loading...
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
آموزش رویت 0 240 amirzarbakhsh
چت روم و گفتگوی انجمن (خرداد ماه 94 ) 87 9059 asma58
جاذبه های گردشگری مشهد 0 561 fns4565
خبر عـــــــــــــــــــــالـــی دارم برا هواداران فـــــــرهاد قـــــــائمی 4 1515 mojtaba83
فینال تمام تورکمنی والیبال ساحلی را گنبدیها بردند 0 597 metman
مصاحبه با رضوان یارعلی نایب قهرمان والیبال جوانان ساحلی ایران 0 613 metman
با والیبالیست ترکمن نامهربانی شد و رفت 1 1282 shirin5
میکائیل تاجر بمب افکن ترمکن صحرا لژیونر شد 0 852 yashar
دعوت از آزمون برای دیدار با روحانی 0 730 metman
آقچه لی: در ست های دوم و سوم اشتباهات فردی زیادی داشتیم 0 606 metman
آقچه لی امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و ترکمنستان شد... 1 1075 metman
خط و نشان ایران برای حریفان/ ترکمنستان مقهور قدرت شاگردان عطایی شد 1 984 metman
برنامه کامل دور مقدماتی رقابت های والیبال قهرمانی جوانان آسیا 3 1135 metman
هاوش گنبد استارت زد 0 751 metman
عطایی ترکیب نهایی تیم ملی جوانان را اعلام کرد 0 611 metman
اکبری: جای خالی قائمی در تیم ملی احساس می‌شود 4 1306 metman
تبریک به حمید چوگان پاسور خوش اخلاق وبا تجربه گنبدی 1 1079 salmani
عکس های ستاره های ورزشی ترکمن صحرا در مجلات و روزنامه های ایرانی و خارجی 19 3111 metman
قبولی دونفر از فوتبالیست های نونهال گنبدی در تست آکادمی بارسلون 1 1375 metman
منصور جزیده: سابقه والیبالی ام روشن است منتها کلاس لابی گری را ندیدم. 0 634 metman

پشت خط زن تیم ملی والیبال جوانان ایران در خصوص بازی مقابل تایلند گفت: تا اینجا به هدف مان در مسابقات رسیدیم و از الان به بعد تمرکزمان روی نیمه نهایی و فینالیست شدن است.

ترکمن اسپورت: تیم ملی والیبال جوانان ایران نمایشی از قدرت والیبال ایران را ارائه کرد و با نتیجه ۳ بر صفر تایلند را شکست داد و سهمیه مسابقات جهانی گرفت.

ترکمن اسپورت: ملی پوش والیبال ساحلی ایران گفت: برای حضور در مسابقات والیبال ساحلی بازی های آسیایی پوکت تایلند آماده ایم و انتظار بالایی نیز از خود در این رقابت ها داریم.

حامد دائی بازدید : 3056 نظرات (0)

ترکمن اسپورت: چند روزی است که شایعاتی مبنی بر انتقال 3 بازیکن جوان جواهری گنبد به سایر تیم ها شنیده می شود که موج نگرانی در دل هوادران ایجاد نموده است.
سلیم چپرلی ٬ رسول آقچلی و هادی سید نیازی بازیکنانی هستند که فصل گذشته در تیم های پایه و بزرگسالان جواهری گنبد بازی کرده اند و قرار داد سه ساله با باشگاه دارند.

ترکمن اسپورت: قرار بود فردا پنجشنبه مراسم باشکوهی برای افتتاح باشگاه تعاون گنبد در سالن المپیک شهرستان گنبدکاووس انجام گیرد که به علت رحلت آیت الله مهدوی کنی و احترام این باشگاه و مردم خوب شهرستان گنبد کاووس و منطقه ترکمن صحرا به عزاداری، این مراسم فقط به بازی والیبال خلاصه میشود و سایر برنامه ها در روزی دیگر با  اعلام قبلی و طی مراسم خاصی انجام میگیرد.

ترکمن اسپورت: هفته سوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‎های کشور با پیروزی شیرین تیم فوتبال فولاد یزد در مقابل اتکا گلستان همراه بود.

حامد دائی بازدید : 1221 نظرات (0)

ترکمن اسپورت: رئیس هیئت والیبال گلستان با بیان اینکه به احتمال زیاد دو نماینده در لیگ برتر خواهیم داشت، گفت: این فرصت را باید به فال نیک گرفت و فضای رقابتی باید به فضای دوستانه تبدیل شود.

ترکمن اسپورت: سالن ورزشی شهدای هسته‎ای دانشگاه پیام‎نور بندرترکمن استان گلستان همزمان با 15 سالن ورزشی واحدهای دانشگاه پیام‎نور سراسر کشور افتتاح و به بهره‎برداری رسید.

ترکمن اسپورت: لیبرو تیم ملی والیبال جوانان ایران شرایط بدنی و روحی خود را ایده آل عنوان کرد و گفت: بسیار آماده هستم و خیلی زحمت کشیدم و فقط قهرمانی مزد 6 ماه تمرینات ما است.

ترکمن اسپورت: عظیم جزیده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: ظرفیت‎ها و قابلیت‎های استان در ورزش‎های مختلف از جمله والیبال مشخص بوده و حضور بازیکنان زیادی از استان و شهر گنبدکاووس در رده‎های مختلف سنی طی سنوات گذشته موید این موضوع و ادعا است.

ترکمن اسپورت: ویزای سلیم چپرلی و محمد جواد حیدری و همچنین دو عضو داوری مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا بعد از کارشکنی طولانی مدت بحرینی ها بالاخره صادر شد.

ترکمن اسپورت: ورزشکاران دانشگاه پیام نوراستان گلستان در مسابقات دوومیدانی دانشگاه پیام نور سراسر کشور با کسب دو مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز خوش درخشیدند.

ترکمن اسپورت: وقتی والیبال بازی می کردم همه از من تعریف می کردم و می گفتند آینده دار هستی و ستاره می شوی. همه آن هایی که از من تعریف می کردند تعجب کردند که فوتبالیست شدم و والیبال را ادامه ندادم.

ترکمن اسپورت: قرار است روز پنجشنبه یکم آبانماه یکهزارو سیصدو نودو سه مراسم باشکوهی برای افتتاح باشگاه تعاون گنبد در سالن المپیک شهرستان گنبدکاووس انجام گیرد.

 

 

ترکمن اسپورت: حاج حمید رادان یکی از شخصیت های بزرگ جامعه اسبدوانی ایران ، یکی از مالکین بزرگ اسب و صاحب مرکز تولید و پرورش اسب رادان در اقدامی حمایتی به فرهاد قائمی فوق ستاره والیبال ایران یک اسب از تولیدات مرکز پرورش اسب خود را اهدا کرد.

 

 

ترکمن اسپورت: طرح 'المپیاد ورزشی درون مدرسه ای ' مدارس شهرستان گنبدکاووس روز شنبه بصورت متمرکز در دبیرستان شهید مطهری این شهرستان با حضور دانش آموزان، والدین و مسوولین آغاز شد.

 

ترکمن اسپورت: مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه 93 آق قلا عصر دیروز با استقبال بسیار خوب علاقه مندان به این رشته ورزشی در مجموعه سوارکاری این شهرستان آغاز شد.

 

حامد دائی بازدید : 6761 نظرات (0)

ترکمن اسپورت: تیم والیبال جواهری گنبد که خود را برای مسابقات والیبال سوپرلیگ باشگاههای کشور در فصل جدید آماده میکند، لیست بازیکنان خود را در سایت رسمی خود اعلام کرده است که اسامی این بازیکنان به شرح ذیل است:

 

ترکمن اسپورت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، صبح امروز در جلسه شورای اداری استان از قهرمانان و مدال آوران گلستانی در مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی 2014 با حضور استاندار گلستان و نماینده ولی فقیه در استان تجلیل و قدردانی شد.

 

تعداد صفحات : 60

درباره ما
Profile Pic
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت یکی از جامع ترین پایگاههای اطلاع رسانی ورزشی منطقه ترکمن صحرا می باشد. این پایگاه ورزشی کار رسمی خود را از اول مهرماه 1393 آغاز کرد. همواره هدف و تلاش این پایگاه خدمت به ورزش منطقه ترکمن صحرا بوده و وابسته به هیچ جناح و گروه خاصی نیست. از شما دوستان عزیز دعوت می شود با پیوستن به این خانواده بزرگ ورزشی برای تیم خبری پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت دلگرمی بزرگی باشید. با تشکر: مدیر پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    والیبال گنبد چگونه تیمی بدهد؟
    به نظر شمابهترین بازیکن تیم والیبال جواهری گنبد در لیگ 94 کدام بازیکن می باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1008
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 963
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 579
  • بازدید ماه : 434
  • بازدید سال : 11,343
  • بازدید کلی : 2,357,583
  • کدهای اختصاصی