loading...
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
آموزش رویت 0 240 amirzarbakhsh
چت روم و گفتگوی انجمن (خرداد ماه 94 ) 87 9059 asma58
جاذبه های گردشگری مشهد 0 560 fns4565
خبر عـــــــــــــــــــــالـــی دارم برا هواداران فـــــــرهاد قـــــــائمی 4 1514 mojtaba83
فینال تمام تورکمنی والیبال ساحلی را گنبدیها بردند 0 597 metman
مصاحبه با رضوان یارعلی نایب قهرمان والیبال جوانان ساحلی ایران 0 613 metman
با والیبالیست ترکمن نامهربانی شد و رفت 1 1282 shirin5
میکائیل تاجر بمب افکن ترمکن صحرا لژیونر شد 0 852 yashar
دعوت از آزمون برای دیدار با روحانی 0 730 metman
آقچه لی: در ست های دوم و سوم اشتباهات فردی زیادی داشتیم 0 606 metman
آقچه لی امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و ترکمنستان شد... 1 1075 metman
خط و نشان ایران برای حریفان/ ترکمنستان مقهور قدرت شاگردان عطایی شد 1 984 metman
برنامه کامل دور مقدماتی رقابت های والیبال قهرمانی جوانان آسیا 3 1135 metman
هاوش گنبد استارت زد 0 751 metman
عطایی ترکیب نهایی تیم ملی جوانان را اعلام کرد 0 611 metman
اکبری: جای خالی قائمی در تیم ملی احساس می‌شود 4 1306 metman
تبریک به حمید چوگان پاسور خوش اخلاق وبا تجربه گنبدی 1 1079 salmani
عکس های ستاره های ورزشی ترکمن صحرا در مجلات و روزنامه های ایرانی و خارجی 19 3111 metman
قبولی دونفر از فوتبالیست های نونهال گنبدی در تست آکادمی بارسلون 1 1375 metman
منصور جزیده: سابقه والیبالی ام روشن است منتها کلاس لابی گری را ندیدم. 0 634 metman
metman بازدید : 809 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:مربی پیشین تیم والیبال جوانان ایران گفت: من در شرایط فعلی آینده خوبی برای والیبال ایران متصور نیستم.

ترکمن اسپورت و به نقل از تسنیم؛خلیل آزمون در مورد نایب قهرمانی تیم ملی «ب» ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و آینده والیبال ایران اظهار داشت: تمرکز فدراسیون والیبال نباید بیش از حد روی لیگ جهانی باشد، چون بازیکنان فعلی تیم ملی تا چند سال دیگر به ناچار باید این تیم را ترک کنند و ما بعد از آنها دیگر والیبال نخواهیم داشت. 

metman بازدید : 629 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:رسول آقچه‌لی کاپیتان تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: امروز بازی خوب با کیفیت بالایی را مقابل تیم ملی شیلی به نمایش گذاشتیم.

به گزارش اسپورت و به نقل ازروابط عمومی فدراسیون والیبال؛ رسول آقچه‌لی کاپیتان تیم ملی والیبال نوجوانان ایران اظهارداشت: ما توانستیم برخلاف بازی روز گذشته در مقابل شیلی تمام دستورات کادرفنی را به خوبی اجرا کنیم.

وی افزود: هر روز که می گذرد ما با مسابقات و شرایط این بازی‌ها بیشتر آشنا می‌شویم و با آمادگی بهتری مقابل حریفمان صف‌آرایی می کنیم. امیدوارم این روند تا پایان مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ادامه داشته باشد.

metman بازدید : 715 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در دومین دیدار جهانی خود امروز به مصاف تیم ملی شیلی رفت و بازی با نتیجه 3 بر صفر به نفع تیم ملی ایران به پایان رسید.

به گزارش ترکمن اسپورت و به نقل ازروابط عمومی فدراسیون والیبال؛ طبق نظر محمد وکیلی ارنج اصلی تیم ملی والیبال ایران در این دیدار را جواد کریمی(پاسور)٬ رسول آقچه لی(پشت خط زن)٬ طیب عینی٬ علی اصغر مجرد(دفاع وسط)٬ میر بابک موسوی٬ امیرحسین اسفندیار(دریافت کننده قدرتی) و اسماعیل طالبی(لیبرو) تشکیل می‌دهد.

در این دیدار جان اودوندو از کنیا به عنوان داور اول و کارلوس مونتیورو از آرژانتین به عنوان داور دوم قضاوت بازی را بر عهده دارند.

metman بازدید : 928 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:گنبدکاووس، در مقایسه با شهر های برخوردار و متمول، شبیه آدم های بخت برگشته ای است که تمام درها را به سوی آنها بسته اند و آنها چاره ای ندارند جز آنکه زانوی غم بغل کرده و بر درد نداری ها و تنهایی های خود بگریند . یکی از مصادیق بخت برگشتگی های گنبدکاووس، همین پدیده فقر اسپانسر و یا اسپانسرهای فقیر برای شهرستان در ورزش های پرهزینه قهرمانی است که یا تیم های مطرح باشگاهی ما را از گردونه رقابت ها خارج کرده و یا در حال بیرون انداختن مستعدترین باشگاههای ما از مسابقات کشوری و ... است!

metman بازدید : 645 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:پس از مدتها سکوت، سردار آزمون حرف های جدیدی برایمان دارد. از روستوف، بازی مقابل روبین کازان، اولین کارت قرمزی که دریافت کرد و در نهایت سعید عزت اللهی و تیم ملی.

آزمون که این روزها خود را آماده بازی مقابل کریلیا می کند در گفتگو با خبرنگار ” ورزش سه ” از شرایطش می گوید و البته دلیل سکوت یکی دو ماهه اش.

metman بازدید : 800 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:ﺩﺭ ﺭﻗﺎﺑﺖ ﻫﺎﯼ هفته چهارم به میزبانی بندرترکمن، 66 ﺭﺍﺱ ﺍﺳﺐ ﺍﺯ ﻧﮋﺍﺩﻫﺎﯼ ﺗﺮﮐﻤﻦ، ﺩﻭﺧﻮﻥ ﻭ ﺗﺮﻭﺑﺮﺩ ﺩﺍﺧﻠﯽ ﺩﺭ هفت دور 1000 ﻣﺘﺮﯼ ﺭﻗﺎﺑﺖ ﻫﺎﯼ ﺩﯾﺪﻧﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻧﻤﺎﯾﺶ ﮔﺬﺍﺷﺘﻨﺪ.

metman بازدید : 762 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:نخستین دوره مسابقات فوتوالی بزرگسالان کشور جام آزادگان که با رقابت 25 تیم باشگاهی از 15 استان کشور از عصر چهارشنبه به میزبانی مازندران در شهرستان ساری آغاز شده بود در پایان این مسابقات سه روزه تیم های برتر شرکت کننده در مجتمع ساحلی رفاهی و تفریحی وزارت کشور در شهرستان ساری باهم رقابت پرداختند که در نهایت نماینده گلستان به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کرد .

maiz بازدید : 420 نظرات (0)

نمایندگان تورکمن صحرا بعد از 8 سال یک بار دیگر به دنبال قهرمانی
به همراه کاپیتان تیم ملی رسول اقچلی و اسماعیل مسافر

شاگردان محمد وکیلی از فردا مسابقات خود را در آرژانتین آغاز می کنند و بعد از 8 سال یک بار دیگر به دنبال قهرمانی این رقابت ها هستند.

تیم والیبال نوجوانان ایران از فردا با بازی مقابل لهستان کار خود را در رقابت های جهانی آغاز می کند. ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال عنوان سوم را در تیم های پایه دارد و این در حالی است که چندین سال پایه های ایرانی در رتبه اول این رده بندی قرار داشتند.

ایران سال 2007 با بازیکنانی چون فرهاد قائمی، اشکان درخشان، مجتبی غیاثی، ادریس دانشفر، گل محمد سخاوی، علیرضا جدیدی، ابراهیم چابکیان و ... تواسنت عنوان قهرمانی جهان را کسب کند که هدایت این تیم را یویتسا ستکویچ بر عهده داشت

 

2سال بعد از قهرمانی در مکزیک یک بار دیگر ستکویچ تیمی را با ترکیب پوریا فیاضی، مجتبی میرزاجانپور، امیر غفور، فرهاد سال افزون، سعید شیرودی، سجاد تاری وردی، سامان فائزی، محمدرضا حسینی پویا و ... به جلوسو ایتالیا رفت و تواسنت تا دیدار پایانی راه پیدا کند اما نوجوانان نتوانستند صربستان را شکست دهند. بسیاری از بازیکنان همان دوره از مسابقات در حال حاضر جزو ستاره های والیبال امروز دنیا محسوب می شوند که در کنار بازیکنان ایران می توان به آتاناسویچ صرب، لوکارلی برزیلی و سندر آمریکایی اشاره کرد.
پس از 2009 دیگر نوجوانان ایرانی در رقابت های جهانی نتوانستند خودی نشان دهند. با توجه به نتایج کسب شده توسط تیمی که محمد وکیلی هدایت آن را بر عهده داشته است این امید می رود مسابقات 2015 نقطه برای شروع دوباره درخشش نوجوانان ایرانی در رقابت های جهانی باشد. مدت ها است بازیکنانی زیادی به والیبال ایران تزریق نشده اند و از همان نسل طلایی به این طرف تنها عبادی پور و معنوی نژاد توانسته است خود را به تیم ملی برسانند.

حالا از فردا نوجوانان ایرانی یک بار دیگر به مسابقات جهانی پا می گذارند تا یک بار دیگر تاریخ سازی کنند.

شاگردان وکیلی در نخستین دیدار خود از 18:30 روز شنبه به مصاف تیم نوجوانان لهستان می‌روند. تیم ایران پس از چین و روسیه در رنکینگ تیم‌های زیر 19 سال جهان در جایگاه سوم قرار دارد، بالاتر از تیمی چون لهستان که رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است. با این شرایط تقابل نوجوانان ایران و لهستان را می‌توان جدال سرنوشت‌ساز گروه C مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان توصیف کرد.

برنامه دیدارهای شاگردان محمد وکیلی در چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 19 سال جهان به وقت تهران به شرح زیر است:

شنبه 24 مرداد - ساعت 18:30، ایران - لهستان
یکشنبه 25 مرداد - ساعت 18:30، ایران - شیلی
دوشنبه 26 مرداد - ساعت 18:30، ایران - چین تایپه
سه‌شنبه 27 مرداد - ساعت 16:30، ایران - بلغارستان
با ارزوی موفقیت برای نمایندگان تورکمن صحرا رسول اقچلی و اسماعیل مسافر و دیگر بازیکنان تیم ملی

metman بازدید : 638 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:علیرضا نورانی در جمع خبرنگاران ورزشی نویس گلستان گفت: از بهمن ماه سال 92 به طور هماهنگ با فدراسیون والیبال، طرح استعدادیابی را اجرا کرده ایم و ملاک ما بر اساس انتخاب بازیکنان بلندقد بوده است. نورانی افزود: در طرح استعدادیابی مطابق نظر فدراسیون، هیچ توجهی به بازیکنان کوتاه قد نداریم و اگر به این سمت حرکت نکنیم از قافله عقب خواهیم ماند.

metman بازدید : 950 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:ﺩﺭ ﺭﻗﺎﺑﺖ ﻫﺎﯼ هفته سوم بندرترکمن 72 ﺭﺍﺱ ﺍﺳﺐ ﺍﺯ ﻧﮋﺍﺩﻫﺎﯼ ﺗﺮﮐﻤﻦ، ﺩﻭﺧﻮﻥ ﻭ ﺗﺮﻭﺑﺮﺩ ﺩﺍﺧﻠﯽ ﺩﺭ هشت دور 1000 ﻣﺘﺮﯼ ﺭﻗﺎﺑﺖ ﻫﺎﯼ ﺩﯾﺪﻧﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻧﻤﺎﯾﺶ ﮔﺬﺍﺷﺘﻨﺪ.

metman بازدید : 721 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:امروزه ورزش یکی عوامل تاثیر گذار در زندگی است. در جامعه امروزی ورزش عاملی برای پیشرفت اقتصادی، شادی و نشاط و همدلی مردم، ترویج فرهنگ ملی و قومی و نیز بعضا وسیله ای برای اهداف سیاسی می باشد

والیبال در گنبد و ترکمن صحرا یکی از ورزشهای پرطرفدار می باشد که نمونه بارز آن را در مسابقات لیگ برتر والیبال می توان جستجو کرد. جایی که وقتی نماینده گنبد مسابقه دارد، پیرو جوان و همه و همه بدور از تمام مشکلات و سختی های زندگی، برای تشویق و حمایت از نماینده شهر و منطقه خود رهسپار سالن محل مسابقات می شوند.

metman بازدید : 601 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:تیم ملی والیبال نوجوانان ایران بامداد امروز جمعه برای حضور در چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جهان راهی آرژانتین شد.

به گزارش ترکمن اسپورت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، چهاردهمين دوره اين رقابت ها از 23 مرداد تا اول شهريور در آرژانتين برگزار مي شود و تيم نوجوانان ايران در گروه C با تيم هاي لهستان، چين تايپه، شيلي و بلغارستان رقابت خواهد كرد

metman بازدید : 911 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:در این یادداشت به بررسی اجمالی نبود اسپانسر و مشکلات ورزش و راه کارهایی برای بهبود وضع رشته فوتبال در شهرستان گنبد می پردازیم:

با توجه به موفقیت های متعدد فوتبال گنبد در سال های اخیر و قهرمانی های متوالی تیم های همت و عقاب گنبد در سطح استان و صعود به لیگ زیرگروه کشور، این تیم های پرطرفدار همچنان از کم لطفی مسولان رنج می برند. 

metman بازدید : 795 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:روستوف در حالی این هفته به مصاف روبین کازان در لیگ روسیه خواهد رفت که سردار آزمون نمی تواند تیمش را در هفته چهارم همراهی کند.

به گزارش ترکمن اسپورت و به نقل از "ورزش سه"، سردار آزمون که در این فصل به تیم روستوف منتقل شده است، در چند دیدار گذشته تیمش به طور متناوب دقایقی برای تیمش بازی کرده است. روستوف این هفته در رقابت های لیگ روسیه به مصاف روبین کازان خواهد رفت. با توجه به توافق دو تیم و با توجه به اینکه سردار آزمون از این تیم به جمع روستوف منتقل شده است، مهاجم جوان ملی پوش ایران در هفته چهارم نمی تواند برای تیمش به میدان برود و از روی سکوها شاهد این بازی خواهد بود.

metman بازدید : 679 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:تیم روستوف در هفته سوم لیگ روسیه مقابل کراسنودار به تساوی بدون گل دست یافت.

به گزارش ترکمن اسپورت و به نقل از فارس، در ادامه هفته سوم رقابت های لیگ برتر روسیه از ساعت 21:30 یکشنبه  تیم فوتبال روستوف در خانه میزبان کراسنودار بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این مسابقه سردار آزمون از دقیقه 57 برای روستوف به میدان رفت اما از سوی دیگر سعید عزت اللهی دیگر بازیکن ایرانی روستوف در لیست 18 نفره تیمش حضور نداشت.

روستوف با این تساوی از 3 دیدار 5 امتیازی شد.

metman بازدید : 879 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس تابستانه شهرستان ترکمن با شرکت 75 رأس اسب و چابکسوار در 7 دور به مسافت 1000 متر عصر روز جمعه 9مرداد ماه در حضور خیل عظیم تماشاچیان و طرفداران رشته سنتی سوارکاری برگزار شد 

metman بازدید : 912 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:به گزارش ترکمن اسپورت و به نقل ازروابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ترکمن : رقابتهای دوومیدانی انتخابی جوانان استان گلستان با حضور 30ورزشکار از شهرستانهای: بندرترکمن،کردکوی، گنبد،گمیشان و گرگان روز جمعه 9مرداد ماه در پیست تارتان استادیوم ورزشی قاندمی شهرستان ترکمن برگزار شد که در پایان ورزشکاران بندرترکمن موفق به کسب 21 مدال شدند.

metman بازدید : 669 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:به گزارش ترکمن اسپورت  و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم فوتبال نوجوانان کشورمان که خود را برای مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا آماده می‌کند، اردوی جدیدش را از روز یکشنبه 11 مردادماه آغاز می‌کند. برهمین اساس از سوی حمید علیدوستی، سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان 26 بازیکن به اردوی این تیم دعوت شدند.

تعداد صفحات : 60

درباره ما
Profile Pic
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت یکی از جامع ترین پایگاههای اطلاع رسانی ورزشی منطقه ترکمن صحرا می باشد. این پایگاه ورزشی کار رسمی خود را از اول مهرماه 1393 آغاز کرد. همواره هدف و تلاش این پایگاه خدمت به ورزش منطقه ترکمن صحرا بوده و وابسته به هیچ جناح و گروه خاصی نیست. از شما دوستان عزیز دعوت می شود با پیوستن به این خانواده بزرگ ورزشی برای تیم خبری پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت دلگرمی بزرگی باشید. با تشکر: مدیر پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    والیبال گنبد چگونه تیمی بدهد؟
    به نظر شمابهترین بازیکن تیم والیبال جواهری گنبد در لیگ 94 کدام بازیکن می باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1008
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 963
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 535
  • بازدید ماه : 390
  • بازدید سال : 11,299
  • بازدید کلی : 2,357,539
  • کدهای اختصاصی