loading...
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
آموزش رویت 0 240 amirzarbakhsh
چت روم و گفتگوی انجمن (خرداد ماه 94 ) 87 9059 asma58
جاذبه های گردشگری مشهد 0 561 fns4565
خبر عـــــــــــــــــــــالـــی دارم برا هواداران فـــــــرهاد قـــــــائمی 4 1515 mojtaba83
فینال تمام تورکمنی والیبال ساحلی را گنبدیها بردند 0 597 metman
مصاحبه با رضوان یارعلی نایب قهرمان والیبال جوانان ساحلی ایران 0 613 metman
با والیبالیست ترکمن نامهربانی شد و رفت 1 1282 shirin5
میکائیل تاجر بمب افکن ترمکن صحرا لژیونر شد 0 852 yashar
دعوت از آزمون برای دیدار با روحانی 0 730 metman
آقچه لی: در ست های دوم و سوم اشتباهات فردی زیادی داشتیم 0 606 metman
آقچه لی امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و ترکمنستان شد... 1 1075 metman
خط و نشان ایران برای حریفان/ ترکمنستان مقهور قدرت شاگردان عطایی شد 1 984 metman
برنامه کامل دور مقدماتی رقابت های والیبال قهرمانی جوانان آسیا 3 1135 metman
هاوش گنبد استارت زد 0 751 metman
عطایی ترکیب نهایی تیم ملی جوانان را اعلام کرد 0 611 metman
اکبری: جای خالی قائمی در تیم ملی احساس می‌شود 4 1306 metman
تبریک به حمید چوگان پاسور خوش اخلاق وبا تجربه گنبدی 1 1079 salmani
عکس های ستاره های ورزشی ترکمن صحرا در مجلات و روزنامه های ایرانی و خارجی 19 3111 metman
قبولی دونفر از فوتبالیست های نونهال گنبدی در تست آکادمی بارسلون 1 1375 metman
منصور جزیده: سابقه والیبالی ام روشن است منتها کلاس لابی گری را ندیدم. 0 634 metman
metman بازدید : 743 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:رییس کمیته استعدادیابی فدراسیون والیبال با بیان اینکه فعالیت آکادمی ها سازماندهی می شود، گفت: بر اساس این برنامه از اول دیماه صدور مجوز به آکادمی ها آغاز می شود.

metman بازدید : 774 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:والیبالیست‌های نوجوان شهرداری تبریز، سایپا تهران و کاله مازندران برندگان دومین روز رقابت‌های لیگ برتر والیبال نوجوانان کشور در گنبدکاووس بودند.

metman بازدید : 955 نظرات (0)

ترکمن اسپورت: مراسم استقبال از دو ملی پوش گنبدی و افتخار آفرین که مقام سوم رقابتهای جام جهانی نوجوانان جهان به میزبانی آرژانتین را کسب کرده بودند ظهر دیروز در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.
در این مراسم معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس، رئیس اداره ورزش و جوانان ، اعضای شورای شهر و نیز جامعه ورزش و والیبال گنبدکاووس حضور داشتند.
 

metman بازدید : 870 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:رسول آقچه لي کاپيتان گنبدي تيم ملي واليبال نوجوانان ايران در يک شب رويايي يک تنه ايران را به مقام سومي جهان رساند.

رسول در يک ديدار تماشايي به تنهايي 40 امتياز کسب کرد تا ايران برابر روسيه به پيروزي برسد و در سکوي سوم جهان بايستد.و فدراسیون جهانی والیبال را به تمجید از خود واداشت...

سایت فدراسیون جهانی والیبال نوشت:"رسول بزرگ، راه مدال برنز را برای ایران باز کرد"

metman بازدید : 952 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:کاپیتان گنبدی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان را به تمامی هم‌وطنانم به خصوص مردم خوب ترکمن صحرا تقدیم می‌کنم.

به گزارش ترکمن اسپورت از روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ رسول آقچه‌لی کاپیتان گنبدی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان اظهارداشت: 18 ماه پیش٬ وقتی می‌خواستیم تمرینات‌مان را شروع کنیم هیچ یک از ما تجربه زیادی از حضور در مسابقات رسمی نداشتیم ولی در این مدت افتخارات زیادی از جمله سومی جهان را برای والیبال کشور به دست آوردیم.

metman بازدید : 799 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در دیدار رده بندی مسابقات قهرمانی جهان امروز به مصاف تیم روسیه رفت و این بازی با نتیجه 3 بر یک به نفع قهرمان آسیا به پایان رسید.

به گزارش ترکمن اسپورت و به نقل ازروابط عمومی فدراسیون والیبال؛ طبق نظر محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان ارنج اصلی تیم ملی والیبال ایران در این دیدار را جواد کریمی(پاسور)٬ رسول آقچه لی(پشت خط زن)٬ طیب عینی٬ علی اصغر مجرد(دفاع وسط)٬ اسماعیل مسافر٬ میربابک موسوی(دریافت کننده قدرتی) و اسماعیل طالبی(لیبرو) تشکیل می داد.

metman بازدید : 855 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:کاپیتان گنبدی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان گفت: برای کسب عنوان سومی٬ شکست امشب را فراموش کرده و با روحیه‌ای جدید مقابل حریف در مرحله رده‌بندی خواهیم جنگید.

به گزارش ترکمن اسپورت و به نقل ازروابط عمومی فدراسیون والیبال؛ رسول آقچه‌لی کاپیتان گنبدی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان اظهارداشت: مهم نیست فردا با چه تیمی بازی داریم مهم این است که باید ببریم و مدال برنز را به دست آوریم.

metman بازدید : 932 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان امروز به مصاف تیم لهستان رفت و این بازی با نتیجه 3 بر یک به نفع قهرمان اروپا به پایان رسید.

به گزارش ترکمن اسپورت و به نقل ازروابط عمومی فدراسیون والیبال؛ طبق نظر محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان ارنج اصلی تیم ملی والیبال ایران در این دیدار را جواد کریمی(پاسور)٬ رسول آقچه لی(پشت خط زن)٬ طیب عینی٬ علی اصغر مجرد(دفاع وسط)٬ اسماعیل مسافر٬ امیرحسین اسفندیار(دریافت کننده قدرتی) و اسماعیل طالبی(لیبرو) تشکیل داد.

در این دیدار یاماموتا کازویوشی از ژاپن به عنوان داور اول و مارچلو پیروبین از آرژانتین به عنوان داور دوم قضاوت دیدار را بر عهده دارند.

metman بازدید : 651 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در نخستین بازی مرحله حذفی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان امروز به مصاف تیم ایتالیا رفت و با نتیجه 3 بر 2به نفع تیم ملی ایران رقم خورد. 


به گزارش ترکمن اسپورت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ طبق نظر محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان ارنج اصلی تیم ملی والیبال ایران در این دیدار را جواد کریمی(پاسور)٬ رسول آقچه لی(پشت خط زن)٬ طیب عینی٬ علی اصغر مجرد(دفاع وسط)٬ میربابک موسوی٬ امیرحسین اسفندیار(دریافت کننده قدرتی) و اسماعیل طالبی(لیبرو) تشکیل داد. 

metman بازدید : 1588 نظرات (1)

ترکمن اسپورت:در نگاه اول آرام، ساده و متواضع است اما پای صحبت هایش که بنشینی آنقدر حرف و البته درد دل برای گفتن دارد که ترجیح می دهی ساعتها سکوت کنی تا در سادگی سخنانش به واقعیتهای بسیاری دست پیدا کنی.

صحبت از مردی است که اگر چه امروز ۳۷ بهار عمرش را با روزهایی طلایی و خاطراتی شیرین و تلخ در ورزش سپری کرده اما هنوز هم قدرت و نیروی جوانی را برای ادامه کار در والیبال در خود می بیند. در سال ۱۹۸۹ یعنی در اولین سالی که تیم ملی ایران را در جهانی نوجوانان همراهی کرد که با تصاحب عنوان کاملترین بازیکن دنیا توجه اهالی والیبال جهان را به سوی خود جلب کرد. فرانسوی ها از همانجا دعوتش کردند اما بحث خدمت سربازی اش در میان بود و…

metman بازدید : 3685 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:در مرحله حذفی چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان که با 16 تیم صعودکننده از دور مقدماتی امروز 28 مرداد شروع شد

در نخستین روز از مرحله حذفی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان تیم ملی والیبال کشورمان ساعت 9:00 به وقت محلی (16:30 به وقت تهران) به مصاف تیم ملی آلمان رفت و با ارایه یک بازی خوب و قدرتمندانه با اقتدار و با نتیجه ی 3 بر صفر(25-14 و 25-18 و25-22) به پیروزی رسید.

رسول آقچه لی بازیکن گنبدی تیم ملی کشورمان با کسب 15 امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن میدان شناخته شد و پس از آن اسماعیل مسافر دیگر بازیکن گنبدی تیم با کسب 12 امتیاز در رده ی دوم قرار گرفت.

ترکمن اسپورت برای نوجوانان دلیر کشورمان آرزوی موفقیت و قهرمانی دارد.

metman بازدید : 684 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در چهارمین و آخرین بازی از سری مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان دیشب به مصاف تیم بلغارستان رفت و با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش ترکمن اسپورت و به نقل ازروابط عمومی فدراسیون والیبال؛ طبق نظر محمد وکیلی ارنج اصلی تیم ملی والیبال ایران در این دیدار را جواد کریمی(پاسور)٬ رسول آقچه لی(پشت خط زن)٬ طیب عینی٬ علی اصغر مجرد(دفاع وسط)٬ میر بابک موسوی٬ امیرحسین اسفندیار(دریافت کننده قدرتی) و اسماعیل طالبی(لیبرو) تشکیل داد.

در این دیدار مارسلو پیروبن از آرژانتین به عنوان داور اول و ریکاردو بروتو از کوبا به عنوان داور دوم قضاوت این دیداررا بر عهده دارند و خوزه جیمنس از کاستاریکا بازی را نظارت می‌کند.

metman بازدید : 1141 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:رسول آقچه‌لی گفت: تمام تلاشمان را کردیم تا بلغارستان را ببریم و در مرحله حذفی لهستان را از دور مسابقات خارج کنیم.

به گزارش ترکمن اسپورت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ رسول آقچه‌لی کاپیتان تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان افزود: خوشبختانه در بازی نسبتاٌ سختی که در برابر تیم ملی والیبال بلغارستان برگزار کردیم موفق به برد حریف شدیم.

metman بازدید : 629 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:رسول آقچه‌لی کاپیتان تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: امروز بازی خوب با کیفیت بالایی را مقابل تیم ملی شیلی به نمایش گذاشتیم.

به گزارش اسپورت و به نقل ازروابط عمومی فدراسیون والیبال؛ رسول آقچه‌لی کاپیتان تیم ملی والیبال نوجوانان ایران اظهارداشت: ما توانستیم برخلاف بازی روز گذشته در مقابل شیلی تمام دستورات کادرفنی را به خوبی اجرا کنیم.

وی افزود: هر روز که می گذرد ما با مسابقات و شرایط این بازی‌ها بیشتر آشنا می‌شویم و با آمادگی بهتری مقابل حریفمان صف‌آرایی می کنیم. امیدوارم این روند تا پایان مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ادامه داشته باشد.

metman بازدید : 715 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در دومین دیدار جهانی خود امروز به مصاف تیم ملی شیلی رفت و بازی با نتیجه 3 بر صفر به نفع تیم ملی ایران به پایان رسید.

به گزارش ترکمن اسپورت و به نقل ازروابط عمومی فدراسیون والیبال؛ طبق نظر محمد وکیلی ارنج اصلی تیم ملی والیبال ایران در این دیدار را جواد کریمی(پاسور)٬ رسول آقچه لی(پشت خط زن)٬ طیب عینی٬ علی اصغر مجرد(دفاع وسط)٬ میر بابک موسوی٬ امیرحسین اسفندیار(دریافت کننده قدرتی) و اسماعیل طالبی(لیبرو) تشکیل می‌دهد.

در این دیدار جان اودوندو از کنیا به عنوان داور اول و کارلوس مونتیورو از آرژانتین به عنوان داور دوم قضاوت بازی را بر عهده دارند.

maiz بازدید : 420 نظرات (0)

نمایندگان تورکمن صحرا بعد از 8 سال یک بار دیگر به دنبال قهرمانی
به همراه کاپیتان تیم ملی رسول اقچلی و اسماعیل مسافر

شاگردان محمد وکیلی از فردا مسابقات خود را در آرژانتین آغاز می کنند و بعد از 8 سال یک بار دیگر به دنبال قهرمانی این رقابت ها هستند.

تیم والیبال نوجوانان ایران از فردا با بازی مقابل لهستان کار خود را در رقابت های جهانی آغاز می کند. ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال عنوان سوم را در تیم های پایه دارد و این در حالی است که چندین سال پایه های ایرانی در رتبه اول این رده بندی قرار داشتند.

ایران سال 2007 با بازیکنانی چون فرهاد قائمی، اشکان درخشان، مجتبی غیاثی، ادریس دانشفر، گل محمد سخاوی، علیرضا جدیدی، ابراهیم چابکیان و ... تواسنت عنوان قهرمانی جهان را کسب کند که هدایت این تیم را یویتسا ستکویچ بر عهده داشت

 

2سال بعد از قهرمانی در مکزیک یک بار دیگر ستکویچ تیمی را با ترکیب پوریا فیاضی، مجتبی میرزاجانپور، امیر غفور، فرهاد سال افزون، سعید شیرودی، سجاد تاری وردی، سامان فائزی، محمدرضا حسینی پویا و ... به جلوسو ایتالیا رفت و تواسنت تا دیدار پایانی راه پیدا کند اما نوجوانان نتوانستند صربستان را شکست دهند. بسیاری از بازیکنان همان دوره از مسابقات در حال حاضر جزو ستاره های والیبال امروز دنیا محسوب می شوند که در کنار بازیکنان ایران می توان به آتاناسویچ صرب، لوکارلی برزیلی و سندر آمریکایی اشاره کرد.
پس از 2009 دیگر نوجوانان ایرانی در رقابت های جهانی نتوانستند خودی نشان دهند. با توجه به نتایج کسب شده توسط تیمی که محمد وکیلی هدایت آن را بر عهده داشته است این امید می رود مسابقات 2015 نقطه برای شروع دوباره درخشش نوجوانان ایرانی در رقابت های جهانی باشد. مدت ها است بازیکنانی زیادی به والیبال ایران تزریق نشده اند و از همان نسل طلایی به این طرف تنها عبادی پور و معنوی نژاد توانسته است خود را به تیم ملی برسانند.

حالا از فردا نوجوانان ایرانی یک بار دیگر به مسابقات جهانی پا می گذارند تا یک بار دیگر تاریخ سازی کنند.

شاگردان وکیلی در نخستین دیدار خود از 18:30 روز شنبه به مصاف تیم نوجوانان لهستان می‌روند. تیم ایران پس از چین و روسیه در رنکینگ تیم‌های زیر 19 سال جهان در جایگاه سوم قرار دارد، بالاتر از تیمی چون لهستان که رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است. با این شرایط تقابل نوجوانان ایران و لهستان را می‌توان جدال سرنوشت‌ساز گروه C مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان توصیف کرد.

برنامه دیدارهای شاگردان محمد وکیلی در چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 19 سال جهان به وقت تهران به شرح زیر است:

شنبه 24 مرداد - ساعت 18:30، ایران - لهستان
یکشنبه 25 مرداد - ساعت 18:30، ایران - شیلی
دوشنبه 26 مرداد - ساعت 18:30، ایران - چین تایپه
سه‌شنبه 27 مرداد - ساعت 16:30، ایران - بلغارستان
با ارزوی موفقیت برای نمایندگان تورکمن صحرا رسول اقچلی و اسماعیل مسافر و دیگر بازیکنان تیم ملی

metman بازدید : 601 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:تیم ملی والیبال نوجوانان ایران بامداد امروز جمعه برای حضور در چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جهان راهی آرژانتین شد.

به گزارش ترکمن اسپورت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، چهاردهمين دوره اين رقابت ها از 23 مرداد تا اول شهريور در آرژانتين برگزار مي شود و تيم نوجوانان ايران در گروه C با تيم هاي لهستان، چين تايپه، شيلي و بلغارستان رقابت خواهد كرد

metman بازدید : 665 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دیدار تدارکاتی موفق به شکست تیم ملی قزاقستان شد.

به گزارش ترکمن اسپورت و به نقل ازروابط عمومی فدراسیون والیبال، هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از نهم مردادماه با حضور ۱۶ تیم در تهران آغاز و به مدت 9 روز پیگیری خواهد شد.

تیم ملی والیبال قزاقستان که در تهران به سر می برد، در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی والیبال نوجوانان ایران رفت و سه بر یک مغلوب شد

metman بازدید : 837 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانان شهرستان گنبدکاووس فینال مسابقات والیبال جام رمضان94 رده سنی نونهالان،خردسالان ونوجوانان درگنبدکاووس یه پایان رسید

metman بازدید : 767 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان که از دوبازیکن گنبدی (رسول آقچه لی و اسماعیل مسافر)در ترکیب خود بهره میبرد،شب گذشته به عنوان قهرمانی تورنمنت بین المللی سه جانبه ایتالیا دست یافت.

ترکمن اسپورت: سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان از ۱۶ بازیکن برای حضور در ششمین اردوی آمادگی این تیم دعوت کرد.

ترکمن اسپورت: مرحله سوم طرح بزرگ استعدادیابی والیبال از 24 فروردین ماه با حضور 300 نفر از برترین بازیکنان کشف شده 30 استان کشور برگزار می شود.

ترکمن اسپورت: غرفه موسسه خیریه احسان با حضور والیبالیستهای گنبدی در محوطه باغ ملی شهرستان گنبد کاووس افتتاح شد.

ترکمن اسپورت: فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران نام 300 بازیکن را برای حضور در مرحله سوم طرح بزرگ استعدادیابی والیبال اعلام کرد که در آن نام 16 بازیکن گلستای به چشم می خورد.

حامد دائی بازدید : 1084 نظرات (0)

ترکمن اسپورت: اسامی 25 بازیکن دعوت شده به اردوی انتخابی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران اعلام شد که در بین این اسامی نام سه بازیکن ترکمن به نامهای رسول آقچه لی، اسماعیل مسافر و صابر کاظمی نیز به چشم میخورد.

حامد دائی بازدید : 1148 نظرات (0)

ترکمن اسپورت: مرحله سوم طرح بزرگ استعدادیابی فدراسیون والیبال که قرار بود از دهم اسفندماه پیگیری شود، به درخواست مربیان و خانواده بازیکنان تغییر کرد.

حامد دائی بازدید : 1593 نظرات (0)

ترکمن اسپورت: نخستین اردوی انتخابی و آمادگی تیم ملی والیبال نوجوان پسر از سه شنبه 12 اسفندماه آغاز می شود.

ترکمن اسپورت: مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی نوجوانان باشگاه های برتر ایران از روز جمعه ۱۷ بهمن ماه به میزبانی استان کردستان در خانه والیبال شهر سنندج آغاز می شود و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

ترکمن اسپورت: مسابقات والیبال دختران دوره ابتدایی و متوسطه اول مدارس شهرستان گنبدکاووس که در قالب المپیاد شهرستانی برگزار می شد، روز چهارشنبه به پایان رسید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت یکی از جامع ترین پایگاههای اطلاع رسانی ورزشی منطقه ترکمن صحرا می باشد. این پایگاه ورزشی کار رسمی خود را از اول مهرماه 1393 آغاز کرد. همواره هدف و تلاش این پایگاه خدمت به ورزش منطقه ترکمن صحرا بوده و وابسته به هیچ جناح و گروه خاصی نیست. از شما دوستان عزیز دعوت می شود با پیوستن به این خانواده بزرگ ورزشی برای تیم خبری پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت دلگرمی بزرگی باشید. با تشکر: مدیر پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    والیبال گنبد چگونه تیمی بدهد؟
    به نظر شمابهترین بازیکن تیم والیبال جواهری گنبد در لیگ 94 کدام بازیکن می باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1008
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 963
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 578
  • بازدید ماه : 433
  • بازدید سال : 11,342
  • بازدید کلی : 2,357,582
  • کدهای اختصاصی