loading...
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
آموزش رویت 0 239 amirzarbakhsh
چت روم و گفتگوی انجمن (خرداد ماه 94 ) 87 9059 asma58
جاذبه های گردشگری مشهد 0 560 fns4565
خبر عـــــــــــــــــــــالـــی دارم برا هواداران فـــــــرهاد قـــــــائمی 4 1514 mojtaba83
فینال تمام تورکمنی والیبال ساحلی را گنبدیها بردند 0 597 metman
مصاحبه با رضوان یارعلی نایب قهرمان والیبال جوانان ساحلی ایران 0 613 metman
با والیبالیست ترکمن نامهربانی شد و رفت 1 1282 shirin5
میکائیل تاجر بمب افکن ترمکن صحرا لژیونر شد 0 852 yashar
دعوت از آزمون برای دیدار با روحانی 0 729 metman
آقچه لی: در ست های دوم و سوم اشتباهات فردی زیادی داشتیم 0 606 metman
آقچه لی امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و ترکمنستان شد... 1 1075 metman
خط و نشان ایران برای حریفان/ ترکمنستان مقهور قدرت شاگردان عطایی شد 1 984 metman
برنامه کامل دور مقدماتی رقابت های والیبال قهرمانی جوانان آسیا 3 1135 metman
هاوش گنبد استارت زد 0 751 metman
عطایی ترکیب نهایی تیم ملی جوانان را اعلام کرد 0 610 metman
اکبری: جای خالی قائمی در تیم ملی احساس می‌شود 4 1305 metman
تبریک به حمید چوگان پاسور خوش اخلاق وبا تجربه گنبدی 1 1079 salmani
عکس های ستاره های ورزشی ترکمن صحرا در مجلات و روزنامه های ایرانی و خارجی 19 3110 metman
قبولی دونفر از فوتبالیست های نونهال گنبدی در تست آکادمی بارسلون 1 1374 metman
منصور جزیده: سابقه والیبالی ام روشن است منتها کلاس لابی گری را ندیدم. 0 634 metman
metman بازدید : 546 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:ملی پوشان تیم والیبال نشسته آقایان تمرینات آماده سازی مسابقات خود را برای حضور در مسابقات بین قاره ای و پارالمپیک ریو آغاز کردند.

metman بازدید : 4497 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:علیرضا قلی زاده، مسئول کمیته والیبال ساحلی انجمن والیبال معلولین از برگزاری ششمین دوره رقابت های قهرمانی کشور والیبال ساحلی خبر داد.

metman بازدید : 750 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته از برگزاری ششمین مرحله تمرینات تیم ملی برای آمادگی بازی های پارالمپیک و مسابقات جام بین قاره ای خبر داد.

metman بازدید : 614 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:رقابت های نیم فصل اول لیگ برتر والیبال نشسته سال 94 در حالی به پایان می رسد که تیم ثامن الحجج سبزوار موفق شد با 21 امتیاز صدر نشین دور رفت باشد.پس از تیم ثامن الحجج، تیم های ذوب آهن اصفهان با 17 امتیاز، پالایش نفت آبادان با 12 امتیاز، روان کارهای گلستان با 11 امتیاز، گسترش فولاد تبریز با 10 امتیاز، شهرداری ارومیه با 8 امتیاز، نفت و گاز گچساران با 5 امتیاز و هیات اصفهان بدون کسب امتیاز به ترتیب در جایگاههای دوم تا هشتم قرار گرفتند.

metman بازدید : 696 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:نشست هماهنگی برگزاری رقابت های لیگ والیبال نشسته سال 94 به میزبانی فدراسیون برگزار شد.

در این نشست که به صورت جداگانه برای مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته یک برگزار شد، نمایندگان تیم هایی که آمادگی خود را برای شرکت در این مسابقات اعلام کرده بودند، حضور داشتند و در خصوص تاریخ و نحوه برگزاری مسابقات بحث و تبادل نظر شد.

metman بازدید : 781 نظرات (0)

فرشید عاشوری ، احمد ایری ، آرش خرمالی ، عبدالسلیم شعار، آرش قره قلپاقی و حسین فرزانه به اردوی آمادگی تیم ملی (ب) والیبال نشسته ایران دعوت شدند .

ترکمن اسپورت: دومين مرحله تمرينات ملی پوشان تيم های الف و ب، به ميزبانی تهران با حضور 4 بازیکن گلستانی در این اردو برگزار می شود.

حامد دائی بازدید : 1090 نظرات (0)

ترکمن اسپورت: ملی پوشان تيم واليبال نشسته الف برای شرکت در اردوی آمادگی مسابقات خواهر خوانده های اصفهان فراخوانده شدند.

ترکمن اسپورت: دیدار رده بندی لیگ برتر والیبال نشسته فردا (پنج شنبه) بین تیم های روانکاران گنبد کاووس و شهرداری ارومیه برگزار می شود.

ترکمن اسپورت: فرشيد عاشوری، بازيکن اسبق تيم ملی واليبال نشسته و مربی فعلی تيم روانکاران گنبد در گفتگو با روابط عمومی فدراسيون گفت: تيم واليبال نشسته گنبد با حمايت شرکت بازرگانی روان کاران گنبد، در ليگ برتر حضور داشت و تنها تيمی است که بدنه آن اعم از بازيکنان و کادر فنی، کاملا بومی است.

ترکمن اسپورت: تیم والیبال نشسته روانکاران گنبدکاووس در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر مقابل تیم گسترش فولاد تبریز شکست خورد و از صعود به فینال این مسابقات بازماند.

ترکمن اسپورت: از دور رفت مسابقات سوپر لیگ والیبال نشسته جانبازان معلولین باشگاههای کشور مرحله پلی آف بعدازظهر امروز برگزار گردید که طی آن تیم روانکاران گنبدکاووس مقابل گسترش فولاد تبریز با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

ترکمن اسپورت: مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال نشسته با حضور چهار تیم روانکاران گنبدکاووس، گسترش فولاد تبریز، ثامن الحجج سبزوار و شهرداری ارومیه برگزار می شود.

ترکمن اسپورت: رقابت های هفته هشتم از مرحله برگشت لیگ برتر والیبال نشسته با برگزاری چهار دیدار در گنبد، تبریز و ارومیه برگزار خواهد شد که در یکی از بازیهای حساس این هفته تیم سوم جدول باید از تیم صدرنشین در سالن شهدای چای بوئین شهرستان گنبدکاووس پذیرایی کند.

ترکمن اسپورت: رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال نشسته (هفته پنجم مرحله برگشت) پنجشنبه، 23 بهمن ماه با برگزاری چهار دیدار در شهرهای تبریز، گنبد، گچساران و سبزوار پیگیری می‌شود. که در یکی از بازیهای مهم این هفته روانکارهای گنبد کاووس باید از تیم گز سکه اصفهان پذیرایی کند.

ترکمن اسپورت: رقابت های چهارمین هفته از مرحله برگشت لیگ برتر والیبال نشسته با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد که در یکی از این دیدارها تیم روانکاران گنبدکاووس مقابل ذوب آهن اصفهان به برتری رسید.

حامد دائی بازدید : 2941 نظرات (0)

ترکمن اسپورت: هفته سوم دور برگشت لیگ برتر والیبال نشسته با پیروزی تیم‌های گسترش فولاد تبریز، نفت و گاز گچساران، ثامن الحجج سبزوار و شهرداری ارومیه به پایان رسید.

ترکمن اسپورت: سومین هفته از رقابت های مرحله برگشت لیگ برتر والیبال نشسته طی روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می شود که در یکی از بازیهای مهم این هفته روز پنجشنبه روانکاران در گنبد کاووس از تیم نفت و گاز گچساران پذیرایی میکند.

ترکمن اسپورت: در دومین هفته از مرحله برگشت لیگ برتر تیم والیبال نشسته روانکاران گنبدکاووس موفق شد تیم شهرداری تبریز را با قاطعیت شکست دهد.

ترکمن اسپورت: زهرا دانایی طوس تنها نماینده بانوان گلستان در مسابقات پاراآسیایی اینچئون از کاستی ها و عدم توجه کافی به ورزش خصوصا ورزش بانوان می گوید.

ترکمن اسپورت: عصر روز پنجشنبه یازدهم دیماه توسط مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی تعاون گنبد از بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال نشسته روانکاران گنبد تجلیل و قدردانی شد.

حامد دائی بازدید : 1152 نظرات (0)

ترکمن اسپورت: دانایی طوس گفت : پس از بازگشتم از مسابقات پاراآسیایی، هیچ اقدامی برای تشویق بنده انجام نشد. کمترین انتظار این بود که یک مراسم استقبال ساده صورت گیرد و یا به منزل ما بیایند و یا حداقل با نصب یک بنر، به دیگر معلولین جهت انجام فعالیت‌های خود انگیزه و امید بدهند.

ترکمن اسپورت: تیم والیبال نشسته روانکارای گنبدکاووس در هفته ششم از دور رفت لیگ برتر والیبال نشسته کشور جمعه شب از تیم والیبال نشسته گسترش فولاد تبریز شکست خورد.

ترکمن اسپورت: ششمین هفته از رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته با برگزاری چهار دیدار پیگیری می شود که در یکی از مهمترین دیدارها تیم والیبال نشسته روانکاران گنبد کاووس از تیم والیبال نشسته گسترش فولاد تبریز پذیرایی میکند.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت یکی از جامع ترین پایگاههای اطلاع رسانی ورزشی منطقه ترکمن صحرا می باشد. این پایگاه ورزشی کار رسمی خود را از اول مهرماه 1393 آغاز کرد. همواره هدف و تلاش این پایگاه خدمت به ورزش منطقه ترکمن صحرا بوده و وابسته به هیچ جناح و گروه خاصی نیست. از شما دوستان عزیز دعوت می شود با پیوستن به این خانواده بزرگ ورزشی برای تیم خبری پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت دلگرمی بزرگی باشید. با تشکر: مدیر پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    والیبال گنبد چگونه تیمی بدهد؟
    به نظر شمابهترین بازیکن تیم والیبال جواهری گنبد در لیگ 94 کدام بازیکن می باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1008
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 963
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 475
  • بازدید ماه : 330
  • بازدید سال : 11,239
  • بازدید کلی : 2,357,479
  • کدهای اختصاصی