loading...
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
آموزش رویت 0 239 amirzarbakhsh
چت روم و گفتگوی انجمن (خرداد ماه 94 ) 87 9059 asma58
جاذبه های گردشگری مشهد 0 560 fns4565
خبر عـــــــــــــــــــــالـــی دارم برا هواداران فـــــــرهاد قـــــــائمی 4 1514 mojtaba83
فینال تمام تورکمنی والیبال ساحلی را گنبدیها بردند 0 596 metman
مصاحبه با رضوان یارعلی نایب قهرمان والیبال جوانان ساحلی ایران 0 613 metman
با والیبالیست ترکمن نامهربانی شد و رفت 1 1281 shirin5
میکائیل تاجر بمب افکن ترمکن صحرا لژیونر شد 0 852 yashar
دعوت از آزمون برای دیدار با روحانی 0 729 metman
آقچه لی: در ست های دوم و سوم اشتباهات فردی زیادی داشتیم 0 605 metman
آقچه لی امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و ترکمنستان شد... 1 1075 metman
خط و نشان ایران برای حریفان/ ترکمنستان مقهور قدرت شاگردان عطایی شد 1 984 metman
برنامه کامل دور مقدماتی رقابت های والیبال قهرمانی جوانان آسیا 3 1134 metman
هاوش گنبد استارت زد 0 751 metman
عطایی ترکیب نهایی تیم ملی جوانان را اعلام کرد 0 610 metman
اکبری: جای خالی قائمی در تیم ملی احساس می‌شود 4 1305 metman
تبریک به حمید چوگان پاسور خوش اخلاق وبا تجربه گنبدی 1 1079 salmani
عکس های ستاره های ورزشی ترکمن صحرا در مجلات و روزنامه های ایرانی و خارجی 19 3110 metman
قبولی دونفر از فوتبالیست های نونهال گنبدی در تست آکادمی بارسلون 1 1374 metman
منصور جزیده: سابقه والیبالی ام روشن است منتها کلاس لابی گری را ندیدم. 0 634 metman
metman بازدید : 3971 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:وقتی رامبد جوان در برنامه خندوانه از سردار آزمون درباره بزرگ ترین آرزویش سوال کرد، شاید تصور اینکه مهاجم خوش خنده تیم ملی فوتبال دیدار با دکتر حسن روحانی را بر زبان آورد، نداشت. سردار اما اعلام کرد دوست دارد روحانی را از نزدیک ببیند و با او درباره شرایط تیم ملی صحبت کند.

metman بازدید : 1064 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:هیچ فوتبالیستی بیشتر از اسطوره ایرانی فوتبال، علی دایی، گل ملی نزده است. در واقع خوشحالی منحصر به فرد او پس از گلزنی همواره در ذهن فوتبال دوستان آسیایی باقی خواهد ماند.

دایی که شایسته این وجهه جهانی است، در 149 بازی ملی برای ایران 109 گل به ثمر رساند و در سال 2006 از فوتبال بازنشسته شد. رکوردی که به نظر می‌تواند تا همیشه باقی بماند ولی ممکن است توسط یک رقیب جوان شکسته شود.

metman بازدید : 3350 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:ملی‌پوش ایرانی روستوف که اخیراً از سوی سایت مسابقات لیگ برتر روسیه بهترین بازیکن ماه می این رقابت‌ها شده بود، عنوان پنجمین بازیکن ارزشمند فصل جاری لیگ برتر این کشور را به‌دست آورد.

metman بازدید : 3298 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:شاگردان قربان بردیف تنها دو امتیاز برای ثبت عنوانی ماندگار کم آوردند و در نهایت به مقام نایب قهرمانی لیگ روسیه رسیدند.

metman بازدید : 3490 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:سردار آزمون تعریف یک سانتر فوروارد کلاسیک است. در فوتبال حرفه ای سانتر فوروارد فقط به مهاجمی اطلاق نمی شود که که توپ های هوایی که از کناره ها سانتر می شود را به هدف نزدیک کند. سانتر فوروارد حرفه ای می بایست قادر به بازی ترکیبی، بازی بدون توپ برای ایجاد فضا و در نهایت ایجاد موقعیت و... باشد که سردار این نقش را به خوبی پیاده می کند.

metman بازدید : 1026 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:اسامی تیم ملی ایران برای دو دیدار ایران در مقدماتی جام جهانی برابر دو تیم هندوستان و عمان در حالی اعلام شد که سهم استان گلستان 3 نفر است.

metman بازدید : 914 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:مهاجم 21 ساله گنبدی روستوف و تیم ملی ایران دیروز مسیر گنبد – تهران را پیمود تا به بیمارستان آسیا برود و از سارا عبدالمالکی، راگبی باز جوان و آسیب دیده تیم ملی عیادت کند.

metman بازدید : 782 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:در نظرسنجی برنامه ی تلویزیونی نود،سردار آزمون بازیکن گلستانی (گنبدی)تیم ملی و باشگاه روستوف روسیه بعنوان جوان اول فوتبال ایران انتخاب شدواحمد نوراللهی دیگر بازیکن گلستانی (آزادشهر)تیم ملی و باشگاه پرسپولیس رتبه دوم را کسب کرد.

metman بازدید : 807 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:مهمان این هفته برنامه نود سردار آزمون بود که از آخرین دعوتش به این برنامه بیش از سه سال می گذرد. آزمون که در آن زمان به عنوان بازیکنی کمتر شناخته شده توسط مخاطبان در این برنامه حضور داشت و البته بعد از اظهارنظر جالبش درباره زندگی خصوصی اش در روسیه به سوژه ای جذاب تبدیل شده بود این بار در حالی برابر عادل فردوسی پور قرار گرفت که یکی از مهره های ثابت تیم ملی و روستوف روسیه محسوب می شود

metman بازدید : 953 نظرات (1)

ترکمن اسپورت:سردار می‌گوید دوست دارد به پیراهن ایران خدمت کند اما حضورش در انتخابی المپیک منوط به رسیدن به آمادگی و کسب مجوز از سوی باشگاه روستوف روسیه است.

metman بازدید : 921 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:مهاجم ملی‌پوش ایرانی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت اما گلی که در دقیقه 90 برای روستوف به ثمر رساند با بی‌دقتی هم‌تیمی‌هایش سوخت.

metman بازدید : 681 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:مهاجم ایرانی و گنبدی تیم روستوف روسیه در آغاز دور برگشت رقابت های لیگ برتر روسیه به ترکیب تیمش برگشت اما نتوانست مانع توقف روستوف شود.

metman بازدید : 783 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با 4 گل و 2 پاس گل را می توان ارزشمندترین بازیکن تیم ملی در 9 بازی انجام داده در سال 94 دانست.

metman بازدید : 805 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:سردار آزمون صحبت‌های جالبی درباره خاطراتش با دیگر بازیکنان تیم ملی و همچنین زندگی شخصی‌اش انجام داده،مصاحبه‌ی خواندنی جوان محبوب ایران و البته کی روش را از دست ندهید.

metman بازدید : 1181 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:15 سال پیش در گلستان، پسری به دنیا آمد که هم اکنون یکی از ملی پوشان فوتبال کشور محسوب می شود. «عبدالرئوف نجاری» هرچند در گنبدکاووس دیده به جهان گشود اما به خاطر شرایط شغل پدرش ساکن تهران است. با هماهنگی وحید تجری مالک تیم امیدگلستان، فرصتی دست داد تا در خدمت این ملی پوش فوتبال کشورمان باشیم.

metman بازدید : 756 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:حمید علیدوستی اسامی بازیکنان اعزامی به مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 16 سال آسیا را اعلام کرد.

به گزارش "ترکمن اسپورت" و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آخرین اردوی تیم ملی نوجوانان از 19 تا 22 شهریورماه در آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود و بعد از آن بازیکنان برای حضور در رقابت های مقدماتی نوجوانان صبح روز دوشنبه 23 شهریورماه به تبریز اعزام می شوند. برهمین اساس سرمربی این تیم 23 بازیکن را به این مسابقات دعوت کرد.

metman بازدید : 769 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:سردار در مورد بازی مقابل گوام به خبرنگار " ورزش سه " می گوید:« بازی خوبی بود. گوام تا قبل از تقابل با ما دو برد بدست آورده و شش امتیازی بود. ما آنها را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم. آنها نتوانستند کاری را که قبل از بازی می گفتند انجام بدهند. 90 دقیقه حمله کردیم. حتی برای یک دقیقه هم عقب نکشیدیم. البته بیشتر از شش گل هم می توانستیم بزنیم که انگار قسمت نبود. امیدوارم مقابل هند هم بتوانیم یک بازی زیبا به نمایش بگذاریم و سه امتیاز را بگیریم.»

 

metman بازدید : 668 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:به گزارش ترکمن اسپورت به نقل از "ورزش سه"، ایران با نمایش تهاجمی از دقیقه 3 بارها و بارها دروازه گوام را با خطر مواجه کردو در نهایت با نتیجه قاطع حریف خود را پشت سر گذاشت. ایران با پیروزی در این دیدار 4 امتیازی شد و برای مسابقه با هند به این کشور سفر خواهد کرد.

metman بازدید : 488 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ۲۳ بازیکن را برای دو بازی با تیم‌های گوام و هند درمرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات دعوت کرد که نام شجاعی و انصاریفرد در این فهرست دیده نمی‌شود.

metman بازدید : 1023 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:سردار آزمون در هفته پنجم لیگ روسیه و در دیداری حساس موفق شد تک گل روستوف را وارد دروازه زسکامسکو کند. وارد دروازه صدرنشین لیگ روسیه که از روستوف میزبانی می کرد. آزمون در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" می گوید:« بازی سنگینی بود. زسکا تا پایان هفته پنجم صدرنشین مطلق لیگ بود. با کسب 5 برد در 5 بازی. ما به این صدرنشینی کاری نداشتیم. به مسکو رفتیم تا امتیاز بگیریم. خیلی زود هم به گل رسیدیم. در دقیقه 11 اما در ادامه شاهد حملات مداوم زسکا بودیم. آنها نمی خواستند در زمین خودی شکست بخورند. بالاخره هم توانستند دو گل به ما بزنند. البته که داوری هم در به ثمر رسیدن گلهایشان نقش داشت.»

metman بازدید : 776 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:به گزارش ترکمن اسپورت و به نقل از خبرگزاری فارس،‌از هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول روسیه، روستوف در حضور سردار آزمون مهاجم ایرانی خود میهمان زسکا مسکو روسیه بود و با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت یکی از جامع ترین پایگاههای اطلاع رسانی ورزشی منطقه ترکمن صحرا می باشد. این پایگاه ورزشی کار رسمی خود را از اول مهرماه 1393 آغاز کرد. همواره هدف و تلاش این پایگاه خدمت به ورزش منطقه ترکمن صحرا بوده و وابسته به هیچ جناح و گروه خاصی نیست. از شما دوستان عزیز دعوت می شود با پیوستن به این خانواده بزرگ ورزشی برای تیم خبری پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت دلگرمی بزرگی باشید. با تشکر: مدیر پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    والیبال گنبد چگونه تیمی بدهد؟
    به نظر شمابهترین بازیکن تیم والیبال جواهری گنبد در لیگ 94 کدام بازیکن می باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1008
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 963
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 438
  • بازدید ماه : 293
  • بازدید سال : 11,202
  • بازدید کلی : 2,357,442
  • کدهای اختصاصی