loading...
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
آموزش رویت 0 240 amirzarbakhsh
چت روم و گفتگوی انجمن (خرداد ماه 94 ) 87 9059 asma58
جاذبه های گردشگری مشهد 0 560 fns4565
خبر عـــــــــــــــــــــالـــی دارم برا هواداران فـــــــرهاد قـــــــائمی 4 1514 mojtaba83
فینال تمام تورکمنی والیبال ساحلی را گنبدیها بردند 0 597 metman
مصاحبه با رضوان یارعلی نایب قهرمان والیبال جوانان ساحلی ایران 0 613 metman
با والیبالیست ترکمن نامهربانی شد و رفت 1 1282 shirin5
میکائیل تاجر بمب افکن ترمکن صحرا لژیونر شد 0 852 yashar
دعوت از آزمون برای دیدار با روحانی 0 729 metman
آقچه لی: در ست های دوم و سوم اشتباهات فردی زیادی داشتیم 0 606 metman
آقچه لی امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و ترکمنستان شد... 1 1075 metman
خط و نشان ایران برای حریفان/ ترکمنستان مقهور قدرت شاگردان عطایی شد 1 984 metman
برنامه کامل دور مقدماتی رقابت های والیبال قهرمانی جوانان آسیا 3 1135 metman
هاوش گنبد استارت زد 0 751 metman
عطایی ترکیب نهایی تیم ملی جوانان را اعلام کرد 0 611 metman
اکبری: جای خالی قائمی در تیم ملی احساس می‌شود 4 1306 metman
تبریک به حمید چوگان پاسور خوش اخلاق وبا تجربه گنبدی 1 1079 salmani
عکس های ستاره های ورزشی ترکمن صحرا در مجلات و روزنامه های ایرانی و خارجی 19 3110 metman
قبولی دونفر از فوتبالیست های نونهال گنبدی در تست آکادمی بارسلون 1 1374 metman
منصور جزیده: سابقه والیبالی ام روشن است منتها کلاس لابی گری را ندیدم. 0 634 metman

خبرگزاری ورزش ترکمن صحرا: فرهاد قائمی پس از بازگشت به ایران از بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون و کسب مدال طلای این دوره از بازی‌ها در مورد عملکرد ایران اظهار داشت: هدفی داشتیم که به آن رسیدیم. پیش از حضور در کره جنوبی مدال طلای آسیا را می‌خواستیم و خوشحالم که توانستیم به آن دست پیدا کنیم.

حامد دائی بازدید : 1208 نظرات (1)

خبرگزاری ورزش ترکمن صحرا: قرار است ساعت 9:30 صبح روز چهارشنبه 16 مهرماه 93 در باغ ملی شهرستان گنبدکاووس از پسر طلائی والیبال ترکمن صحرا استقبال باشکوهی انجام گیرد.

خبرگزاری ورزش ترکمن صحرا: مردان و بانوان ورزشکار گنبدی در مسابقات آمادگی جسمانی انتخابی قهرمانی کشور توانستند ۷ مقام اول ، ۶ مقام دوم و ۲ مقام سوم این مسابقات را از آن خود کنند.

خبرگزاری ورزش ترکمن صحرا: تمرینات تیم والیبال سوپرلیگی تعاون گنبد امروز دوشنبه 14 مهر 93 در دو نوبت صبح و بعد ازظهر در سالنهای والیبال کارگران و المپیک شهرستان گنبد کاووس برگزار شد.

خبرگزاری ورزش ترکمن صحرا: بعد از تشکیل تیم والیبال تعاون گنبد شاهد اقدامات بسیار خوبی از این تیم بودیم و البته کماکان این سورپرایزها همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری ورزش ترکمن صحرا: ساعت شش عصر امروز در دفتر نمایشگاههای بازرگانی جواهری گنبد نشستی دوستانه بین اصحاب رسانه و مسئولین تیم والیبال جواهری گنبد برگزار شد.

خبرگزاری ورزش ترکمن صحرا: هفته پنجم لیگ برتر فوتبال استان گلستان امروز بعد از ظهر برگزار شد که طی آن تیم های شهدای آق قلا و همت گنبد مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند و به ترتیب رتبه های اول و دوم جدول رده بندی را تصاحب کردند.

خبرگزاری ورزش ترکمن صحرا:  در چند روز اخیر شنیده های زیادی در مورد تیمهای والیبال تعاون گنبد و جواهری گنبد به گوش رسیده که سعی میکنیم به مهمترین شنیده ها بپردازیم.

خبرگزاری ورزش ترکمن صحرا:  عزت الله پورقاز مدافع مستحکم بندرترکمنی ملوان در ادامه روند بسیار خوب خود امشب در ورزشگاه آزادی تهران 90 دقیقه برای تیمش ملوان در مقابل استقلال صاحبنام و پرآوازه بازی کرد.

خبرگزاری ورزش ترکمن صحرا: هفته پنجم لیگ برتر فوتبال استان گلستان روز جمعه مورخ 11 مهر ماه در چهار شهر استان برگزار خواهد شد. در حساس ترین دیدار این هفته تیم شهدای آق قلا میزبان استقلال بندرگز خواهد بود.

 

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا: در اقدامی خودجوش از طرف هواداران والیبال گنبد کاووس برای جمع آوری ۵٠٠٠ امضا به خاطر دریافت رضایت نامه از باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان تهران از هواداران فرهاد قائمی طوماری تهیه شد و  والیبالدوستان گنبد و ترکمن صحرا نیز به این دعوت لبیک گفتند و این طومار را تا آخرین جای خالی موجود امضا کردند.

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا: دبیر کمیته والیبال ساحلی گلستان از حضور چهار بازیکن این استان در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور خبر داد.

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا: بالاخره مدرسه تخصصی والیبال از سوی آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس در سه مقطع تحصیلی روز چهارشنبه طی آیینی در مدرسه ابتدایی سینا راه اندازی شد.

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا: گرفتن 5000 امضا از هواداران پایتخت والیبال ایران برای درخواست از مسئولین باشگاه والیبال پیکان تهران جهت دادن رضایت نامه به فرهاد قائمی از امشب کلید خورد.

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا: تیم والیبال سوپرلیگی جدیدالتاسیس گنبدی عزم خود را جزم کرده است تا فرهاد قائمی را نیز به تیم خود اضافه کند و این درخواست فقط حمایت هواداران و مسئولین را میطلبد.

sanazghaemi بازدید : 341 نظرات (0)

عشق ینی فرهاد ..ینی کسی که دائم تو فکرشی و شب و روزتو با فکر اون به سر میبری ..عشق به فرهاد ینی وقتی یه جا اسمشو میشنوی زود جیغ بکشی از ذوقت..عشق به فرهااد ینی به خاطرش جلوی همه  وایستی و ازش در مقابل همه دفاع کنی ... عشق به فرهااد ینی  وقتی تو زمین نمیبینی که بازی میکنه گریه کنی...عشق به فرهاد ینی تموم دنیا رو باهاش عوض نکنی ...عشق به فرهاد ینی  موقع سرویس زدن ادای ژستشو دربیاری .. خیلی از کارایی که فقط به خاطر عشق به فرهاد میکنم..آره عشق به این میگن ..من یه عاشقم که عشقم شاید نمیدونه که واقعا عاشقشم ولی امیدوارم ای پستو بخونه و بدونه چقد عاشق داره❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا: عادل مجللی در کانوی یک نفره مردان به مدال برنز رسید.

در ادامه رقابت های قایقرانی بازی های آسیایی در رقابت کانوی یک نفره مردان در مسافت 200 متر عادل مجللی پسر دریای بندر ترکمن به آب زد و به مدال برنز رسید.

تعداد صفحات : 60

درباره ما
Profile Pic
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت یکی از جامع ترین پایگاههای اطلاع رسانی ورزشی منطقه ترکمن صحرا می باشد. این پایگاه ورزشی کار رسمی خود را از اول مهرماه 1393 آغاز کرد. همواره هدف و تلاش این پایگاه خدمت به ورزش منطقه ترکمن صحرا بوده و وابسته به هیچ جناح و گروه خاصی نیست. از شما دوستان عزیز دعوت می شود با پیوستن به این خانواده بزرگ ورزشی برای تیم خبری پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت دلگرمی بزرگی باشید. با تشکر: مدیر پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    والیبال گنبد چگونه تیمی بدهد؟
    به نظر شمابهترین بازیکن تیم والیبال جواهری گنبد در لیگ 94 کدام بازیکن می باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1008
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 963
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 520
  • بازدید ماه : 375
  • بازدید سال : 11,284
  • بازدید کلی : 2,357,524
  • کدهای اختصاصی