loading...
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
آموزش رویت 0 240 amirzarbakhsh
چت روم و گفتگوی انجمن (خرداد ماه 94 ) 87 9068 asma58
جاذبه های گردشگری مشهد 0 561 fns4565
خبر عـــــــــــــــــــــالـــی دارم برا هواداران فـــــــرهاد قـــــــائمی 4 1515 mojtaba83
فینال تمام تورکمنی والیبال ساحلی را گنبدیها بردند 0 597 metman
مصاحبه با رضوان یارعلی نایب قهرمان والیبال جوانان ساحلی ایران 0 613 metman
با والیبالیست ترکمن نامهربانی شد و رفت 1 1282 shirin5
میکائیل تاجر بمب افکن ترمکن صحرا لژیونر شد 0 853 yashar
دعوت از آزمون برای دیدار با روحانی 0 730 metman
آقچه لی: در ست های دوم و سوم اشتباهات فردی زیادی داشتیم 0 606 metman
آقچه لی امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و ترکمنستان شد... 1 1077 metman
خط و نشان ایران برای حریفان/ ترکمنستان مقهور قدرت شاگردان عطایی شد 1 985 metman
برنامه کامل دور مقدماتی رقابت های والیبال قهرمانی جوانان آسیا 3 1135 metman
هاوش گنبد استارت زد 0 751 metman
عطایی ترکیب نهایی تیم ملی جوانان را اعلام کرد 0 611 metman
اکبری: جای خالی قائمی در تیم ملی احساس می‌شود 4 1306 metman
تبریک به حمید چوگان پاسور خوش اخلاق وبا تجربه گنبدی 1 1080 salmani
عکس های ستاره های ورزشی ترکمن صحرا در مجلات و روزنامه های ایرانی و خارجی 19 3111 metman
قبولی دونفر از فوتبالیست های نونهال گنبدی در تست آکادمی بارسلون 1 1376 metman
منصور جزیده: سابقه والیبالی ام روشن است منتها کلاس لابی گری را ندیدم. 0 634 metman

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا: چند وقتی میباشد که یکی از رپرتاژگران ورزشی خوب منطقه ترکمن صحرا با لباس خبرنگاری برای والیبال گنبدکاووس گزارش خبری تهیه میکند.

حالا کار نداریم که یک رپرتاژگر که قاعدتا باید کارش جمع کردن آگهی باشد، آیا میتواند خبرنگاری نیز بکند یا نه! اما این سئوال پیش می آید که چرا یک رپرتاژگر تبلیغاتی بعضی وقتها اخباری را به گوش خوانندگان میرساند که از بیخ اشتباه میباشد.

به نقل از سایت بامپوش گنبد، اگر از اخبار اشتباهی این رپرتاژگر محترم نیز بگذریم، حرکاتی را نیز از این شخص میبینیم که سعی بر آشفته کردن وضعیت والیبال منطقه را دارد.
با تماس گرفتن با بازیکنان و بعضی از مسئولین و دادن اطلاعات غلط به افراد خاص و خبر سلیقه ای بردن از یک طرف به طرف دیگر و تماس گرفتن و باز هم تماس گرفتن و .... سعی بر آشفته کردن والیبال این شهر را دارند.
ضمنا این آقا مدعی شده اند که اسپانسر جدید را ایشان پیدا کرده اند و قولهای همکاری اولیه همراه با یک پست دهن پرکن را اول به ایشان داده اند و خنده دارتر از همه اینکه این آقا مدعی شده اند که بعد از بازی گنبد و آمل سبب حضور فرهاد قائمی به تیم ملی شده اند.
دیشب با فرهاد سر همین قضیه کلی خندیدیم.
شهر کوچک میباشد و وسعتت والیبالی که این شهر دارد فراتر از این شهر میباشد و مدعی بسیار.
اما وقتی این حرفها را از یک رپرتاژگر میشنویم واقعا برای والیبال گنبد افسوس میخوریم که چرا تا به حال اجازه داده اند که اینگونه افراد اینگونه در والیبال گنبد میدان داری کنند.
یا یک پست دهن پر کن به این آقا بدهید و یا هرچه سریعتر اینگونه حواشی که همانند سم میباشند را از والیبال گنبد دور کنید.
شاید هم این آقا واقعا خبرنگار باشد، پس خواهشا کارهای تبلیغاتی و نون در آوردن از کنار والیبال را کنار بگذارید و بی منت برای والیبال شهرتان خدمت کنید.
.
اما من خودم به هیچ عنوان خود را خبرنگار ندانسته و نمیدانم و با تمام احترامی که برای خبرنگاران قائل هستم، طبیعت کاری خودم را متفاوت از کار خبرنگاری میدانم و اگر هم در هر جلسه ای شرکت کردم به لطف دوستان و به عنوان یک هوادار در جلسه حضور پیدا کرده ام.
گرچه بعد از چاپ این مطلب این دوستان میتوانند تصمیم بگیرند که دیگر من را به این جلسات دعوت نکنند و خود خبرنگاران بدون نماینده ای از هواداران جلساتشان را برگزار کنند.
.
خدمت این دوست عزیز باید عرض کنم که سایت بامپوش گنبد و پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا وابسته به هیچ نهادی نیست که آن را منتسب به اداره ای پنداشته اید و از رفت و آمدهای نکرده من به این اداره سخن میگویید.

من خودم از منتقدین این نوع تیمداری کردنها هستم، اما به هیچ وجه دنبال سهم خواهی نیستم و از منتقدین سرسخت اداره نامبرده هستم و همیشه همینگونه سخن گفته ام و مثل بعضی از آقایان از روی باج خواهی روزی موافق و روزی موافق نبوده ام و بیانم را تغییر نداده ام. فقط گاهی اوقات احساس کرده ام که والیبال گنبد نیاز به آرامش دارد و مثل یک هوادار که دلش برای والیبال گنبد میتپد کمی از لحن انتقاداتم کاسته ام.
والیبال را باید به والیبالیستها سپرد و ما فقط این وسط میتوانیم بدون منت شرایط این کار را مهیا کنیم.

هم عظیم جزیده و هم بقیه مربیان شهرمان نیز از مربیان بزرگ میباشد.
مگر میشود کسی در پایتخت والیبال ایران بازی کند و افتخار بیافریند و مربی هم بشود اما بزرگ نباشد!؟
.
مطلب دیگر اینکه این سایت کاملا نوپا و مردمی میباشد و با اینگونه مطلب نوشتنها به هیچ عنوان نمیتوانید در ذهن مخاطبینمون کوچکترین شکی بیاندازد.
خدمت شما این را هم بگویم که من یک کاسب معمولی میباشم که از بد روزگار اسپانسری والیبال گنبد در بخش پایه این شهرستان را بدون گرفتن ریالی پول از بازیکنان
و آن هم به مدت 3 سال برعهده گرفتم و پس از ناملایماتی که از والیبال این شهر و مخصوصا از مسئولین ورزشی این شهر بعد از قهرمانی ساحلی بازان نوجوان بامپوش گنبد در مسابقات قهرمانی کشور دیدم به ناچار کانون والیبالمان را فعلا تعطیل کردیم و به ناچار این سایت را سرپا نگه داشتیم تا فقط حرف دل خودم و هواداران را بزنیم و با بقیه دوستان درد دل کنیم.
شرایط والیبال گنبد امسال حساس تر از سالهای گذشته میباشد و از تمام دوستان خواهش میکنیم به جای اینکه حاشیه درست کنند، به فکر ترمیم والیبال این منطقه باشند.
بلاهایی که هرساله قبل از شروع مسابقات بر سر تیم می آید را خنثی کنیم و این را هم در نظر بگیریم که اینگونه حمایت کردنها دلیل نمیشود که انتقاد نکنیم.
انتقاد کنیم اما سازنده...
خواهشا بیشتر از این به تخریب والیبال گنبد کمک نکنید.

این بار سربسته حرف زدم، اما در صورت تکرار این نوع بازیگوشیها حتما یک گزارش کامل در مطالب بعدی در اختیارتان قرار خواهم داد.

به امید موفقیت والیبال گنبد و ترکمن صحرا
باتشکر: حامد دائی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1394/08/25 و 10:42 دقیقه ارسال شده است

با سلام
اگر برای وبلاگ خود نرم افزار اندرید اختصاصی می خواهید ما این نرم افزار را رایگان برای شما می سازیم برای اطلاعات بیش تر به وبلاگ زیر مراجعه کنید.
http://hpmq.blogfa.com/post/130

وبلاگ خودتان را در انجمن ما معرفی کنید و توضیحاتی در مورد آن بنویسید.

بازی رایگان panzer claws 2
بازی استراتژیک تانکی ساخت و سازی
در هیچ سایت ایرانی وجود ندارد در سایت خارجی هم خرید اینترنتی دارد.

این نظر توسط احمد فضلی در تاریخ 1393/07/10 و 9:40 دقیقه ارسال شده است

به عنوان یک آدم بی طرف :
چند نکته در متن دیدم
در منطقه ترکمن صحرا فکر نکنم خبرنگاری را بتوانید پیدا کنید که دو یا سه شغله نباشد ، شما در صجبت های خود این را در نظر نگرفته اید که هیچ خبرنگاری در منطقه حقوق ثابت ندارد ، درد خبرنگار را خبرنگار میداند نه هر کسی
آقای عظیم جزیده محبوب والیبال منطقه می باشد ، با توجه به احترامی که به ایشان دارم باید بگویم که ایشان بازیکن بزرگی بودند و فعلا یکی سال هست که مربی شده اند و هیچ کسی را بعد یک سال مربی بزرگ خطاب نمی کنند ، مانند زین الدین زیدان در فوتبال که مربی گری را شروع کرده
در ضمن آنهایی که این تیم جدید را می بندند به نشست های هم اندیشی والیبال در گنبد پشت کرده اند و اهمیتی برایشان نداشت که چه صحبت هایی در آن شده اند ، آنها فقط به فکر تیمداری به هر قیمتی هستند و آنهایی که کارشان را تائید می کنند فقط برای اینکه در کنار تیم باشند ، اما این راه به بی راهه و تکرار کارهای سال گذشته است
کمک کردن به والیبال منطقه باید از راه اصولی انجام بگیرد نه احساسی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت یکی از جامع ترین پایگاههای اطلاع رسانی ورزشی منطقه ترکمن صحرا می باشد. این پایگاه ورزشی کار رسمی خود را از اول مهرماه 1393 آغاز کرد. همواره هدف و تلاش این پایگاه خدمت به ورزش منطقه ترکمن صحرا بوده و وابسته به هیچ جناح و گروه خاصی نیست. از شما دوستان عزیز دعوت می شود با پیوستن به این خانواده بزرگ ورزشی برای تیم خبری پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت دلگرمی بزرگی باشید. با تشکر: مدیر پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    والیبال گنبد چگونه تیمی بدهد؟
    به نظر شمابهترین بازیکن تیم والیبال جواهری گنبد در لیگ 94 کدام بازیکن می باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1008
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 963
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 422
  • بازدید ماه : 1,455
  • بازدید سال : 12,364
  • بازدید کلی : 2,358,604
  • کدهای اختصاصی