loading...
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
آموزش رویت 0 239 amirzarbakhsh
چت روم و گفتگوی انجمن (خرداد ماه 94 ) 87 9058 asma58
جاذبه های گردشگری مشهد 0 560 fns4565
خبر عـــــــــــــــــــــالـــی دارم برا هواداران فـــــــرهاد قـــــــائمی 4 1514 mojtaba83
فینال تمام تورکمنی والیبال ساحلی را گنبدیها بردند 0 596 metman
مصاحبه با رضوان یارعلی نایب قهرمان والیبال جوانان ساحلی ایران 0 612 metman
با والیبالیست ترکمن نامهربانی شد و رفت 1 1281 shirin5
میکائیل تاجر بمب افکن ترمکن صحرا لژیونر شد 0 852 yashar
دعوت از آزمون برای دیدار با روحانی 0 729 metman
آقچه لی: در ست های دوم و سوم اشتباهات فردی زیادی داشتیم 0 605 metman
آقچه لی امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و ترکمنستان شد... 1 1075 metman
خط و نشان ایران برای حریفان/ ترکمنستان مقهور قدرت شاگردان عطایی شد 1 983 metman
برنامه کامل دور مقدماتی رقابت های والیبال قهرمانی جوانان آسیا 3 1134 metman
هاوش گنبد استارت زد 0 751 metman
عطایی ترکیب نهایی تیم ملی جوانان را اعلام کرد 0 610 metman
اکبری: جای خالی قائمی در تیم ملی احساس می‌شود 4 1305 metman
تبریک به حمید چوگان پاسور خوش اخلاق وبا تجربه گنبدی 1 1079 salmani
عکس های ستاره های ورزشی ترکمن صحرا در مجلات و روزنامه های ایرانی و خارجی 19 3110 metman
قبولی دونفر از فوتبالیست های نونهال گنبدی در تست آکادمی بارسلون 1 1374 metman
منصور جزیده: سابقه والیبالی ام روشن است منتها کلاس لابی گری را ندیدم. 0 633 metman
metman بازدید : 952 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:کاپیتان گنبدی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان را به تمامی هم‌وطنانم به خصوص مردم خوب ترکمن صحرا تقدیم می‌کنم.

به گزارش ترکمن اسپورت از روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ رسول آقچه‌لی کاپیتان گنبدی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان اظهارداشت: 18 ماه پیش٬ وقتی می‌خواستیم تمرینات‌مان را شروع کنیم هیچ یک از ما تجربه زیادی از حضور در مسابقات رسمی نداشتیم ولی در این مدت افتخارات زیادی از جمله سومی جهان را برای والیبال کشور به دست آوردیم.

metman بازدید : 799 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در دیدار رده بندی مسابقات قهرمانی جهان امروز به مصاف تیم روسیه رفت و این بازی با نتیجه 3 بر یک به نفع قهرمان آسیا به پایان رسید.

به گزارش ترکمن اسپورت و به نقل ازروابط عمومی فدراسیون والیبال؛ طبق نظر محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان ارنج اصلی تیم ملی والیبال ایران در این دیدار را جواد کریمی(پاسور)٬ رسول آقچه لی(پشت خط زن)٬ طیب عینی٬ علی اصغر مجرد(دفاع وسط)٬ اسماعیل مسافر٬ میربابک موسوی(دریافت کننده قدرتی) و اسماعیل طالبی(لیبرو) تشکیل می داد.

metman بازدید : 1023 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:سردار آزمون در هفته پنجم لیگ روسیه و در دیداری حساس موفق شد تک گل روستوف را وارد دروازه زسکامسکو کند. وارد دروازه صدرنشین لیگ روسیه که از روستوف میزبانی می کرد. آزمون در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" می گوید:« بازی سنگینی بود. زسکا تا پایان هفته پنجم صدرنشین مطلق لیگ بود. با کسب 5 برد در 5 بازی. ما به این صدرنشینی کاری نداشتیم. به مسکو رفتیم تا امتیاز بگیریم. خیلی زود هم به گل رسیدیم. در دقیقه 11 اما در ادامه شاهد حملات مداوم زسکا بودیم. آنها نمی خواستند در زمین خودی شکست بخورند. بالاخره هم توانستند دو گل به ما بزنند. البته که داوری هم در به ثمر رسیدن گلهایشان نقش داشت.»

metman بازدید : 920 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی زیر 19 سال کشور با حضور 26 تیم از امروز در ارومیه آغاز شد.

به گزارش ترکمن اسپورت از روابط عمومی فدراسیون والیبال، قرعه کشی نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی زیر 19 سال کشور شب گذشته در ارومیه برگزار شد و 26 تیم برای شرکت در این رقابت ها در قرعه کشی شرکت کردند.

مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال به مدت سه روز ادامه خواهد داشت و دور مقدماتی این رقابت ها از صبح امروز (یکشنبه) در هشت گروه (شش گروه سه تیمی و دو گروه چهار تیمی ) آغاز شد.

metman بازدید : 854 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:کاپیتان گنبدی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان گفت: برای کسب عنوان سومی٬ شکست امشب را فراموش کرده و با روحیه‌ای جدید مقابل حریف در مرحله رده‌بندی خواهیم جنگید.

به گزارش ترکمن اسپورت و به نقل ازروابط عمومی فدراسیون والیبال؛ رسول آقچه‌لی کاپیتان گنبدی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان اظهارداشت: مهم نیست فردا با چه تیمی بازی داریم مهم این است که باید ببریم و مدال برنز را به دست آوریم.

metman بازدید : 932 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان امروز به مصاف تیم لهستان رفت و این بازی با نتیجه 3 بر یک به نفع قهرمان اروپا به پایان رسید.

به گزارش ترکمن اسپورت و به نقل ازروابط عمومی فدراسیون والیبال؛ طبق نظر محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان ارنج اصلی تیم ملی والیبال ایران در این دیدار را جواد کریمی(پاسور)٬ رسول آقچه لی(پشت خط زن)٬ طیب عینی٬ علی اصغر مجرد(دفاع وسط)٬ اسماعیل مسافر٬ امیرحسین اسفندیار(دریافت کننده قدرتی) و اسماعیل طالبی(لیبرو) تشکیل داد.

در این دیدار یاماموتا کازویوشی از ژاپن به عنوان داور اول و مارچلو پیروبین از آرژانتین به عنوان داور دوم قضاوت دیدار را بر عهده دارند.

metman بازدید : 776 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:به گزارش ترکمن اسپورت و به نقل از خبرگزاری فارس،‌از هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول روسیه، روستوف در حضور سردار آزمون مهاجم ایرانی خود میهمان زسکا مسکو روسیه بود و با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

metman بازدید : 3198 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:تیم ملی والیبال نوجوانان ایران بامداد امروز در مرحله یک‌چهارم نهایی برابر ایتالیا قرار گرفت و توانست در دیداری سخت و نفس‌گیر با نتیجه 3 بر 2 حریف خود را شکست دهد.

در حالی که دیدار دو تیم هنوز آغاز نشده بود، سایت فدراسیون جهانی در اقدامی عجیب نتیجه بازی ایران و ایتالیا را 3 بر صفر به سود لاجوردی‌پوشان اعلام کرد و حتی ست‌های این دیدار را هم نوشت!

metman بازدید : 651 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در نخستین بازی مرحله حذفی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان امروز به مصاف تیم ایتالیا رفت و با نتیجه 3 بر 2به نفع تیم ملی ایران رقم خورد. 


به گزارش ترکمن اسپورت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ طبق نظر محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان ارنج اصلی تیم ملی والیبال ایران در این دیدار را جواد کریمی(پاسور)٬ رسول آقچه لی(پشت خط زن)٬ طیب عینی٬ علی اصغر مجرد(دفاع وسط)٬ میربابک موسوی٬ امیرحسین اسفندیار(دریافت کننده قدرتی) و اسماعیل طالبی(لیبرو) تشکیل داد. 

metman بازدید : 1028 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:حرکت سردار آزمون در کمک به زنی برای عبور دادن کالسکه کودکش از پله‌های فرودگاه کازان که توسط خبرنگاران شکار شد، به سوژه روز فوتبال روسیه تبدیل شده است.

طرفداری- خبرورزشی نوشت: سایت «kp» روسیه از این صحنه به عنوان سند نجابت فوتبالیست ایرانی نام برد.

metman بازدید : 913 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:مسابقات کشتی سنتی گوروش و والیبال به مناسبت یادواره شهدای اهل سنت غرب استان گلستان در شهر آق قلا برگزار می گردد.

در این مسابقات که با حضور نماینده مقام معظم رهبری در غرب و شمال غرب کشور در روز چهارشنبه ۴ شهریور برگزار خواهدشد ، تیم های والیبال گنبد الف و ب ؛ آق قلا ، بندرترکمن ، کلاله و مرواه تپه با حضور بازیکنان لیگ برتر به میدان خواهند رفت .

برای تیم اول این مسابقه جایزه یک میلیون تومانی و برای تیم دوم ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

همچنین مسابقه کشتی سنتی گورش نیز با جوایز استثنایی بین قهرمانان مطرح گورش در این روز برگزار خواهد شد.

گفتنی است این مسابقات ساعت ۵ بعداز ظهر در شهر آق قلا – مقابل بیمارستان آل جلیل برگزار خواهد شد.

metman بازدید : 1588 نظرات (1)

ترکمن اسپورت:در نگاه اول آرام، ساده و متواضع است اما پای صحبت هایش که بنشینی آنقدر حرف و البته درد دل برای گفتن دارد که ترجیح می دهی ساعتها سکوت کنی تا در سادگی سخنانش به واقعیتهای بسیاری دست پیدا کنی.

صحبت از مردی است که اگر چه امروز ۳۷ بهار عمرش را با روزهایی طلایی و خاطراتی شیرین و تلخ در ورزش سپری کرده اما هنوز هم قدرت و نیروی جوانی را برای ادامه کار در والیبال در خود می بیند. در سال ۱۹۸۹ یعنی در اولین سالی که تیم ملی ایران را در جهانی نوجوانان همراهی کرد که با تصاحب عنوان کاملترین بازیکن دنیا توجه اهالی والیبال جهان را به سوی خود جلب کرد. فرانسوی ها از همانجا دعوتش کردند اما بحث خدمت سربازی اش در میان بود و…

metman بازدید : 874 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:یحیی عباسی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اهمیت آموزش سوارکاری در توصیههای بزرگان اسلام به ویژه پیامبر اکرم (ص) به همه افراد اظهار کرد: به همین منظور علاوه بر وظیفه شغلی و اداری خودمان در این مرکز بر اساس رسالتهای اخلاقی خودمان طرح آموزشی ارائه آموزش سوارکاری را توسط این مرکز مطرح کردیم.

metman بازدید : 843 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:به گزارش ترکمن اسپورت و به نقل از "ورزش سه"، نفتی ها که پس از دو تساوی در بازی سوم خود در مشهد یک باخت به دست آوردند امروز برای به دست آوردن جایگاه خود و ایستادن در بین مدعیان، نیاز داشتند سه امتیاز بازی را به حساب خود واریز کنند و تا حدودی بتوانند از ناکامی ایجاد شده در این تیم فاصله بگیرند. در طرف مقابل ملوانان نیز که تا این زمان، حاوی اخبار و حاشیه های مهمی بودند، برای نگه داشتن خود در صدر جدول باید از این بازی در تهران امتیاز میگرفتند. در نهایت این بازی پرگل و زیبا با تساوی پرگل سه بر سه به پایان رسید.

metman بازدید : 3685 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:در مرحله حذفی چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان که با 16 تیم صعودکننده از دور مقدماتی امروز 28 مرداد شروع شد

در نخستین روز از مرحله حذفی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان تیم ملی والیبال کشورمان ساعت 9:00 به وقت محلی (16:30 به وقت تهران) به مصاف تیم ملی آلمان رفت و با ارایه یک بازی خوب و قدرتمندانه با اقتدار و با نتیجه ی 3 بر صفر(25-14 و 25-18 و25-22) به پیروزی رسید.

رسول آقچه لی بازیکن گنبدی تیم ملی کشورمان با کسب 15 امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن میدان شناخته شد و پس از آن اسماعیل مسافر دیگر بازیکن گنبدی تیم با کسب 12 امتیاز در رده ی دوم قرار گرفت.

ترکمن اسپورت برای نوجوانان دلیر کشورمان آرزوی موفقیت و قهرمانی دارد.

metman بازدید : 813 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:به گزارش ترکمن اسپورت پیش از ظهر روز دوشنبه 26 مرداد ماه ملی پوشان گلستانی عضو تیم ملی والیبال ساحلی ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی جهانی لهستان با دکتر طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان دیدار کردند .

metman بازدید : 809 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:فدراسیون جهانی والیبال فرمول لیگ جهانی سال 2016 اعلام کرد که این رقابت ها با حضور 24 تیم در دو سطح یک و دو برگزار خواهد شد.

به گزارش ترکمن اسپورت، اجلاس دپارتمان لیگ جهانی والیبال از امروز سه شنبه در مقر فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) در سوییس با حضور کشورهای شرکت کننده و مقامات و مسئولین مربوطه برگزار شد و در نحوه برگزاری این مسابقات در سال آینده بحث و بررسی کردند. در جلسه فرمول بندی و گروه بندی جدید در لیگ جهانی 2016 تصویب شد. 

metman بازدید : 684 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در چهارمین و آخرین بازی از سری مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان دیشب به مصاف تیم بلغارستان رفت و با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش ترکمن اسپورت و به نقل ازروابط عمومی فدراسیون والیبال؛ طبق نظر محمد وکیلی ارنج اصلی تیم ملی والیبال ایران در این دیدار را جواد کریمی(پاسور)٬ رسول آقچه لی(پشت خط زن)٬ طیب عینی٬ علی اصغر مجرد(دفاع وسط)٬ میر بابک موسوی٬ امیرحسین اسفندیار(دریافت کننده قدرتی) و اسماعیل طالبی(لیبرو) تشکیل داد.

در این دیدار مارسلو پیروبن از آرژانتین به عنوان داور اول و ریکاردو بروتو از کوبا به عنوان داور دوم قضاوت این دیداررا بر عهده دارند و خوزه جیمنس از کاستاریکا بازی را نظارت می‌کند.

metman بازدید : 1141 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:رسول آقچه‌لی گفت: تمام تلاشمان را کردیم تا بلغارستان را ببریم و در مرحله حذفی لهستان را از دور مسابقات خارج کنیم.

به گزارش ترکمن اسپورت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ رسول آقچه‌لی کاپیتان تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان افزود: خوشبختانه در بازی نسبتاٌ سختی که در برابر تیم ملی والیبال بلغارستان برگزار کردیم موفق به برد حریف شدیم.

تعداد صفحات : 60

درباره ما
Profile Pic
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت یکی از جامع ترین پایگاههای اطلاع رسانی ورزشی منطقه ترکمن صحرا می باشد. این پایگاه ورزشی کار رسمی خود را از اول مهرماه 1393 آغاز کرد. همواره هدف و تلاش این پایگاه خدمت به ورزش منطقه ترکمن صحرا بوده و وابسته به هیچ جناح و گروه خاصی نیست. از شما دوستان عزیز دعوت می شود با پیوستن به این خانواده بزرگ ورزشی برای تیم خبری پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت دلگرمی بزرگی باشید. با تشکر: مدیر پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    والیبال گنبد چگونه تیمی بدهد؟
    به نظر شمابهترین بازیکن تیم والیبال جواهری گنبد در لیگ 94 کدام بازیکن می باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1008
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 963
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 396
  • بازدید ماه : 251
  • بازدید سال : 11,160
  • بازدید کلی : 2,357,400
  • کدهای اختصاصی