loading...
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
آموزش رویت 0 240 amirzarbakhsh
چت روم و گفتگوی انجمن (خرداد ماه 94 ) 87 9059 asma58
جاذبه های گردشگری مشهد 0 560 fns4565
خبر عـــــــــــــــــــــالـــی دارم برا هواداران فـــــــرهاد قـــــــائمی 4 1514 mojtaba83
فینال تمام تورکمنی والیبال ساحلی را گنبدیها بردند 0 597 metman
مصاحبه با رضوان یارعلی نایب قهرمان والیبال جوانان ساحلی ایران 0 613 metman
با والیبالیست ترکمن نامهربانی شد و رفت 1 1282 shirin5
میکائیل تاجر بمب افکن ترمکن صحرا لژیونر شد 0 852 yashar
دعوت از آزمون برای دیدار با روحانی 0 729 metman
آقچه لی: در ست های دوم و سوم اشتباهات فردی زیادی داشتیم 0 606 metman
آقچه لی امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و ترکمنستان شد... 1 1075 metman
خط و نشان ایران برای حریفان/ ترکمنستان مقهور قدرت شاگردان عطایی شد 1 984 metman
برنامه کامل دور مقدماتی رقابت های والیبال قهرمانی جوانان آسیا 3 1135 metman
هاوش گنبد استارت زد 0 751 metman
عطایی ترکیب نهایی تیم ملی جوانان را اعلام کرد 0 611 metman
اکبری: جای خالی قائمی در تیم ملی احساس می‌شود 4 1305 metman
تبریک به حمید چوگان پاسور خوش اخلاق وبا تجربه گنبدی 1 1079 salmani
عکس های ستاره های ورزشی ترکمن صحرا در مجلات و روزنامه های ایرانی و خارجی 19 3110 metman
قبولی دونفر از فوتبالیست های نونهال گنبدی در تست آکادمی بارسلون 1 1374 metman
منصور جزیده: سابقه والیبالی ام روشن است منتها کلاس لابی گری را ندیدم. 0 634 metman
metman بازدید : 912 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:فرهاد قائمی ستاره ملی پوش گنبدی تیم ملی والیبال که موفق شد در فصل گذشته لیگ به همراه پیکان به مقام قهرمانی دست یابد برای ادامه همکاری با این تیم به توافق رسید.

metman بازدید : 665 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دیدار تدارکاتی موفق به شکست تیم ملی قزاقستان شد.

به گزارش ترکمن اسپورت و به نقل ازروابط عمومی فدراسیون والیبال، هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از نهم مردادماه با حضور ۱۶ تیم در تهران آغاز و به مدت 9 روز پیگیری خواهد شد.

تیم ملی والیبال قزاقستان که در تهران به سر می برد، در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی والیبال نوجوانان ایران رفت و سه بر یک مغلوب شد

metman بازدید : 660 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:سرمربی تیم ملی والیبال ایران اسامی 12 بازیکن شرکت کننده در رقابت های قهرمانی آسیا را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از نهم مردادماه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در تهران آغاز و به مدت 9 روز پیگیری خواهد شد.

حامد دائی بازدید : 1345 نظرات (0)

ترکمن اسپورت: تیم ملی والیبال دانشجویان ایران که قرار است به زودی در مسابقات والیبال دانشجویان قهرمانی آسیا شرکت کند نام ادریس دانشفر را از فهرست نهایی خود حذف کرد و یک غیر دانشجو را به جای این والیبالیست بندرترکمنی اضافه کرد.

ترکمن اسپورت: مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت از برگزاری مسابقان جام رمضان ویژه آقایان و خانم‌ها در سه رشته والیبال، فوتسال و فوتبال در این شهرستان خبر داد.

حامد دائی بازدید : 1056 نظرات (0)

ترکمن اسپورت: تکریم از شاعر نامی ترکمن؛ مختومقلی قلی فراغی  در آستانه دویست و هشتاد و دومین زادروز  وی تکاپوی خاصی را در میان ترکمنان ایجاد می نماید.

ترکمن اسپورت: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان گفت: به مناسبت فرا رسيدن بعثت پيامبر اكرم (ص) مسابقه واليبال مردان تحت عنوان جام بهاره در گرگان برگزار می شود.

حامد دائی بازدید : 1119 نظرات (0)

ترکمن اسپورت: والیبال شهرستان گنبد در تاریخ والیبال ایران سهم بزرگی داشته که از تیم داری در مسابقات استانی گرفته تا حضور در لیگ های مختلف کشور و تحویل بازیکنان متعدد به تیم ملی باعث شده  نام گنبد همواره یکی از پر رنگ ترین منطقه های والیبال خیز در ایران باشد.

حامد دائی بازدید : 3406 نظرات (0)

ترکمن اسپورت: پنج شنبه بیست و چهارم اردیبهشت ماه به مناسبت نکوداشت 282 مین سالروز تولد مختومقلی فراغی مسابقات والیبال و کشتی ترکمنی ( گؤرش ) در آق توقای برگزار می شود.

حامد دائی بازدید : 1220 نظرات (0)

ترکمن اسپورت: تیم ملی والیبال بانوان زیر 23 ایران روزهای پایانی تمریناتش را برای حضور در رقابت های قهرمانی زیر 23 ساله های قاره آسیا، انتخابی جهان که از 11 اردیبهشت در کشور فیلیپین برگزار خواهد شد، زیر نظر کادرفنی دنبال می کند.

حامد دائی بازدید : 1581 نظرات (1)

ترکمن اسپورت: نشریه گلشن مهر در صفحه ورزشی روز چهارشنبه با اشاره به حضور سه والیبالیست ترکمن در اردوی تیم ملی در آستانه رقابت های لیگ جهانی 2015 نوشت: اهالی والیبال ترکیب دانشفر، قائمی و تاجر در هر تیمی را مثلث قدرت می دانند حال باید دید آیا سرمربی نیز اعتقادی به تشکیل این مثلث در تیمش دارد!

حامد دائی بازدید : 1036 نظرات (1)

ترکمن اسپورت: هادی سیدنیازی, جوونی که با بی عدالتی مسؤلین به تیم ملی والیبال جوانان دعوت نشد.!

حتما میپرسین داستان بی عدالتی چیه!؟

ترکمن اسپورت: بی گمان در بین موفق ترین های والیبال ایران باید از فرهاد قائمی نام برد. مصاحبه ای مفصل با فرهاد قائمی داشتیم که قسمت اول مصاحبه را میتوانید مشاهدا کنید

ترکمن اسپورت: شورای امنیت‌ملی با بسته پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان و معاونت زنان ریاست‌ جمهوری برای ورود زنان به سالن‌های ورزشی موافقت کرده است.

ترکمن اسپورت: فرهاد قائمی والیبالیست چپ دست و دوست داشتنی تیم ملی بسیار خوش اخلاق و طناز است. ملی پوش گنبدی همواره لبخند بر لب دارد و وقتی موضوع سوالات عجیب و غریب را با او در میان گذاشتیم استقبال کرد و شرط گذاشت کمی هم کمک کنیم

ترکمن اسپورت: با کمال تاسف خبردار شدیم آقای رضا فرجی، یکی از مربیان پرتلاش والیبال گنبد در غم از دست دادن مادر گرامیشان عزادار شده‌اند.

ترکمن اسپورت: دومین جشنواره و مسابقات کشوری پاراگلایدر که از 5 الی 7 فروردین در سایت پروازی رامیان برگزار گردید با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

حامد دائی بازدید : 1329 نظرات (0)

ترکمن اسپورت: فرهاد قائمی، رسول آقچه لی و اسماعیل مسافر در کمپ خدمات نورزی جوانان جمعیت هلال احمر گنبد در برج قابوس حضور یافتند و به عنوان عضو افتخاری به ارائه خدمات به مسافرین پرداختند.

ترکمن اسپورت: میکائیل تاجر پشت خط زن گنبدی تیم والیبال شهرداری تبریز که به همراه این تیم به مقام سوم لیگ برتر دست یافت و به واسطه بازی های خوبش به تیم ملی نیز دعوت شد در مورد شرایط والیبال شهر گنبد توضیحاتی داد.

حامد دائی بازدید : 1193 نظرات (0)

ترکمن اسپورت: نسبت به مصاحبه اخیر میکائیل تاجر با سایت طرفداری، من و هوادارای متعصب به والیبال گنبد درد دل کوچیکی داشتیم که امیدوارم میکائیل بتونه شرایط ما رو درک کنه

حامد دائی بازدید : 1117 نظرات (0)

ترکمن اسپورت: ستاره بی چون چرای تیم شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال در فصلی که گذشت، کسی نبود جز میکائیل تاجر.

این بازیکن گنبدی شهرداری با اسپک های مرگبار خود بارها و بارها تیم های حریف را با مشکل مواجه ساخت و به قدری خوب بود که کواچ سرمربی تیم ملی را مجاب کرد طلسم را شکسته و وی را به تیم ملی دعوت کند.

مصاحبه نوروزی سایت طرفداری با میکائیل تاجر را در ادامه بخوانید:

ترکمن اسپورت: غرفه موسسه خیریه احسان با حضور والیبالیستهای گنبدی در محوطه باغ ملی شهرستان گنبد کاووس افتتاح شد.

حامد دائی بازدید : 1986 نظرات (0)

ترکمن اسپورت: روزنامه ی ایران ورزشی مصاحبه ی جالب و مفصلی با حبیب کوزه لی اولین لژیونر ایرانی در لیگ والیبال قهرمانان اروپا انجام داده که در ادامه مطلب میتوانید شاهد این مصاحبه ی جذاب و خواندنی باشید:

ترکمن اسپورت: سومین دیدار یاران فرهاد قائمی و یاران میکائیل تاجر در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال برای راه یابی به دیدار نهایی یکشنبه 24 اسفندماه برگزار می شود، کدام تیم راهی فینال خواهد شد؟
پیکان تهران یا شهرداری تبریز؟؟؟

ترکمن اسپورت: طرح عضو گیری جامعه تحت پوشش والیبال کشور با موافقت وزارت ورزش و جوانان آغاز شد که یکی از ویژگی های آن اولویت خرید بلیت مسابقات والیبال برای اعضا است.

ترکمن اسپورت: بهمن سلطانی به ترتیب محمد موسوی، سعید معروف و فرهاد قائمی را به عنوان برترین بازیکنان ایران در سال 93 انتخاب کرد و از معنوی نژاد به عنوان پدیده این فصل نام برد.

 
حامد دائی بازدید : 1005 نظرات (0)

ترکمن اسپورت: عصر روز گذشته رسول آقچه لی کاپیتان تیم ملی نوجوانان به همراه سلیم چپرلی والیبالیست تیم ملی جوانان به سالن مشکات شهرستان گنبد کاووس رفتند تا با خردسالان کانون والیبال حسین دوجی دیدار داشته باشند.
این دو اسطوره جوان با استعدادهای آینده والیبال گنبد عکسهای یادگاری گرفتند که در ادامه مطلب میتوانید شاهد تصاویر این دیدار باشید.

ترکمن اسپورت: گلستان دارای تیمهای صاحب نام و قدر در لیگهای برتر و دسته یک کشور بوده و است بازرگانی جواهری و تعاون گنبد کاووس و چندی پیش نیز جیحون اگزو آق قلا از جمله آن است.

ترکمن اسپورت: نکته ای که در روز بازی جواهری و شهرداری ارومیه از ذهن خیلی ها دور ماند رفتار شهرام محمودی پشت خط زن تیم ارومیه با هواداران والیبال گنبد بود.

ترکمن اسپورت: روز گذشته خروجی سایت باشگاه فرهنگی ورزشی تعاون گنبد اطلاعیه ای درج شد که این باشگاه در این اطلاعیه از تماشاگران عزیز گنبدی تشکر و نوید روزهای بهتری را به هواداران این باشگاه داده است.
متن کامل این اطلاعیه بدین شرح است:

ترکمن اسپورت: سرمربی سابق تیم والیبال گنبد گفت: سعید معروف به مراتب بهتر و پخته‌تر از پاسورهایی مثل دراگان ترواویتسا بازی می‌کند و به نظر من بهترین بازیکن روسیه است.

ترکمن اسپورت: باشگاه فرهنگی ورزشی تعاون گنبد روی خروجی سایت خود مطلبی انتشار کرده و از همه هواداران خواسته شده که روز چهارشنبه برای حمایت از تیم والیبال جواهری به سالن المپیک شهرستان گنبد کاووس بیایند

متن این بیانیه بدین شرح است:

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت یکی از جامع ترین پایگاههای اطلاع رسانی ورزشی منطقه ترکمن صحرا می باشد. این پایگاه ورزشی کار رسمی خود را از اول مهرماه 1393 آغاز کرد. همواره هدف و تلاش این پایگاه خدمت به ورزش منطقه ترکمن صحرا بوده و وابسته به هیچ جناح و گروه خاصی نیست. از شما دوستان عزیز دعوت می شود با پیوستن به این خانواده بزرگ ورزشی برای تیم خبری پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت دلگرمی بزرگی باشید. با تشکر: مدیر پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    والیبال گنبد چگونه تیمی بدهد؟
    به نظر شمابهترین بازیکن تیم والیبال جواهری گنبد در لیگ 94 کدام بازیکن می باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1008
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 963
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 509
  • بازدید ماه : 364
  • بازدید سال : 11,273
  • بازدید کلی : 2,357,513
  • کدهای اختصاصی