loading...
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
آموزش رویت 0 239 amirzarbakhsh
چت روم و گفتگوی انجمن (خرداد ماه 94 ) 87 9058 asma58
جاذبه های گردشگری مشهد 0 560 fns4565
خبر عـــــــــــــــــــــالـــی دارم برا هواداران فـــــــرهاد قـــــــائمی 4 1514 mojtaba83
فینال تمام تورکمنی والیبال ساحلی را گنبدیها بردند 0 596 metman
مصاحبه با رضوان یارعلی نایب قهرمان والیبال جوانان ساحلی ایران 0 612 metman
با والیبالیست ترکمن نامهربانی شد و رفت 1 1281 shirin5
میکائیل تاجر بمب افکن ترمکن صحرا لژیونر شد 0 852 yashar
دعوت از آزمون برای دیدار با روحانی 0 729 metman
آقچه لی: در ست های دوم و سوم اشتباهات فردی زیادی داشتیم 0 605 metman
آقچه لی امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و ترکمنستان شد... 1 1075 metman
خط و نشان ایران برای حریفان/ ترکمنستان مقهور قدرت شاگردان عطایی شد 1 983 metman
برنامه کامل دور مقدماتی رقابت های والیبال قهرمانی جوانان آسیا 3 1134 metman
هاوش گنبد استارت زد 0 751 metman
عطایی ترکیب نهایی تیم ملی جوانان را اعلام کرد 0 610 metman
اکبری: جای خالی قائمی در تیم ملی احساس می‌شود 4 1305 metman
تبریک به حمید چوگان پاسور خوش اخلاق وبا تجربه گنبدی 1 1079 salmani
عکس های ستاره های ورزشی ترکمن صحرا در مجلات و روزنامه های ایرانی و خارجی 19 3110 metman
قبولی دونفر از فوتبالیست های نونهال گنبدی در تست آکادمی بارسلون 1 1374 metman
منصور جزیده: سابقه والیبالی ام روشن است منتها کلاس لابی گری را ندیدم. 0 633 metman

ترکمن اسپورت: فوتبالیست بیست ساله گنبدی تیم ملی فوتبال ایران ساعت 13:30 ظهر روز سه شنبه وارد فرودگاه گرگان شد و مورد استقبال برخی ورزش دوستان گرگانی قرار گرفت و در راه بازگشت به گنبد در آق قلا نیز مورد استقبال مردم آق قلا قرار گرفت و سپس در گنبد نیز خیل عظیمی از هوادارانش از او استقبال کردند.

aziz بازدید : 421 نظرات (0)

سردار آزمون در راه لیگهای معتبربر اساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی بارسلونا آخرین باشگاهی است که تمایلش را به جذب سردار آزمون از تیم روبین کازان نشان داده است.

لیورپول، تاتنهام و آرسنال تاکنون تمایل خود را به جذب سردار آزمون نشان داده‌اند. همچنین گزارش‌های کالچو مرکاتو نیز نشان می‌دهد که غول‌های لالیگا به همراه یوونتوس و آث میلان در تلاش برای جذب این بازیکن با استعداد هستند.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر برای شرکت در جام ملت‌های آسا در استرالیا به سر می‌برد اما آینده‌اش پس از بازگشت از استرالیا مشخص خواهد شد.

آزمون با گلی که در پیروزی یک بر صفر شاگردان کی‌روش مقابل قطر به ثمر رساند تا ایران را راهی یک چهارم نهایی کند، درخشش خوبی در تیم ملی داشته است.

با این حال آیرات گارایف، مدیر اجرایی روبین کازان در این باره گفته بود: سردار آزمون بازیکن روبین کازان است و با باشگاه قرارداد دارد. منتظر بازگشتش از جام ملت‌های آسیا می‌مانیم و منتظر هستیم تا بقیه فصل به پایان برسد. این خبرها را درمورد سردار شنیده‌ایم اما دلیلی نمی‌بینیم که تا زمان رسمی شدن پیشنهادات در این باره حرفی بزنیم.

با توجه به محرومیت باشگاه بارسلونا در زمینه خرید بازیکن جدید تا سال آینده مشخص نیست چطور نام این بازیکن ایرانی به عنوان یکی از گزینه های مدنظر بارسا معرفی شده است!

ترکمن اسپورت: مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر والیبال جوانان باشگاه های کشور جام زنده یاد حسین معدنی روز دوشنبه با برگزاری سه دیدار در سالن شهیدان آهن دوست ارومیه پیگیری شد.

ترکمن اسپورت: قرار است روز سه شنبه هفتم بهمن ماه مسئولین محترم و مخصوصا مردم خوب و ورزش دوست گنبدی، از سردار آزمون بازیکن ارزشمند تیم ملی ایران استقبال شایسته ای بعمل آورند.

ترکمن اسپورت: مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر والیبال جوانان باشگاه های کشور جام زنده یاد حسین معدنی روز یکشنبه با برگزاری سه دیدار در ارومیه پیگیری شد.

ترکمن اسپورت: از هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه هشتم بهمن ماه تیم والیبال تعاون گنبد میزبان صدرنشین گروه یک این رقابت ها “میزان خراسان” خواهد بود.

ترکمن اسپورت: پرویز فرخی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: به خاطر تیم ملی و رشد والیبال ساحلی خداحافظی کردم. علاوه بر آن من 47 سال دارم با این سن نمی‌توانستم همانند گذشته در عرصه ملی و مسابقات بین المللی برای والیبال ساحلی کشومان موفق عمل کنم به همین خاطر از تیم ملی کناره گیری کردم.

ترکمن اسپورت: مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر والیبال جوانان باشگاه های کشور جام زنده یاد حسین معدنی از عصر روز شنبه به میزبانی شهر ارومیه آغاز شد.

ترکمن اسپورت: در دومین هفته از مرحله برگشت لیگ برتر تیم والیبال نشسته روانکاران گنبدکاووس موفق شد تیم شهرداری تبریز را با قاطعیت شکست دهد.

ترکمن اسپورت: هفته بیست و دوم رقابت های سوارکاری کورس پاییزه کشور در میان استقبال علاقمندان عصر جمعه در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار شد.

ترکمن اسپورت: هفته بیست و یکم رقابت های سوارکاری کورس پاییزه کشور در میان استقبال علاقمندان عصر پنجشنبه در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار شد.

ترکمن اسپورت: از هفته یازدهم و چهارم دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال جام زنده یاد حسین معدنی و در تنها بازی برگزار شده گروه الف مسابقات، تیم های جواهری گنبدکاووس و شهرداری تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود نماینده تبریز به پایان رسید.

ترکمن اسپورت: آنا محمد بیات یکی از فعالان عرصه فرهنگ و رسانه در باره خبر جنجالی درگیری و خشونت عظیم جزیده مربی والیبال تعاون گنبد با شیرمحمد شیروانی خبرنگار ورزشی نویس که روز دوشنبه 29 دی در سالن المپیک اتفاق افتاد گفت : انتقاد وظیفه خبرنگاران است و همه اقشار بالاخص مسئولین و مربیان و دست اندرکاران امور ظرفیت شنیدن انتقاد را بالا ببرند.

ترکمن اسپورت: نخستین مرحله از لیگ والیبال ساحلی ایران که به میزبانی جزیره کیش در حال برگزاری است روز دوشنبه ۲۹ دیماه با انجام چند دیدار روز دوم خود را پشت سر گذاشت.

تعداد صفحات : 60

درباره ما
Profile Pic
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت یکی از جامع ترین پایگاههای اطلاع رسانی ورزشی منطقه ترکمن صحرا می باشد. این پایگاه ورزشی کار رسمی خود را از اول مهرماه 1393 آغاز کرد. همواره هدف و تلاش این پایگاه خدمت به ورزش منطقه ترکمن صحرا بوده و وابسته به هیچ جناح و گروه خاصی نیست. از شما دوستان عزیز دعوت می شود با پیوستن به این خانواده بزرگ ورزشی برای تیم خبری پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت دلگرمی بزرگی باشید. با تشکر: مدیر پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    والیبال گنبد چگونه تیمی بدهد؟
    به نظر شمابهترین بازیکن تیم والیبال جواهری گنبد در لیگ 94 کدام بازیکن می باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1008
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 963
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 397
  • بازدید ماه : 252
  • بازدید سال : 11,161
  • بازدید کلی : 2,357,401
  • کدهای اختصاصی