loading...
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
آموزش رویت 0 240 amirzarbakhsh
چت روم و گفتگوی انجمن (خرداد ماه 94 ) 87 9059 asma58
جاذبه های گردشگری مشهد 0 560 fns4565
خبر عـــــــــــــــــــــالـــی دارم برا هواداران فـــــــرهاد قـــــــائمی 4 1514 mojtaba83
فینال تمام تورکمنی والیبال ساحلی را گنبدیها بردند 0 597 metman
مصاحبه با رضوان یارعلی نایب قهرمان والیبال جوانان ساحلی ایران 0 613 metman
با والیبالیست ترکمن نامهربانی شد و رفت 1 1282 shirin5
میکائیل تاجر بمب افکن ترمکن صحرا لژیونر شد 0 852 yashar
دعوت از آزمون برای دیدار با روحانی 0 729 metman
آقچه لی: در ست های دوم و سوم اشتباهات فردی زیادی داشتیم 0 606 metman
آقچه لی امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و ترکمنستان شد... 1 1075 metman
خط و نشان ایران برای حریفان/ ترکمنستان مقهور قدرت شاگردان عطایی شد 1 984 metman
برنامه کامل دور مقدماتی رقابت های والیبال قهرمانی جوانان آسیا 3 1135 metman
هاوش گنبد استارت زد 0 751 metman
عطایی ترکیب نهایی تیم ملی جوانان را اعلام کرد 0 611 metman
اکبری: جای خالی قائمی در تیم ملی احساس می‌شود 4 1306 metman
تبریک به حمید چوگان پاسور خوش اخلاق وبا تجربه گنبدی 1 1079 salmani
عکس های ستاره های ورزشی ترکمن صحرا در مجلات و روزنامه های ایرانی و خارجی 19 3110 metman
قبولی دونفر از فوتبالیست های نونهال گنبدی در تست آکادمی بارسلون 1 1374 metman
منصور جزیده: سابقه والیبالی ام روشن است منتها کلاس لابی گری را ندیدم. 0 634 metman
metman بازدید : 955 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان اسامی  18  بازیکن را برای حضور در مرحله اول تمرینات تیم ملی ب کشورمان اعلام کرد.

metman بازدید : 904 نظرات (1)

ترکمن اسپورت:تیم والیبال پیکان انتقام تیم ملی را از آرژانتینی ها گرفت و با شکست دادن تیم سوم دوره قبل باشگاه های جهان و قهرمان آمریکای جنوبی به کسب صدرنشینی گروه دوم یازدهمین دوره باشگاههای مردان جهان نایل آمد . 

metman بازدید : 709 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:تیم های ملی والیبال ایران و ژاپن هشتمین و آخرین بازی مرحله دوم رقابت های جام جهانی 2015 در شهر اوساکا را از ساعت 14:50 به وقت تهران در سالن اوساکا مونیسی پال سنترال و در حضور 7 هزار تماشاگر برگزار کردند که این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 بر 22 ، 25 بر 23 ، 18 بر 25، 21 بر 25 و 12 بر 15 به سود ایران تمام شد.

metman بازدید : 744 نظرات (0)

ترکمن اسپورت: تیم ملی والیبال ایران امروز، پنجشنبه ۲۶ شهریور از ساعت 7:40 به وقت تهران در هفتمین مسابقه خود در رقابت های جام جهانی 2015 به میزبانی سالن اوساکا موسینی پال سنترال برابر آمریکا قرار گرفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای 25 بر 20 ، 19 بر 25 ، 22 بر 25 و 21 بر 25 به سود آمریکا تمام شد. آمریکایی ها پیش از این تنها یک ست باخته داشتند که آن هم مقابل ژاپن، میزبان مسابقات بود و به این ترتیب آمریکایی ها مقتدرترین تیم مسابقات هستند.

metman بازدید : 822 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:تیم ملی والیبال ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۵ مغلوب قهرمان جهان شد.

به گزارش ترکمن اسپورت و به نقل ازروابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران از ساعت 7:40 به وقت تهران در سالن هاماماتسو آرنا چهارمین مسابقه خود در جام جهانی 2015 را برابر لهستان آغاز کرد. تیم ایران در این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 23 ، 15 بر 25 و 20 بر 25 و 15بر 11مقابل لهستان، قهرمان جهان مغلوب شد.

metman بازدید : 761 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در رقابت های جام جهانی 2015 مقابل ونزوئلا به پیروزی رسید.

به گزارش ترکمن اسپورت و به نقل ازروابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در سومین روز از رقابت های جام جهانی 2015 از ساعت 7:40 به وقت تهران در سالن هاماماتسو آرنا برابر ونزوئلا قرار گرفت. در این دیدار شاگردان کواچ موفق شدند با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 20 ، 25 بر 17 ، 25 بر 15 تیم دوم قاره آمریکای جنوبی را شکست داده و دومین پیروزی خود در این دوره از مسابقات را کسب کنند.

metman بازدید : 679 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت های جام جهانی 2015 والیبال برابر آرژانتین مغلوب شد.

به گزارش ترکمن اسپورت به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران از ساعت 7:40 دقیقه(به وقت ایران) در نخستین مسابقه خود در رقابت های جام جهانی 2015 والیبال برابر تیم ملی آرژانتین قرار گرفت. این مسابقه در سالن هاماماتسو آرنا برگزار شد و با نتیجه 3 بر یک ( 27 - 25 ، 22 - 25 ، 22 - 25 و 24- 26) به سود آرژانتین خاتمه پیدا کرد..

metman بازدید : 653 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:درست بعد از مسابقات جام جهانی ۲۰۱۱ بود که خولیو ولاسکو، سرمربی وقت تیم ملی ایران دست به تغییر و تحولات و جوانگرایی در ترکیب تیم ملی والیبال ایران زد.

به گزارش ترکمن اسپورت به نقل از وب سایت رسمی برنامه نود، یکی از جوانانی که توانست از آن به بعد جایی برای خود در تیم ملی والیبال ایران دست و پا کند فرهاد قائمی بود. جوان گنبدی که با درخشش در لیگ همان سال در تیم هاوش گنبد دل ولاسکو را به دست آورد و خیلی زود تبدیل به یکی از شاخص‌ترین بازیکنان تیم ملی والیبال ایران شد. بازیکنی که او را قطعا می‌توان یکی از بهترین دریافت‌کننده‌های حال حاضر دنیا دانست که پارسال و در لیگ جهانی هم در جمع بهترین‌های جهان قرار گرفت.

metman بازدید : 809 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:مربی پیشین تیم والیبال جوانان ایران گفت: من در شرایط فعلی آینده خوبی برای والیبال ایران متصور نیستم.

ترکمن اسپورت و به نقل از تسنیم؛خلیل آزمون در مورد نایب قهرمانی تیم ملی «ب» ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و آینده والیبال ایران اظهار داشت: تمرکز فدراسیون والیبال نباید بیش از حد روی لیگ جهانی باشد، چون بازیکنان فعلی تیم ملی تا چند سال دیگر به ناچار باید این تیم را ترک کنند و ما بعد از آنها دیگر والیبال نخواهیم داشت. 

metman بازدید : 912 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:فرهاد قائمی ستاره ملی پوش گنبدی تیم ملی والیبال که موفق شد در فصل گذشته لیگ به همراه پیکان به مقام قهرمانی دست یابد برای ادامه همکاری با این تیم به توافق رسید.

metman بازدید : 660 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:سرمربی تیم ملی والیبال ایران اسامی 12 بازیکن شرکت کننده در رقابت های قهرمانی آسیا را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از نهم مردادماه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در تهران آغاز و به مدت 9 روز پیگیری خواهد شد.

metman بازدید : 781 نظرات (0)

فرشید عاشوری ، احمد ایری ، آرش خرمالی ، عبدالسلیم شعار، آرش قره قلپاقی و حسین فرزانه به اردوی آمادگی تیم ملی (ب) والیبال نشسته ایران دعوت شدند .

حامد دائی بازدید : 1345 نظرات (0)

ترکمن اسپورت: تیم ملی والیبال دانشجویان ایران که قرار است به زودی در مسابقات والیبال دانشجویان قهرمانی آسیا شرکت کند نام ادریس دانشفر را از فهرست نهایی خود حذف کرد و یک غیر دانشجو را به جای این والیبالیست بندرترکمنی اضافه کرد.

ترکمن اسپورت: صورت‌جلسه ورود زنان به سالن‌های والیبال توسط نمایندگان نیروی انتظامی، وزارت کشور و وزارت ورزش و جوانان امضا شده و در انتظار ابلاغ وزیر ورزش و جوانان است.

ترکمن اسپورت: تیم ملی والیبال ایران دومین بازی خود در هفته سوم لیگ جهانی والیبال را با نتیجه 3 بر یک به آمریکا واگذار کرد تا با دست خالی لس‌آنجلس را ترک کرده باشد.

حامد دائی بازدید : 1466 نظرات (1)

ترکمن اسپورت: تیم ملی والیبال ایران در حالی در خاک امریکا روبروی تیم ملی این کشور قرار گرفت که در این بازی هموطنان بسیاری از سرتاسر جهان و حتی از منطقه والیبالخیز ترکمن صحرا در این سالن حضور داشتنند و تیم ملی والیبال ایران را تشویق کردند.

ترکمن اسپورت: تیم ملی والیبال ایران در اولین مسابقه اش در لیگ جهانی مقابل آمریکا شکست خورد.شاگردان کواچ در دیداری که می توانستند پیروز اش باشند یا حداقل از آن امتیاز بگیرندو در ست چهارم بسیار به ان نزدیک شده بودند شکست خوردند.

ترکمن اسپورت: دریافت کننده ی گنبدی تیم ملی والیبال ایران گفت : امریکا را تجزیه و تحلیل کردیم، نقاط ضعف و قوت این تیم را می دانیم.

حامد دائی بازدید : 3428 نظرات (0)

ترکمن اسپورت: سرانجام پس از مدتها انتظاری که خود و هوادارانش برای حضور در اردوی تیم  ملی داشتند، در آستانه ی بازی های لیگ جهانی 2015 به اردو دعوت شد تا طلسم پشت خط ماندنش، با «اسلوبودان کواچ» بشکند.

ترکمن اسپورت: میکائیل تاجر پشت خط زن گنبدی تیم والیبال شهرداری تبریز که در فصل گذشته بدون شک یکی از بهترین بازیکنان لیگ بود، توسط کواچ به تیم ملی دعوت شد و با درخشش در تمرینات و بازی های دوستانه یکی از شانس های اصلی برای حضور در ترکیب شش نفره ابتدایی تیم ملی در لیگ جهانی بود اما مشکلات مربوط به ویزا مانع از حضور وی در امریکا و همراهی تیم ملی در بازی های ابتدایی لیگ جهانی شد.

ترکمن اسپورت: دومين مرحله تمرينات ملی پوشان تيم های الف و ب، به ميزبانی تهران با حضور 4 بازیکن گلستانی در این اردو برگزار می شود.

ترکمن اسپورت: تیم ملی والیبال کشورمان با فرهاد قائمی و یاران ملی پوشش پس از سفری 17 ساعته به لس آنجلس محل برگزاری دو دیدار اول ایران و امریکا رسید.

ترکمن اسپورت: بازیکن تیم ملی والیبال گفت: رفع مصدومیت و بازگشت امیر غفور،‌ شهرام محمودی و عادل غلامی سه بازیکن کلیدی ایران خبر خوشی قبل از شروع لیگ جهانی است.

ترکمن اسپورت: سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ۱۹ بازیکن را به چهارمین اردوی آماده سازی این تیم که از روز شنبه دوم خردادماه آغاز می شود، دعوت کرد.

ترکمن اسپورت: سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان از ۱۶ بازیکن برای حضور در ششمین اردوی آمادگی این تیم دعوت کرد.

ترکمن اسپورت: پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران که از اردوی فنلاد به تهران بازگشت تا تمرینات خود را در تیم ب پیگیری کند معتقد است تیم در شرایط خوبی بوده و جایی برای نگرانی نیست.

ترکمن اسپورت: امیر خوش خبرسرپرست تیم ملی: با عملکرد خیلی خوب حمزه در اردوی فنلاند ،کادر فنی تصمیم گرفت تا او در ترکیب بماند و از طرفی هم میکائیل تاجر به تهران برگردد. اما در این جابه جایی دو عامل تاثیرعمده ای داشت ؛ مصدومیت و ویزا.

ترکمن اسپورت: بعد از فرهاد قائمی دومین گنبدی است که از سوی اسلوبودان کواچ به اردوی تیم ملی والیبال ایران دعوت می‌شود. میکائیل تاجر که در دوره سرمربی‌گری زوران گائیچ نیز حضور در اردوی تیم ملی را تجربه کرده بود، امسال باردیگر ملی‌پوش شده و دوست دارد تیم ملی با او یا بدون او نتیجه بگیرد.

ترکمن اسپورت: فرهاد قائمی دریافت کننده تیم ملی والیبال جوان گنبدی است که پله های ترقی را با حضور در تیم های پایه ملی یکی پس از دیگری طی کرد و حتی در مسابقات قهرمانی جهان و لیگ جهانی در بین بهترین دریافت کننده های این مسابقات در حضور خیل عظیم چهره های سرشناس قرار گرفت.

حامد دائی بازدید : 1588 نظرات (0)

ترکمن اسپورت: تیم ملی والیبال کشورمان امروز با ۱۷ بازیکن راهی فنلاند شد تا ادامه تمرینات آماده‌سازی خود را در این کشور پیگیری و سه مسابقه تدارکاتی نیز با تیم ملی فنلاند برگزار کند.

ترکمن اسپورت: دريافت کننده تيم ملي واليبال ايران در آستانه اعزام به اردوي تدارکاتي به فنلاند نيز گفت: همه مي دانند که امسال سخت‌ترين گروه ممکن در ليگ جهاني داريم ، اما اميدوارم که دست پر برگرديم.

ترکمن اسپورت: مهسا صابری کاپیتان گلستانی تیم ملی والیبال زیر 23 سال بانوان گفت: کم‎تجربگی بازیکنان باعث ناکامی ما شد اما پیش‎بینی من رتبه ششم بود.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت یکی از جامع ترین پایگاههای اطلاع رسانی ورزشی منطقه ترکمن صحرا می باشد. این پایگاه ورزشی کار رسمی خود را از اول مهرماه 1393 آغاز کرد. همواره هدف و تلاش این پایگاه خدمت به ورزش منطقه ترکمن صحرا بوده و وابسته به هیچ جناح و گروه خاصی نیست. از شما دوستان عزیز دعوت می شود با پیوستن به این خانواده بزرگ ورزشی برای تیم خبری پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت دلگرمی بزرگی باشید. با تشکر: مدیر پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    والیبال گنبد چگونه تیمی بدهد؟
    به نظر شمابهترین بازیکن تیم والیبال جواهری گنبد در لیگ 94 کدام بازیکن می باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1008
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 963
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 521
  • بازدید ماه : 376
  • بازدید سال : 11,285
  • بازدید کلی : 2,357,525
  • کدهای اختصاصی