loading...
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
آموزش رویت 0 239 amirzarbakhsh
چت روم و گفتگوی انجمن (خرداد ماه 94 ) 87 9058 asma58
جاذبه های گردشگری مشهد 0 560 fns4565
خبر عـــــــــــــــــــــالـــی دارم برا هواداران فـــــــرهاد قـــــــائمی 4 1514 mojtaba83
فینال تمام تورکمنی والیبال ساحلی را گنبدیها بردند 0 596 metman
مصاحبه با رضوان یارعلی نایب قهرمان والیبال جوانان ساحلی ایران 0 612 metman
با والیبالیست ترکمن نامهربانی شد و رفت 1 1281 shirin5
میکائیل تاجر بمب افکن ترمکن صحرا لژیونر شد 0 852 yashar
دعوت از آزمون برای دیدار با روحانی 0 729 metman
آقچه لی: در ست های دوم و سوم اشتباهات فردی زیادی داشتیم 0 605 metman
آقچه لی امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و ترکمنستان شد... 1 1075 metman
خط و نشان ایران برای حریفان/ ترکمنستان مقهور قدرت شاگردان عطایی شد 1 983 metman
برنامه کامل دور مقدماتی رقابت های والیبال قهرمانی جوانان آسیا 3 1134 metman
هاوش گنبد استارت زد 0 751 metman
عطایی ترکیب نهایی تیم ملی جوانان را اعلام کرد 0 610 metman
اکبری: جای خالی قائمی در تیم ملی احساس می‌شود 4 1305 metman
تبریک به حمید چوگان پاسور خوش اخلاق وبا تجربه گنبدی 1 1079 salmani
عکس های ستاره های ورزشی ترکمن صحرا در مجلات و روزنامه های ایرانی و خارجی 19 3110 metman
قبولی دونفر از فوتبالیست های نونهال گنبدی در تست آکادمی بارسلون 1 1374 metman
منصور جزیده: سابقه والیبالی ام روشن است منتها کلاس لابی گری را ندیدم. 0 633 metman
metman بازدید : 3762 نظرات (1)

ترکمن اسپورت:تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا از ساعت 11 به وقت چین تایپه در سالن کاوشنگ آرنا به مصاف ترکمنستان رفت و توانست با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 12 ، 25 بر 22 و 25 بر 18 حریف خود را مغلوب کند. 

metman بازدید : 1110 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی درآق قلا با حضور تیم های شرکت کننده قرعه کشی شد که طی آن 32 تیم در 8 گروه 4 تیمی به رقابت خواهند پرداخت.

metman بازدید : 869 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران با ترکیبی کاملا گلستانی با شکست چین عنوان قهرمانی دومین مرحله انتخابی المپیک در قاره آسیا را به دست آوردند.

metman بازدید : 739 نظرات (1)

ترکمن اسپورت:جلسه هم اندیشی ستاد برگزاری مسابقات والیبال ساحلی با شگاههای ایران با حضور قجری معاون فرماندار،یلقی ریس اداره ورزش و سلاق رییس هیات والیبال شهرستان آق قلا و جمعی دیگر از پیشکسوتان در دفتر معاون فرماندار برگزار گردید.

metman بازدید : 3244 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:بهروز عطایی سرمربی تیم ملی جوانان اسامی 19 بازیکن را برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

metman بازدید : 622 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:دومین دوره لیگ برتر والیبال ساحلی از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می شود و 22 فروردین ماه آخرین فرصت باشگاه ها برای ثبت نام در این رقابت ها است.

metman بازدید : 3605 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:تیم منتخب والیبال سال ایران با نظر کارشناسان برجسته والیبال کشور انتخاب شد که در این تیم دو بازیکن از ترکمن صحرا حضور دارند.

metman بازدید : 791 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:با نهایت تاسف و تاثر به اطلاع می رساند رضا ابراهیمی بازیکن و مربی سابق تیم های ملی والیبال کشورمان و مربی تیم والیبال پیکان به رحمت خدا رفت.

metman بازدید : 753 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:تیم والیبال پیکان در دیداری عجیب و البته طولانی موفق شد شهرداری ارومیه را شکست دهد و برای دومین سال متوالی پا به بازی نهایی بگذارد. پیکان دو ست اول را واگذار کرده بود و تا شکست فاصله چندانی نداشت اما به یک بار جریان بازی تغییر کرد و پا به فینال گذاشت.

metman بازدید : 955 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان اسامی  18  بازیکن را برای حضور در مرحله اول تمرینات تیم ملی ب کشورمان اعلام کرد.

metman بازدید : 665 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:ملی پوش تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران با بیان اینکه کیودای از مربیان خوب جهان است، خواستار فراهم شدن زمینه ادامه همکاری با این مربی برزیلی شد و گفت از مردم کشورم عذر خواهی می کنم.

metman بازدید : 546 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:ملی پوشان تیم والیبال نشسته آقایان تمرینات آماده سازی مسابقات خود را برای حضور در مسابقات بین قاره ای و پارالمپیک ریو آغاز کردند.

metman بازدید : 658 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:دیدارهای سوم مرحله نخست پلی آف لیگ دسته یک والیبال مردان دیروز چهارشنبه با چهار دیدار پیگیری شد و چهره چهار تیم دیگر مرحله دوم پلی آف مشخص شد.

metman بازدید : 891 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی گفت: میزبانی تور جهانی افتخاری برای والیبال ساحلی است و باید تجربه های مفیدی از این میزبانی به دست آوریم. تلاش می کنیم بهترین عملکرد را در این مسابقات داشته باشیم.

metman بازدید : 670 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:ملی پوش والیبال ساحلی ایران با بیان اینکه تمامی عوامل مورد نیاز برای میزبانی خوب ایران مهیاست، گفت: باید ملی پوشان با تمام توان به مصاف حریفان بروند تا میزبانی کامل شود.

metman بازدید : 3496 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:روز یکشنبه 18 بهمن 94 ، تیم والیبال ترکمن صحرای آق قلا در دومین بازی خود در برابر گل گهر سیرجان در مرحله پلی آف رقابت های دسته یک باشگاه های کشور با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی دست یافت.

metman بازدید : 671 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ایران گفت: تیم های خوبی برای حضور در تور جهانی کیش ثبت نام کردند و تیم های ایران مسابقات سختی پیش رو خواهند داشت.

metman بازدید : 831 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:بالاخره روز موعود فرا رسید و زمین والیبال ساحلی شهر آق قلا نیز مثل پروزه های دیگر این شهرستان در ایام مبارک دهه فجر با حضور مهندس مرگدری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار،دکتر طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان،الیاس هیوه چی فرماندار و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان آق قلا افتتاح گردید. 

metman بازدید : 655 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ایران گفت: جذب مربی برزیلی برای تیم های ملی ساحلی اقدامی پسندیده است و حتما به رشد این رشته ورزشی کمک خواهد کرد.

metman بازدید : 684 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:رقابت های لیگ برتر والیبال عصر چهارشنبه با پیروزی تیم های بانک سرمایه، شهرداری ارومیه، ثامن الحجج خراسان، شهرداری تبریز و سایپا مقابل حریفان به پایان رسید.

metman بازدید : 1000 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:هفته دهم و پایانی دور مقدماتی لیگ دسته یک والیبال با چهار دیدار پیگیری شد تا رتبه بندی نهایی چهار گروه این رقابت ها مشخص شود و 16 تیم مرحله پلی آف حریفان خود را بشناسند.

metman بازدید : 8038 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:تیم والیبال شهرداری تبریز در حالی که در دو ست اول و دوم مسابقه مغلوب نماینده گنبد شده بود، در سه ست بعدی به پیروزی رسید تا از شکست بگریزد.

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت یکی از جامع ترین پایگاههای اطلاع رسانی ورزشی منطقه ترکمن صحرا می باشد. این پایگاه ورزشی کار رسمی خود را از اول مهرماه 1393 آغاز کرد. همواره هدف و تلاش این پایگاه خدمت به ورزش منطقه ترکمن صحرا بوده و وابسته به هیچ جناح و گروه خاصی نیست. از شما دوستان عزیز دعوت می شود با پیوستن به این خانواده بزرگ ورزشی برای تیم خبری پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت دلگرمی بزرگی باشید. با تشکر: مدیر پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    والیبال گنبد چگونه تیمی بدهد؟
    به نظر شمابهترین بازیکن تیم والیبال جواهری گنبد در لیگ 94 کدام بازیکن می باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1008
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 963
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 393
  • بازدید ماه : 248
  • بازدید سال : 11,157
  • بازدید کلی : 2,357,397
  • کدهای اختصاصی