسيج شده تا آن را بزنند

alen2020 بازدید : 378 نظرات (0)


نتايج هفته نخست ليگ برتر واليبال


 هفته نخست رقابت‌هاي ليگ برتر واليبال با پيروزي تيم‌هاي ميزان، شهرداري اروميه، متين، شهرداري تبريز و پيکان به پايان رسيد.
 


 

 


به گزارش "ورزش سه"، نخستین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال در حالی به پایان رسید که مدعیان قهرمانی حریفان خود را شکست دادند.

در زاهدان شاگردان پیمان اکبری موفق شدند با نتیجه 3 بر یک شهرداری زاهدان را شکست دهند و سه امتیاز ارزشمند را با خود به تهران ببرند.

در کرج جوانان باانگیزه سایپا موفق شدند تنها یک گیم از حریف قدرتمند خود بگیرند و شهرداری ارومیه در غیاب عبدالرضا علیزاده مصدوم با ارائه یک بازی برتر سه بر یک حریف خود را شکست داد.

میزان خراسان نیز در خانه خود کار دشواری برابر جواهری گنبد نداشت و در سه ست پیاپی حریف خود را شکست داد.

نتایج کامل هفته نخست لیگ برتر والیبال:
میزان خراسان 3 - جواهری گنبد صفر (25-22، 26-24، 25-17)
سایپای البرز یک - شهرداری ارومیه 3 (25-23، 19 – 25، 17 – 25، 18-25)
مهرپارس شیراز یک - متین ورامین 3 (25-22، 13-25، 20-25، 23-25)
تعاون گنبد یک - شهرداری تبریز 3 (20-25، 17 – 25، 29-27، 17 -25)
شهرداری زاهدان یک - پیکان تهران 3 (25-16، 19-25، 18-25، 23-25)
نوین کشاورز 3 - آلومینیوم المهدی 2 (25-22، 18 -25، 25-23،‌ 24-26، 15-13)

ترکمن اسپورت: در نخستین هفته لیگ برتر والیبال باشگاه‎های کشور دو نماینده از گنبدکاووس تن به شکست دادند و نخستین باخت را در کارنامه این فصل خود به ثبت رساندند.

تعداد صفحات : 60

درباره ما
Profile Pic
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت یکی از جامع ترین پایگاههای اطلاع رسانی ورزشی منطقه ترکمن صحرا می باشد. این پایگاه ورزشی کار رسمی خود را از اول مهرماه 1393 آغاز کرد. همواره هدف و تلاش این پایگاه خدمت به ورزش منطقه ترکمن صحرا بوده و وابسته به هیچ جناح و گروه خاصی نیست. از شما دوستان عزیز دعوت می شود با پیوستن به این خانواده بزرگ ورزشی برای تیم خبری پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت دلگرمی بزرگی باشید. با تشکر: مدیر پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    والیبال گنبد چگونه تیمی بدهد؟
    به نظر شمابهترین بازیکن تیم والیبال جواهری گنبد در لیگ 94 کدام بازیکن می باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1008
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 963
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 511
  • بازدید ماه : 366
  • بازدید سال : 11,275
  • بازدید کلی : 2,357,515
  • کدهای اختصاصی