loading...
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
آموزش رویت 0 239 amirzarbakhsh
چت روم و گفتگوی انجمن (خرداد ماه 94 ) 87 9058 asma58
جاذبه های گردشگری مشهد 0 560 fns4565
خبر عـــــــــــــــــــــالـــی دارم برا هواداران فـــــــرهاد قـــــــائمی 4 1514 mojtaba83
فینال تمام تورکمنی والیبال ساحلی را گنبدیها بردند 0 596 metman
مصاحبه با رضوان یارعلی نایب قهرمان والیبال جوانان ساحلی ایران 0 612 metman
با والیبالیست ترکمن نامهربانی شد و رفت 1 1281 shirin5
میکائیل تاجر بمب افکن ترمکن صحرا لژیونر شد 0 852 yashar
دعوت از آزمون برای دیدار با روحانی 0 729 metman
آقچه لی: در ست های دوم و سوم اشتباهات فردی زیادی داشتیم 0 605 metman
آقچه لی امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و ترکمنستان شد... 1 1075 metman
خط و نشان ایران برای حریفان/ ترکمنستان مقهور قدرت شاگردان عطایی شد 1 983 metman
برنامه کامل دور مقدماتی رقابت های والیبال قهرمانی جوانان آسیا 3 1134 metman
هاوش گنبد استارت زد 0 751 metman
عطایی ترکیب نهایی تیم ملی جوانان را اعلام کرد 0 610 metman
اکبری: جای خالی قائمی در تیم ملی احساس می‌شود 4 1305 metman
تبریک به حمید چوگان پاسور خوش اخلاق وبا تجربه گنبدی 1 1079 salmani
عکس های ستاره های ورزشی ترکمن صحرا در مجلات و روزنامه های ایرانی و خارجی 19 3110 metman
قبولی دونفر از فوتبالیست های نونهال گنبدی در تست آکادمی بارسلون 1 1374 metman
منصور جزیده: سابقه والیبالی ام روشن است منتها کلاس لابی گری را ندیدم. 0 633 metman

ترکمن اسپورت: تیم فوتبال شهدای آق قلا با برتری مقابل تیم استقلال بندرگز در فاصله ۲ هفته تا اتمام مسابقات لیگ برتر باشگاههای استان ، عنوان قهرمانی خود در این رقابت ها را مسجل کرد.

حامد دائی بازدید : 1038 نظرات (0)

ترکمن اسپورت: سرمربی تیم بوکس گلستان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم بوکس استان گلستان با کسب سه مدال طلا، نقره و برنز در جایگاه سوم کشور ایستاد.

ترکمن اسپورت: هفته پنجم رقابت های سوارکاری کورس پاییزه کشور عصر جمعه در میان استقبال زیاد علاقه مندان به سوارکاری در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار شد.

ترکمن اسپورت: هفته چهارم لیگ برتر والیبال نشسته ایران روز پنجشنبه ششم آذرماه در حالی پیگیری میشود که در یکی از بازیهای حساس این هفته تیم والیبال نشسته روانکاران گنبد کاووس باید ساعت 14:30 عصر همین روز در سالن شهدای چای بوئین این شهرستان از تیم ذوب آهن اصفهان پذیرایی کند.

حامد دائی بازدید : 1040 نظرات (0)

ترکمن اسپورت: عیسی سنگدوینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این تیم به منظور حضور در رقابت های انتخابی نیروهای مسلح، خود را آماه می کند.

ترکمن اسپورت: هفته چهارم لیگ برتر والیبال عصر امروز چهارشنبه با شش دیدار پیگیری شد که از ساعت ۱۷ دو تیم شهرداری تبریز و جواهری گنبد در سالن پورشریفی به مصاف هم رفتند و در نهایت شهرداری تبریز موفق شد حریف را با نتیجه سه بر صفر بدرقه کند.

ترکمن اسپورت: اسماعیل مسافر نوجوان آینده دار والیبال ترکمن صحرا که امسال در تیم ارتعاشات صنعتی ایران توپ میزند همچنان در حال خوش درخشیدن در این تیم میباشد.
او در دریافت و سرویس و حتی امتیاز آوری در آبشار، خود را به مربیان با شخصیت و خوش فکر تیمی که در آن بازی میکند ثابت کرده است.

ترکمن اسپورت: به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، صبح امروز (دوشنبه) جلسه کمیته انضباطی پیرو مسائل به وجود آمده در بازی میزان مشهد و پیکان تهران با حضور مسئولین فدراسیون، سازمان لیگ، کمیته انضباطی، نمایندگان وزارت ورزش و تیم ها تشکیل شد و پس از بررسی گزارش ناظر مسابقه و شنیدن صحبت های طرفین آرای زیر صادر شد:

ترکمن اسپورت: تیم های ملی والیبال ساحلی الف و ب ایران بامداد امروز (سه شنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شدند و مورد استقبال مسئولین فدراسیون از جمله محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال و عبدالعزیز عزیزخانی رییس سازمان ساحلی قرار گرفتند.

ترکمن اسپورت: هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام زنده یاد حسین معدنی در حالی در روز چهارشنبه پنجم آذرماه پیگیری می‌شود که تیم والیبال تعاون گنبد این هفته استراحت دارد و تیم والیبال جواهری گنبد نیز باید در تبریز به مصاف تیم والیبال شهرداری این شهر برود.

iman بازدید : 335 نظرات (0)

 

 

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون جانبازان و معلولان، بر این اساس تیم گسترش فولاد تبریز با سه بازی و 9 امتیاز صدرنشین است و تیم‎های روانکارهای گنبد با سه بازی و 8 امتیاز و ثامن الحجج سبزوار با دو بازی و 6 امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم این جدول قرار دارند.

در ادامه، تیم‌های نفت و گاز گچساران با سه بازی و 4 امتیاز، شهرداری ارومیه با سه بازی و 3 امتیاز، ذوب آهن اصفهان با دو بازی و 2 امتیاز به ترتیب در جایگاه‎های چهارم تا ششم هستند.

گز سکه اصفهان با دو بازی و یک امتیاز، پالایش نفت آبادان با یک بازی و بدون امتیاز و شهرداری آبادان با سه بازی و بدون امتیاز در جایگاه هفتم تا نهم قرار گرفته‌اند.

هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر طی روزهای 6 و 7 آذر به میزبانی تبریز، آبادان، گنبد و گجساران پیگیری خواهد شد.

 

iman بازدید : 474 نظرات (0)

 

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بر اساس اعلام سازمان لیگ با توجه به گزارش ناظر مسابقه پیکان تهران و میزان مشهد و همچنین شرایط سالن مهران، از این منبعد کلیه مسابقات خانگی میزان مشهد در سالن شهید بهشتی این شهر برگزار خواهد شد.
متن نامه ارسالی فدراسیون والیبال به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای حلمی
مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی میزان مشهد
با سلام،
احتراماً، براساس گزارش ناظرمسابقه پیکان تهران ومیزان مشهد وباتوجه به شناختی که ازسالن مهران داریم امکان برگزاری مسابقه درسالن مهران مقدور نمی باشد. لذا منبعدکلیه مسابقات درسالن شهید بهشتی که مورد تائید این فدراسیون می باشد برگزار خواهد شد.

محمدرضا داورزنی

ترکمن اسپورت: احمد نوراللهی بازیکن جوان و آینده دار گلستانی تیم فوتبال پرسپولیس تهران عصر روز جمعه با شماره 28 در شهرآورد 79 به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و نمایش نسبتا خوبی را ارائه کرد و توانست برای تیمش مثمر ثمر باشد.

ترکمن اسپورت: دور مقدماتی لیگ برتر نوجوانان سال جاری از نهم آذرماه به میزبانی دو شهر گنبد و شیراز آغاز خواهد شد.

ترکمن اسپورت: تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران  در مجموعه با پنج پیروزی و پذیرش تنها یک شکست برابر اندونزی به مدال نقره چهارمین دوره بازی های ساحلی آسیا دست یافت.

ترکمن اسپورت: سومین هفته از لیگ برتر والیبال نشسته سال 93، با برگزاری چهار دیدار در آبادان، اصفهان، سبزوار و گچساران پیگیری شد که در یکی از بازیها تیم والیبال نشسته روانکاران گنبدکاووس موفق شد بر میزبان گچسارانی خود غلبه کند .

ترکمن اسپورت: هفته سوم مسابقات سوارکاری کورس پاییزه گنبدکاووس روز پنجشنبه 28 آبان 93 پیگیری شد که در کورس اول مادیان "ایران گل" که متعلق به باشگاه فرهنگی ورزشی تعاون گنبد میباشد موفق شد دز زمان یک دقیقه و دوازده ثانیه مقام اول این کورس را به خودش اختصاص دهد.

تعداد صفحات : 60

درباره ما
Profile Pic
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت یکی از جامع ترین پایگاههای اطلاع رسانی ورزشی منطقه ترکمن صحرا می باشد. این پایگاه ورزشی کار رسمی خود را از اول مهرماه 1393 آغاز کرد. همواره هدف و تلاش این پایگاه خدمت به ورزش منطقه ترکمن صحرا بوده و وابسته به هیچ جناح و گروه خاصی نیست. از شما دوستان عزیز دعوت می شود با پیوستن به این خانواده بزرگ ورزشی برای تیم خبری پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت دلگرمی بزرگی باشید. با تشکر: مدیر پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    والیبال گنبد چگونه تیمی بدهد؟
    به نظر شمابهترین بازیکن تیم والیبال جواهری گنبد در لیگ 94 کدام بازیکن می باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1008
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 963
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 391
  • بازدید ماه : 246
  • بازدید سال : 11,155
  • بازدید کلی : 2,357,395
  • کدهای اختصاصی