loading...
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
آموزش رویت 0 240 amirzarbakhsh
چت روم و گفتگوی انجمن (خرداد ماه 94 ) 87 9059 asma58
جاذبه های گردشگری مشهد 0 561 fns4565
خبر عـــــــــــــــــــــالـــی دارم برا هواداران فـــــــرهاد قـــــــائمی 4 1515 mojtaba83
فینال تمام تورکمنی والیبال ساحلی را گنبدیها بردند 0 597 metman
مصاحبه با رضوان یارعلی نایب قهرمان والیبال جوانان ساحلی ایران 0 613 metman
با والیبالیست ترکمن نامهربانی شد و رفت 1 1282 shirin5
میکائیل تاجر بمب افکن ترمکن صحرا لژیونر شد 0 852 yashar
دعوت از آزمون برای دیدار با روحانی 0 730 metman
آقچه لی: در ست های دوم و سوم اشتباهات فردی زیادی داشتیم 0 606 metman
آقچه لی امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و ترکمنستان شد... 1 1075 metman
خط و نشان ایران برای حریفان/ ترکمنستان مقهور قدرت شاگردان عطایی شد 1 984 metman
برنامه کامل دور مقدماتی رقابت های والیبال قهرمانی جوانان آسیا 3 1135 metman
هاوش گنبد استارت زد 0 751 metman
عطایی ترکیب نهایی تیم ملی جوانان را اعلام کرد 0 611 metman
اکبری: جای خالی قائمی در تیم ملی احساس می‌شود 4 1306 metman
تبریک به حمید چوگان پاسور خوش اخلاق وبا تجربه گنبدی 1 1079 salmani
عکس های ستاره های ورزشی ترکمن صحرا در مجلات و روزنامه های ایرانی و خارجی 19 3111 metman
قبولی دونفر از فوتبالیست های نونهال گنبدی در تست آکادمی بارسلون 1 1375 metman
منصور جزیده: سابقه والیبالی ام روشن است منتها کلاس لابی گری را ندیدم. 0 634 metman

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا : فرهاد قائمی به نتیجه دادن تدبیر کادر فنی در خصوص نرفتن به رختکن در بین ست های دوم و سوم اشاره کرد و اظهار کرد آن چیزی که می خواستیم انجام دادیم.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دریافت کننده قدرتی تیم ملی کشورمان پس از شکست 3 بر صفر آرژانتین گفت:«خدا را شکر امشب همان نتیجه ای که پیش بینی می کردیم و کادر فنی از ما می خواست را به دست آوردیم و ما آرژانتین را 3 بر صفر بردیم.»

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا : تیم ملی والیبال مردان ایران صبح جمعه برای انجام دو دیدار پایانی اش از مرحله دوم رقابت های جهانی لهستان، بیدگوشچ را به مقصد غوچ ترک کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا ،ملی پوشان کشورمان عصر جمعه و صبح شنبه جلسات تمرینی خود را در این شهر پی می گیرند تا شنبه شب راس ساعت 22.55 در برابر لهستان؛ میزبان مسابقات به میدان بروند.

حامد دائی بازدید : 1059 نظرات (0)

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا : تیم های ملی ایران و ارزانتین در مرحله دوم از مسابقات قهرمانی جهان روز پنج شنبه 20 شهریور ساعت:10 19 به وقت تهران به مصاف یکدیگر میروند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا ه نقل از خبرگزاری ورزش والیبال، پرونده دور اول مسابقات قهرمانی جهان بسته شد و 16تیم صعود کننده به دور دوم رقابت ها مشخص شد،این 16 تیم حالا در دور دوم در 2 گروه 8تیمی قرار میگیرند تا پس برگزاری دیدار های خود با حریفان تکلیف 6 تیم صعود کننده به مرحله سوم مشخص شود.

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا : فرهاد قائمی با ابراز امیدواری از پیروزی در بازی امروز گفت: امیدورم با پیروزی از زمین بیرون بیاییم.

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا : در انتهای بازی های روز اول از مرحله دوم رقابت های جهانی لهستان کمیته آمار و ارقام مسابقات برترین بازیکنان فاکتورهای مختلف را معرفی کرد. بر اساس اعلام این کمیته سید محمد موسوی در دفاع روی تور، فرهاد قائمی در دریافت، سعید معروف در پاسوری و فرهاد ظریف به عنوان لیبرو در صدر فهرست بهترین بازیکنان مسابقات تا به اینجای کار قرار دارند. این چهار بازیکن از روز پنجم این مسابقات در صدر فهرست بهترین ها قرار گرفته و هنوز بازیکنی جایشان را نگرفته است.

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا : تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود در مرحله دوم رقابت های جهانی لهستان 2014 به مصاف تیم والیبال استرالیا رفت که تیم ملی ایران توانست با یک بازی دیدنی در چهار گیم برابر حریفش به پیروزی برسد و انتقام شکست و عدم صعود به المپیک در مرحله مقدماتی المپیک لندن را از استرالیا بگیرد.

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا : دختر سرعت ایران لقب مریم طوسی سریعترین دونده دختر ایران است که این روزها آخرین تمرینات آمادگی خود را زیر نظر صادق گرگانی قهرمان و رکوردار سابق دوی سرعت ایران در شهر های آق قلا و استادیوم قاندومی بندرترکمن پیگیری می کند .

حامد دائی بازدید : 1658 نظرات (1)

پایگاه اطلاع رسانی ورزش ترکمن صحرا : کاپیتان تیم والیبال نوجوانان ایران می‌گوید: نوجوانان ایران هنوز بازی اصلی و واقعی خودشان را به نمایش نگذاشته‌اند و در مسابقه با قدرت‌های برتر آسیا توانمندی‌های بیشتری از بچه‌های ایران خواهید دید.

حامد دائی بازدید : 3434 نظرات (1)

به گزارش سایت بامپوش گنبد، تیم ملی والیبال مردان ایران یکشنبه شب در پنجمین و آخرین دیدار خود از سری بازی‌های مرحله اول رقابت‌های قهرمانی جهان موفق شد با غلبه بر پورتوریکو به عنوان تیم دوم گروه خود بالاتر از امریکا و ایتالیا قرار گرفته و با این نتیجه خیره کننده، به مرحله دوم این پیکارها قدم بگذارد، ضمن اینکه فرهاد قائمی نیز به عنوان بهترین دریافت کننده تا به اینجای مسابقات معرفی شده است.



لیگ برتر والیبال کمتر از ۲ ماه دیگر آغاز می شود و والیبال گنبد هنوز اندر خم یک کوچه است و حتی اسپانسر این تیم نیز به طور رسمی مشخص نشده است.
حال جذب مربی و بازیکن و تمرینات رسمی و … بماند!




سرزمین والیبال کجاست !؟
چرا می گویند پایتخت والیبال ایران گنبد است!؟
 بی شک پاسخ به این سوال برای کسانی که اهل والیبال باشند کاملا مشخص است.
ترکمن صحرا ...



به گزارش سایت بامپوش گنبد، یکی از خوانندگان عزیزمان مطلبی را در قسمت نظرات این سایت فرستادند که احساس کردیم جای این مطلب بیشتر از آنکه در قسمت نظرات باشد، بهتر از آن میتواند در ویترین مطالب سایت بامپوش قرار بگیرد.
از همین رو دست نوشته های این عزیز بی نام را در ادامه مطلب میتوانید مشاهده کنید:



تعداد صفحات : 60

درباره ما
Profile Pic
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت یکی از جامع ترین پایگاههای اطلاع رسانی ورزشی منطقه ترکمن صحرا می باشد. این پایگاه ورزشی کار رسمی خود را از اول مهرماه 1393 آغاز کرد. همواره هدف و تلاش این پایگاه خدمت به ورزش منطقه ترکمن صحرا بوده و وابسته به هیچ جناح و گروه خاصی نیست. از شما دوستان عزیز دعوت می شود با پیوستن به این خانواده بزرگ ورزشی برای تیم خبری پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت دلگرمی بزرگی باشید. با تشکر: مدیر پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    والیبال گنبد چگونه تیمی بدهد؟
    به نظر شمابهترین بازیکن تیم والیبال جواهری گنبد در لیگ 94 کدام بازیکن می باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1008
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 963
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 572
  • بازدید ماه : 427
  • بازدید سال : 11,336
  • بازدید کلی : 2,357,576
  • کدهای اختصاصی