loading...
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
آموزش رویت 0 239 amirzarbakhsh
چت روم و گفتگوی انجمن (خرداد ماه 94 ) 87 9058 asma58
جاذبه های گردشگری مشهد 0 560 fns4565
خبر عـــــــــــــــــــــالـــی دارم برا هواداران فـــــــرهاد قـــــــائمی 4 1514 mojtaba83
فینال تمام تورکمنی والیبال ساحلی را گنبدیها بردند 0 596 metman
مصاحبه با رضوان یارعلی نایب قهرمان والیبال جوانان ساحلی ایران 0 613 metman
با والیبالیست ترکمن نامهربانی شد و رفت 1 1281 shirin5
میکائیل تاجر بمب افکن ترمکن صحرا لژیونر شد 0 852 yashar
دعوت از آزمون برای دیدار با روحانی 0 729 metman
آقچه لی: در ست های دوم و سوم اشتباهات فردی زیادی داشتیم 0 605 metman
آقچه لی امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و ترکمنستان شد... 1 1075 metman
خط و نشان ایران برای حریفان/ ترکمنستان مقهور قدرت شاگردان عطایی شد 1 983 metman
برنامه کامل دور مقدماتی رقابت های والیبال قهرمانی جوانان آسیا 3 1134 metman
هاوش گنبد استارت زد 0 751 metman
عطایی ترکیب نهایی تیم ملی جوانان را اعلام کرد 0 610 metman
اکبری: جای خالی قائمی در تیم ملی احساس می‌شود 4 1305 metman
تبریک به حمید چوگان پاسور خوش اخلاق وبا تجربه گنبدی 1 1079 salmani
عکس های ستاره های ورزشی ترکمن صحرا در مجلات و روزنامه های ایرانی و خارجی 19 3110 metman
قبولی دونفر از فوتبالیست های نونهال گنبدی در تست آکادمی بارسلون 1 1374 metman
منصور جزیده: سابقه والیبالی ام روشن است منتها کلاس لابی گری را ندیدم. 0 634 metman

ترکمن اسپورت: والیبال ساحلی ایران دوره کاری جدید را در حالی با تغییرات وسیع در شکل سازمانی(تغییر ازکمیته به سازمان)و جوانگرایی در تیم های ملی آغاز کرده که برخی نتایج و اتفاقات ابهام هایی را ایجاد کرده است.

ترکمن اسپورت: شنیده‌های حاکی از آن است که تیم والیبال شهرداری بوشهر از حضور در مسابقات لیگ برتر امسال انصراف داد.

ترکمن اسپورت: دو بازیکن خارجی از دیروز تمرینات خود را با تیم جواهری گنبد آغاز کرده اند، الساندرو دیه گو اولیویرا ناسیمنتو پشت خط زن از برزیل و ویلی کاسپر ورونین پاسور از فنلاند، تاکنون چندین برزیلی به ایران آمده بودند که بیشتر در حملات روی تور و سرویس خیلی خوب بودند.

 

خبرگزاری ورزش ترکمن صحرا : مربی جوان و با انگیزه گنبدی تیم تعاون گفت:  ان شا الله مایه افتخار برای شهرمان بشیم.
به نقل از خبرگزاری ورزش والیبال ، امشب ما درحالی به سراغ عظیم جزیده مربی جوان و آینده دار تیم تازه تاسیس بانک تعاون رفتیم که جزیده در حال آماده سازی تیمش برای حضور نخست در لیگ برتر والیبال بود.

خبرگزاری ورزش ترکمن صحرا : تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد از فصل گذشته هنوز با چهار بازیکن مسعود عزیزی ، حمید سوسن آبادی ، رضا سلیمانی ،فیروز تابش نژاد تسویه حساب نکرده است.

خبرگزاری ورزش ترکمن صحرا: سرمربی تیم ملی جوانان کشورمان اسامی 12 بازیکن ایران را برای شرکت در هفدهمین دوره رقابت های قهرمانی جوانان مرد آسیا اعلام کرد.

خبرگزاری ورزش ترکمن صحرا : تیم والیبال گنبد با الکساندر تاسیمینو بازیکن نامدار برزیلی وارد مذاکره شد. تاسیمینون که همدوره جیباست و با 194 سانتی‌متر از اشتهار بالایی در دنیای توپ و تور برخوردار است از سوی دیگر بحث پیوستن ماریسیو انیتاس جونیور پاسور برزیلی هم به گنبدی‌ها شده.

خبرگزاری ورزش ترکمن صحرا : رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور از تاسیس شعبه گلستان شرکت فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد خبرداد و گفت: شرکت‌های دانش بنیان را در دانشگاه‌های استان راه اندازی کنید و با اعطای وام به آنها در توسعه دانشگاه و شهر سهیم شوید.

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا : مربی بوکس استان گلستان گفت: گلستان با 2 مدال طلا و یک برنز در بیست و پنجمین دوره مسابقات ملی بوکس جوانان به مقام چهارم دست یافت.
مجتبی نوده امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: در بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی بوکس جوانان که با رقابت 32 تیم و 176 بوکسور در 10 وزن مختلف در کرمانشاه برگزار شد، استان گلستان توانست با دستیابی به دو مدال طلا و یک مدال برنز مقام چهارم این دوره از رقابت‏‌ها را کسب کند.

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا : در جریان رقابت های قهرمانی مردان جهان در لهستان روزنامه مشهور ایتالیایی گاتزتا دلو سپرت به تحلیل عملکرد ایران در این رقابت ها پرداخت.

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا : تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود در مرحله سوم رقابت های جهانی در سه گیم متوالی مغلوب تیم والیبال آلمان شد تا کارش برای صعود به جمع چهار تیم پایانی سخت شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا به نقل از خبرگزاری ورزش والیبال ،تیم ملی والیبال ایران که برای اولین بار در تاریخ موفق شده به جمع شش تیم برتر مسابقات قهرمانی جهان راه یابد، در اولین دیدارش از مرحله سوم رقابتها برابر آلمان قرار گرفت و با نتیجه 3-0 شکست خورد.

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا : فرهاد قائمی به نتیجه دادن تدبیر کادر فنی در خصوص نرفتن به رختکن در بین ست های دوم و سوم اشاره کرد و اظهار کرد آن چیزی که می خواستیم انجام دادیم.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دریافت کننده قدرتی تیم ملی کشورمان پس از شکست 3 بر صفر آرژانتین گفت:«خدا را شکر امشب همان نتیجه ای که پیش بینی می کردیم و کادر فنی از ما می خواست را به دست آوردیم و ما آرژانتین را 3 بر صفر بردیم.»

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا : تیم ملی والیبال مردان ایران صبح جمعه برای انجام دو دیدار پایانی اش از مرحله دوم رقابت های جهانی لهستان، بیدگوشچ را به مقصد غوچ ترک کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا ،ملی پوشان کشورمان عصر جمعه و صبح شنبه جلسات تمرینی خود را در این شهر پی می گیرند تا شنبه شب راس ساعت 22.55 در برابر لهستان؛ میزبان مسابقات به میدان بروند.

درباره ما
Profile Pic
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت یکی از جامع ترین پایگاههای اطلاع رسانی ورزشی منطقه ترکمن صحرا می باشد. این پایگاه ورزشی کار رسمی خود را از اول مهرماه 1393 آغاز کرد. همواره هدف و تلاش این پایگاه خدمت به ورزش منطقه ترکمن صحرا بوده و وابسته به هیچ جناح و گروه خاصی نیست. از شما دوستان عزیز دعوت می شود با پیوستن به این خانواده بزرگ ورزشی برای تیم خبری پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت دلگرمی بزرگی باشید. با تشکر: مدیر پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    والیبال گنبد چگونه تیمی بدهد؟
    به نظر شمابهترین بازیکن تیم والیبال جواهری گنبد در لیگ 94 کدام بازیکن می باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1008
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 963
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 417
  • بازدید ماه : 272
  • بازدید سال : 11,181
  • بازدید کلی : 2,357,421
  • کدهای اختصاصی