loading...
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
آموزش رویت 0 239 amirzarbakhsh
چت روم و گفتگوی انجمن (خرداد ماه 94 ) 87 9059 asma58
جاذبه های گردشگری مشهد 0 560 fns4565
خبر عـــــــــــــــــــــالـــی دارم برا هواداران فـــــــرهاد قـــــــائمی 4 1514 mojtaba83
فینال تمام تورکمنی والیبال ساحلی را گنبدیها بردند 0 596 metman
مصاحبه با رضوان یارعلی نایب قهرمان والیبال جوانان ساحلی ایران 0 613 metman
با والیبالیست ترکمن نامهربانی شد و رفت 1 1281 shirin5
میکائیل تاجر بمب افکن ترمکن صحرا لژیونر شد 0 852 yashar
دعوت از آزمون برای دیدار با روحانی 0 729 metman
آقچه لی: در ست های دوم و سوم اشتباهات فردی زیادی داشتیم 0 605 metman
آقچه لی امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و ترکمنستان شد... 1 1075 metman
خط و نشان ایران برای حریفان/ ترکمنستان مقهور قدرت شاگردان عطایی شد 1 983 metman
برنامه کامل دور مقدماتی رقابت های والیبال قهرمانی جوانان آسیا 3 1134 metman
هاوش گنبد استارت زد 0 751 metman
عطایی ترکیب نهایی تیم ملی جوانان را اعلام کرد 0 610 metman
اکبری: جای خالی قائمی در تیم ملی احساس می‌شود 4 1305 metman
تبریک به حمید چوگان پاسور خوش اخلاق وبا تجربه گنبدی 1 1079 salmani
عکس های ستاره های ورزشی ترکمن صحرا در مجلات و روزنامه های ایرانی و خارجی 19 3110 metman
قبولی دونفر از فوتبالیست های نونهال گنبدی در تست آکادمی بارسلون 1 1374 metman
منصور جزیده: سابقه والیبالی ام روشن است منتها کلاس لابی گری را ندیدم. 0 634 metman
metman بازدید : 1026 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:اسامی تیم ملی ایران برای دو دیدار ایران در مقدماتی جام جهانی برابر دو تیم هندوستان و عمان در حالی اعلام شد که سهم استان گلستان 3 نفر است.

metman بازدید : 676 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:مدافع تیم ملی فوتبال ایران می گوید پیروزی پرگل برابر گوام به همراه شکست ترکمنستان خستگی اردوی دو هفته ای را از تن ملی پوشان خارج کرد.

metman بازدید : 725 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:تیم ملی ایران در حالی که بیست دقیقه پایانی را بعد از سه تعویض تیم ملی و اخراج بیرانوند با دروازه بانی عزت ا... پورقاز ادامه داد،توانست به مانند بازی رفت با 6 گل گوامی ها را در هم بکوبد.

metman بازدید : 751 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که این تیم با مشکلاتی که در گوام وجود دارد، می‌تواند با درایت کارلوس کی‌روش به نتیجه خوبی برسد.

metman بازدید : 3160 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:دو تیم ملی ایران و ترکمنستان در حالی در آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که در بازی رفت در ترکمنستان به نتیجه تساوی رسیدند.این دیداراولین بازی ملی عزت الله پورقاز به حساب می آمد.عزت پورقاز از ابتدا و درکنار پورعلی گنجی به عنوان دو مدافع میانی انجام وضیفه کرد.

metman بازدید : 843 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:به گزارش ترکمن اسپورت و به نقل از "ورزش سه"، نفتی ها که پس از دو تساوی در بازی سوم خود در مشهد یک باخت به دست آوردند امروز برای به دست آوردن جایگاه خود و ایستادن در بین مدعیان، نیاز داشتند سه امتیاز بازی را به حساب خود واریز کنند و تا حدودی بتوانند از ناکامی ایجاد شده در این تیم فاصله بگیرند. در طرف مقابل ملوانان نیز که تا این زمان، حاوی اخبار و حاشیه های مهمی بودند، برای نگه داشتن خود در صدر جدول باید از این بازی در تهران امتیاز میگرفتند. در نهایت این بازی پرگل و زیبا با تساوی پرگل سه بر سه به پایان رسید.

metman بازدید : 723 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:ملوان بندرانزلی که این روزها بهشتی را بعنوان مالک جدید به خود می بیند با سرو سامان گرفتنش تمرینات خود را آغاز کرده است ، عزت الله پورقاز که فصل قبل قرار داد دو ساله با ملوان امضا کرده بود امسال نیز در ملوان ماندنی به نظر می رسد و تمرینات خود را نیز آغاز کرده کرده است.

ترکمن اسپورت: تیم فوتسال شرکت بازرگانی پویاگستر ترکمن نماینده استان گلستان در مرحله دوم رقابت های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور برابر حریفان خود به پیروزی رسید.

ترکمن اسپورت: کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران اسامی 23 بازیکن را برای حضور در دو دیدار برابر ازبکستان و ترکمنستان اعلام کرد که در بین اسامی دعوت شده نامهای سردار آزمون و عزت الله پورقاز به چشم میخورند اما متاسفانه احمد نوراللهی جایی در این لیست ندارد.

ترکمن اسپورت: با تلاش کمتر از یکساله هیات صادق و کوشا جدید فوتبال بندرترکمن و حمایت های بی شائبه شخص اول ورزش بندرترکمن حاج فرشید استادی کم این روزها فوتبال بندرترکمن از روزگار ناخوش خود تکان خورده و جدا شده است.

ترکمن اسپورت: کارلوس کی‌روش طبق وعده‌ای که داده بود لیست سورپرایز خود در تیم ملی را اعلام کرد که در بین اسامی دعوت شده نام سردار آزمون و عزت الله پورقاز نیز به چشم میخورد.

حامد دائی بازدید : 1047 نظرات (0)

ترکمن اسپورت: مدافع ترکمن تازه ملی پوش شده تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: ان‌شالله از تجربیات بزرگترها استفاده کنم و بتوانم برای تیم ملی مفید و موثر واقع شوم.

ترکمن اسپورت: تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با حضور نود دقیقه ای عزت الله پورقاز توانست با پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر بماند.

ترکمن اسپورت: از هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ برتر ایران عصر دیروز عزت و یارانش در ملوان در مقابل تیم اوج گرفته و قدرتمند ذوب آهن دو بر صفر شکست خوردند تا کار بقای آنها به روز آخر و بازی خانگی در مقابل نفت مسجد سلیمان سقوط کرده بکشد…

حامد دائی بازدید : 1069 نظرات (2)

ترکمن اسپورت: تیم فوتبال نوجوانان غیرتمند و قدرتمند عقاب بندرترکمن با نه امتیاز کامل و وبا صلابت به لیگ برتر نوجوانان فصل آینده ایران صعود کرد.

ترکمن اسپورت: عزت الله پورقاز با دیگر بصورت کامل دفاع ملوان را بیمه کرد تا ملوان بتواند در مقابل فولاد مدعی و مدافع عنوان قهرمانی یک امتیاز ارزشمند را کسب کند.

ترکمن اسپورت: مرحله نهایی لیگ زیر گروه فوتبال نوجوانان ایران در گروه یک عصر امروز در استادیوم قاندومی بندرترکمن آغاز شد.

ترکمن اسپورت: صلاح الدین اونق مربی خوشنام و خوش اخلاق فوتبال بندرترکمن و ایران که این فصل در کنار رضا مهاجری بعنوان مربی دروازبانهای تیم سیاه جامگان فعالیت میکرد موفق شد بهمراه تیمش به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کند.

ترکمن اسپورت: مرحله نهایی رقابتهای زیر گروه فوتبال نوجوانان ایران از امروز پنجشنبه در استادیوم قاندومی بندرترکمن آغاز میشود که برنامه روز اول این بازیها به این شرح است:

ترکمن اسپورت: تیم امید گمیشان نماینده استان گلستان در رقابتهای فوتبال زیر گروه امیدهای کشور در بازی دوم برابر حریف خود به تساوی رسید

حامد دائی بازدید : 1538 نظرات (0)

ترکمن اسپورت: عزت الله پورقاز مصاحبه ای کوتاه و جالب با خبرگزاری فارس انجام داد که در آن به پرتابهای دستی و بازی کردن والیبال نیز اشاراتی داشت:

ترکمن اسپورت: در هفته 26 لیگ برتر فوتبال ایران ، دریک دیدار حساس دو تیم استقلال تهران و ملوان بندر انزلی  در ورزشگاه تختی بندرانزلی به مصاف هم رفتند که سرانجام این دیدار با نتیجه 1-1 مساوی پایان یافت.

ترکمن اسپورت: دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و ملوان از هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ برتر ایران با یک روز تعویق به علت بارش تگرگ و باران عصر امروز در تبریز برگزار شد.

ترکمن اسپورت: عصر امروز در شرایطی که ملوان می رفت در خانه به یک برد ارزشمند برسد با پنالتی ثانیه های پایانی که با برخورد توپ به دست عزت الله پورقاز برای پیکان به دست آمد سه امتیاز به یک امتیاز تقلیل پیدا کرد.

عزت الله پورقاز در این بازی از ابتدا نود دقیقه برای ملوان در زمین جنگید.

ترکمن اسپورت: ملوان در کرج با گل دقایق پایانی شاگردان آقای معلم بعد از هشت هفته امتیاز گیری پیاپی طعم تلخ شکست را چشید ،عزت الله پورقاز همچون بازیهای گذشته مهره قابل اعتماد فیروز کریمی در خط دفاعی بود و نود دقیقه برای تیمش ملوان مردانه جنگید ...

ترکمن اسپورت: عزت الله پورقاز نماینده شایسته ترکمن صحرا در لیگ برتر ایران دیروز در مقابل سپاهان نیز بازی فوق العاده از خود به نمایش گذاشت تا یکی از تاثیر گذارترین بازیکنان تیمش در کسب این نتیجه حیاتی باشد.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت یکی از جامع ترین پایگاههای اطلاع رسانی ورزشی منطقه ترکمن صحرا می باشد. این پایگاه ورزشی کار رسمی خود را از اول مهرماه 1393 آغاز کرد. همواره هدف و تلاش این پایگاه خدمت به ورزش منطقه ترکمن صحرا بوده و وابسته به هیچ جناح و گروه خاصی نیست. از شما دوستان عزیز دعوت می شود با پیوستن به این خانواده بزرگ ورزشی برای تیم خبری پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت دلگرمی بزرگی باشید. با تشکر: مدیر پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    والیبال گنبد چگونه تیمی بدهد؟
    به نظر شمابهترین بازیکن تیم والیبال جواهری گنبد در لیگ 94 کدام بازیکن می باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1008
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 963
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 432
  • بازدید ماه : 287
  • بازدید سال : 11,196
  • بازدید کلی : 2,357,436
  • کدهای اختصاصی