loading...
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
آموزش رویت 0 240 amirzarbakhsh
چت روم و گفتگوی انجمن (خرداد ماه 94 ) 87 9059 asma58
جاذبه های گردشگری مشهد 0 560 fns4565
خبر عـــــــــــــــــــــالـــی دارم برا هواداران فـــــــرهاد قـــــــائمی 4 1514 mojtaba83
فینال تمام تورکمنی والیبال ساحلی را گنبدیها بردند 0 597 metman
مصاحبه با رضوان یارعلی نایب قهرمان والیبال جوانان ساحلی ایران 0 613 metman
با والیبالیست ترکمن نامهربانی شد و رفت 1 1282 shirin5
میکائیل تاجر بمب افکن ترمکن صحرا لژیونر شد 0 852 yashar
دعوت از آزمون برای دیدار با روحانی 0 729 metman
آقچه لی: در ست های دوم و سوم اشتباهات فردی زیادی داشتیم 0 606 metman
آقچه لی امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و ترکمنستان شد... 1 1075 metman
خط و نشان ایران برای حریفان/ ترکمنستان مقهور قدرت شاگردان عطایی شد 1 984 metman
برنامه کامل دور مقدماتی رقابت های والیبال قهرمانی جوانان آسیا 3 1135 metman
هاوش گنبد استارت زد 0 751 metman
عطایی ترکیب نهایی تیم ملی جوانان را اعلام کرد 0 611 metman
اکبری: جای خالی قائمی در تیم ملی احساس می‌شود 4 1305 metman
تبریک به حمید چوگان پاسور خوش اخلاق وبا تجربه گنبدی 1 1079 salmani
عکس های ستاره های ورزشی ترکمن صحرا در مجلات و روزنامه های ایرانی و خارجی 19 3110 metman
قبولی دونفر از فوتبالیست های نونهال گنبدی در تست آکادمی بارسلون 1 1374 metman
منصور جزیده: سابقه والیبالی ام روشن است منتها کلاس لابی گری را ندیدم. 0 634 metman
metman بازدید : 761 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در رقابت های جام جهانی 2015 مقابل ونزوئلا به پیروزی رسید.

به گزارش ترکمن اسپورت و به نقل ازروابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در سومین روز از رقابت های جام جهانی 2015 از ساعت 7:40 به وقت تهران در سالن هاماماتسو آرنا برابر ونزوئلا قرار گرفت. در این دیدار شاگردان کواچ موفق شدند با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 20 ، 25 بر 17 ، 25 بر 15 تیم دوم قاره آمریکای جنوبی را شکست داده و دومین پیروزی خود در این دوره از مسابقات را کسب کنند.

metman بازدید : 696 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:نشست هماهنگی برگزاری رقابت های لیگ والیبال نشسته سال 94 به میزبانی فدراسیون برگزار شد.

در این نشست که به صورت جداگانه برای مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته یک برگزار شد، نمایندگان تیم هایی که آمادگی خود را برای شرکت در این مسابقات اعلام کرده بودند، حضور داشتند و در خصوص تاریخ و نحوه برگزاری مسابقات بحث و تبادل نظر شد.

metman بازدید : 756 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:حمید علیدوستی اسامی بازیکنان اعزامی به مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 16 سال آسیا را اعلام کرد.

به گزارش "ترکمن اسپورت" و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آخرین اردوی تیم ملی نوجوانان از 19 تا 22 شهریورماه در آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود و بعد از آن بازیکنان برای حضور در رقابت های مقدماتی نوجوانان صبح روز دوشنبه 23 شهریورماه به تبریز اعزام می شوند. برهمین اساس سرمربی این تیم 23 بازیکن را به این مسابقات دعوت کرد.

metman بازدید : 789 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:دومین روز مسابقات آزاد والیبال ساحلی بجنورد دیروز سه شنبه پیگیری و با معرفی چهار تیم برتر این رقابت ها به پایان رسید.

به گزارش ترکمن اسپورت و به نقل ازروابط عمومی فدراسیون والیبال، تورنمنت آزاد والیبال ساحلی بجنورد از روز دوشنبه با حضور 23 تیم آغاز شد و در دومین روز این رقابت ها 16 تیم برتر به مصاف یکدیگر رفتند تا چهره چهار تیم برتر مشخص شود.

metman بازدید : 841 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:سومین مرحله از طرح بزرگ استعدادیابی فدراسیون دوومیدانی با معرفی نفرات برتر در پرتاب ها و پرش ها به پایان رسید.

به گزارش ترکمن اسپورت و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، در سومین مرحله از طرح بزرگ استعدادیابی نوجوانان (تخصصی مواد پرشها و پرتابها) که بعد از ظهر امروز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد، ۷۱ ورزشکار از استانهای اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختباری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، زنجان، سمنان، فارس، قم، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، همدان و یزد به رقابت با یکدیگر پرداختند.

metman بازدید : 820 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:مسابقات آزاد والیبال ساحلی بجنورد از روز دوشنبه با حضور 23 تیم آغاز شد.

تورنمنت آزاد والیبال ساحلی بجنورد به مدت سه روز (16 تا 18 شهریورماه) برگزار می شود و 12 میلیون تومان جایزه نیز دارد.

قرعه کشی و ثبت نام نهایی این رقابت ها برگزار شد که 23 تیم در آن ثبت نام کردند.

metman بازدید : 808 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:کمال قریشی در اردیبهشت ماه سال 1371 در منطقه آق قلا دیده به جهان گشود. وی از 17 سالگی والیبال حرفه ای خود را با پیوستن به جواهری گنبد آغاز کرد. قریشی سابقه ی حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در تهران، مسابقات جهانی زیر 23 سال در ترکیه و همچنین المپیک نوجوانان سنگاپور را در کارنامه دارد که در مجموع، سه بازی ملی در چارچوب این مسابقات انجام داده است. 

metman بازدید : 679 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت های جام جهانی 2015 والیبال برابر آرژانتین مغلوب شد.

به گزارش ترکمن اسپورت به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران از ساعت 7:40 دقیقه(به وقت ایران) در نخستین مسابقه خود در رقابت های جام جهانی 2015 والیبال برابر تیم ملی آرژانتین قرار گرفت. این مسابقه در سالن هاماماتسو آرنا برگزار شد و با نتیجه 3 بر یک ( 27 - 25 ، 22 - 25 ، 22 - 25 و 24- 26) به سود آرژانتین خاتمه پیدا کرد..

metman بازدید : 653 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:درست بعد از مسابقات جام جهانی ۲۰۱۱ بود که خولیو ولاسکو، سرمربی وقت تیم ملی ایران دست به تغییر و تحولات و جوانگرایی در ترکیب تیم ملی والیبال ایران زد.

به گزارش ترکمن اسپورت به نقل از وب سایت رسمی برنامه نود، یکی از جوانانی که توانست از آن به بعد جایی برای خود در تیم ملی والیبال ایران دست و پا کند فرهاد قائمی بود. جوان گنبدی که با درخشش در لیگ همان سال در تیم هاوش گنبد دل ولاسکو را به دست آورد و خیلی زود تبدیل به یکی از شاخص‌ترین بازیکنان تیم ملی والیبال ایران شد. بازیکنی که او را قطعا می‌توان یکی از بهترین دریافت‌کننده‌های حال حاضر دنیا دانست که پارسال و در لیگ جهانی هم در جمع بهترین‌های جهان قرار گرفت.

metman بازدید : 767 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:در جریان دومین مرحله از لیگ دو ومیدانی باشگاههای کشور عصر دیروز ایوب آرخی رکود کشور را را در ذشته پرتاب نیزه جابجا کرد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی در این مسابقات ایوب آرخی از تیم قلات قاره  با پرتابی به میزان 75 مترو70 سانتی متر رکورد ایران در این ماره را 66 سانتی متر ارتقاء دارد .

در این ماده امید تاجی هم که در تیم شهرداری تبریز حضور داشت با 67 متر و 94 سانتی متر به مقام سوم رسید .فاصله تاجی با نفر دوم این مسابقات ده سانتی متر بود .

metman بازدید : 930 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:تیم فوتبال شیرین فراز آق قلا(شهدای سابق)که بعنوان نماینده فوتبال استان گلستان به مسابقات جام حذفی فوتبال ایران اعزام شده بود در اولین بازی خود با باخت در مقابل نماینده استان کرمان از جام حذفی کشور کنار رفت.

metman بازدید : 769 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:سردار در مورد بازی مقابل گوام به خبرنگار " ورزش سه " می گوید:« بازی خوبی بود. گوام تا قبل از تقابل با ما دو برد بدست آورده و شش امتیازی بود. ما آنها را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم. آنها نتوانستند کاری را که قبل از بازی می گفتند انجام بدهند. 90 دقیقه حمله کردیم. حتی برای یک دقیقه هم عقب نکشیدیم. البته بیشتر از شش گل هم می توانستیم بزنیم که انگار قسمت نبود. امیدوارم مقابل هند هم بتوانیم یک بازی زیبا به نمایش بگذاریم و سه امتیاز را بگیریم.»

 

metman بازدید : 668 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:به گزارش ترکمن اسپورت به نقل از "ورزش سه"، ایران با نمایش تهاجمی از دقیقه 3 بارها و بارها دروازه گوام را با خطر مواجه کردو در نهایت با نتیجه قاطع حریف خود را پشت سر گذاشت. ایران با پیروزی در این دیدار 4 امتیازی شد و برای مسابقه با هند به این کشور سفر خواهد کرد.

metman بازدید : 955 نظرات (0)

ترکمن اسپورت: مراسم استقبال از دو ملی پوش گنبدی و افتخار آفرین که مقام سوم رقابتهای جام جهانی نوجوانان جهان به میزبانی آرژانتین را کسب کرده بودند ظهر دیروز در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.
در این مراسم معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس، رئیس اداره ورزش و جوانان ، اعضای شورای شهر و نیز جامعه ورزش و والیبال گنبدکاووس حضور داشتند.
 

metman بازدید : 488 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ۲۳ بازیکن را برای دو بازی با تیم‌های گوام و هند درمرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات دعوت کرد که نام شجاعی و انصاریفرد در این فهرست دیده نمی‌شود.

metman بازدید : 870 نظرات (0)

ترکمن اسپورت:رسول آقچه لي کاپيتان گنبدي تيم ملي واليبال نوجوانان ايران در يک شب رويايي يک تنه ايران را به مقام سومي جهان رساند.

رسول در يک ديدار تماشايي به تنهايي 40 امتياز کسب کرد تا ايران برابر روسيه به پيروزي برسد و در سکوي سوم جهان بايستد.و فدراسیون جهانی والیبال را به تمجید از خود واداشت...

سایت فدراسیون جهانی والیبال نوشت:"رسول بزرگ، راه مدال برنز را برای ایران باز کرد"

تعداد صفحات : 60

درباره ما
Profile Pic
پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت یکی از جامع ترین پایگاههای اطلاع رسانی ورزشی منطقه ترکمن صحرا می باشد. این پایگاه ورزشی کار رسمی خود را از اول مهرماه 1393 آغاز کرد. همواره هدف و تلاش این پایگاه خدمت به ورزش منطقه ترکمن صحرا بوده و وابسته به هیچ جناح و گروه خاصی نیست. از شما دوستان عزیز دعوت می شود با پیوستن به این خانواده بزرگ ورزشی برای تیم خبری پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت دلگرمی بزرگی باشید. با تشکر: مدیر پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    والیبال گنبد چگونه تیمی بدهد؟
    به نظر شمابهترین بازیکن تیم والیبال جواهری گنبد در لیگ 94 کدام بازیکن می باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1008
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 963
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 504
  • بازدید ماه : 359
  • بازدید سال : 11,268
  • بازدید کلی : 2,357,508
  • کدهای اختصاصی